- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Gelijkwaardig? ik vond ze zelfs iets beter. Wat had Ajax nu helemaal voor een kansen dan? Feyenoord had het middenveld in handen en had geen enkele moeite om te verdedigen.
Je bedoelt 2 rode kaarten. Suarez had er 1 moeten hebben en Feyenoord krijgt hem, dat scheelt twee spelers. En in het geval van Suarez zelfs 4.
.
Zowel de 1-0 als meteen daarna een rode kaart schelen inderdaad zo enorm veel dat er geen sprake meer is van een wedstrijd.
1. Dat zegt wel degelijk wat over deze wedstrijd. Zoals de statts ook genoeg zeggen over Ajax in Eindhoven bv. Feyenoord is bijna altijd kansloos in Amsterdam en gister wederom.
2. Sure, jij vond Feyenoord weer beter. Ajax had in het 1e kwartier alles al kunnen beslissen met oa Gabri, De Zeeuw en Pantelic met goede kansen. Daarnaast raakte Pantelic ook nog de paal, scoorde Ajax verdiend en gaf het buiten een schot van Vlaar waar niemand wat aan kan doen nauwelijks iets weg.
3. Suarez had hem kunnen krijgen ja, zei ik gister al. Maar hij kreeg hem niet en Feyenoord wel, maar dat is zoals ik al zei geen reden om je zo kansloos af te laten slachten. Krijg je weer een verwijzing naar punt 1. Angst van Feyenoord voor wedstrijden tegen Ajax (in Amsterdam).
Maar goed, ik ga er mee stoppen om Ajax te verdedigen over gister. Ruim verdiend gewonnen, forse winst met veel goals en bij vlagen prima spel. Wat anderen dan vinden, vind ik voor mezelf minder relevant. Op naar Zagreb en Twente. Als we die goed doorkomen dan ben ik heel tevreden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat zijn jullie toch slechte verliezers.
Tuurlijk, zo is het met die hard supporters. Kan jij als casual supporter weinig van zeggen.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Ik denk dat dit wel genoeg zegt over het in cirkeltjes blijven redeneren om je eigen prestaties op te hemelen.
Maar goed, volgende week is idd ook een leuke wedstrijd.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Tuurlijk, zo is het met die hard supporters. Kan jij als casual supporter weinig van zeggen.
Ik ben inderdaad (gelukkig) geen die hard supporter.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik denk dat dit wel genoeg zegt over het in cirkeltjes blijven redeneren om je eigen prestaties op te hemelen.
Maar goed, volgende week is idd ook een leuke wedstrijd.
Ik hemel niks op hoor, maar verdiend gewonnen is verdiend gewonnen. Feyenoord had voetballend ook de 1e helft niks in te brengen. Die voorhoede was veel te licht.
We hebben lastige duels als AZ, Zagreb en Feyenoord allemaal gewonnen. Het gaat gewoon aardig, zeker cijfermatig. Ieder geval niet verliezen bij Twente en we hebben een prima periode gehad. Maar uiteraard gaan we voor de winst.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zal echter gruwelijk lastig gaan worden daar in Enschede. Verlies je dan sta je op 6 punten, en ga je toch met een behoorlijke achterstand de winter straks in. Maar toch denk ik dat Twente na de winter zal gaan afhaken, is gewoon een voorgevoel.
Met Psv weet ik het niet. De laatse 7 wedstrijden, 10-0 in doelpunten. Dat doet me denken aan 2 jaar geleden........... 
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Het was ook wel erg triest van het Ajax-publiek. Win je met 5-1, ga je een van je spelers uitfluiten...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik zou het als ik Wiel was ook niet zo gezegd hebben. Nja, nu zegt hij het tenminste, maar hij had het ook kunnen Twitteren 
Ik denk dat hij bedoelt dat het publiek erg kritisch is. Ook in een duel waar iemand 3 assists levert wordt gefloten. Kan inhouden dat het publiek de lat hoog legt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het was ook wel erg triest van het Ajax-publiek. Win je met 5-1, ga je een van je spelers uitfluiten...
Dat hebben we bij PSV met Lazovic bv ook nog nooit gezien he.... 
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Ik zou het als ik Wiel was ook niet zo gezegd hebben. Nja, nu zegt hij het tenminste, maar hij had het ook kunnen Twitteren 
Ik denk dat hij bedoelt dat het publiek erg kritisch is. Ook in een duel waar iemand 3 assists levert wordt gefloten. Kan inhouden dat het publiek de lat hoog legt.
Ook al verlies je, dan ga je nog geen spelers uitfluiten (ook al is die Pantelic idd redelijk dramatisch).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Van de Wiel doelde op het feit dat dat geen supporters zijn.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Pff Pantalic uitfluiten mag best. Dramatische speler.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heb je geen flikker aan. Alsof ie dan beter gaat spelen, integendeel. Doe gewoon wat je moet doen als supporter en anders gewoon je smoel houden.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Definitief: Suarez niet vervolgd
De aanklager betaald voetbal van de KNVB stelt geen vooronderzoek in naar de slaande beweging van Luis Suarez (foto, rechts) tijdens Ajax - Feyenoord (5-1).
De voetbalbond laat de zaak rusten omdat arbiter Kevin Blom het voorval al tijdens de wedstrijd beoordeelde. Bovendien bleef de leidsman ook na het zien van televisiebeelden van mening dat Suarez niet bewust met zijn hand het gezicht van Stefan Babovic raakte.
'Ik zag de situatie van achteren en vond dat er geen sprake was van een elleboog,' verklaarde Blom maandag in De Telegraaf. De arbiter gaf later in de wedstrijd wel rood aan Babovic en Rob van Dijk. (MA)
Bron: Sportweek
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ook al verlies je, dan ga je nog geen spelers uitfluiten (ook al is die Pantelic idd redelijk dramatisch).
Volledig met je eens hoor. Dat doe je idd niet. Ik vond Pantelic trouwens prima. Meer dan goed aanspeelpunt, 3 assists en veel inzet. Het kan nog een stuk beter, maar ik geef hem de tijd. Hopelijk verlengd Ajax zijn contract met een jaar. Kan die sufkut die ze Cvitanich noemen meteen nokken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Pff Pantalic uitfluiten mag best. Dramatische speler.
Jullie moeten het weten he, gezien de fluitconcerten naar Lazovic vorig seizoen. De Lazovic die men nu massaal weer toejuicht.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat verwacht je anders van die provinciaaltjes
.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Definitief: Suarez niet vervolgd
De aanklager betaald voetbal van de KNVB stelt geen vooronderzoek in naar de slaande beweging van Luis Suarez (foto, rechts) tijdens Ajax - Feyenoord (5-1).
De voetbalbond laat de zaak rusten omdat arbiter Kevin Blom het voorval al tijdens de wedstrijd beoordeelde. Bovendien bleef de leidsman ook na het zien van televisiebeelden van mening dat Suarez niet bewust met zijn hand het gezicht van Stefan Babovic raakte.
'Ik zag de situatie van achteren en vond dat er geen sprake was van een elleboog,' verklaarde Blom maandag in De Telegraaf. De arbiter gaf later in de wedstrijd wel rood aan Babovic en Rob van Dijk. (MA)
Bron: Sportweek
Na het zien van de beelden heeft Blom in Studio Voetbal geconcludeerd dat het rood had moeten zijn!
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Hopelijk verlengd Ajax zijn contract met een jaar. Kan die sufkut die ze Cvitanich noemen meteen nokken.
Nee! Weg met al die spitsen. Volgend jaar Hyun Jun Suk en Castillion de kans geven. 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
waren allebei geen rode kaart.
dat is toch over duidelijk, slap gelul weer van de zogenaamde kenners en die hard supporters.
en die pantelic word terecht uitgefloten zeker als ie zoveel praatjes heeft in de VI en echt geen pepernoot raakt.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Na het zien van de beelden heeft Blom in Studio Voetbal geconcludeerd dat het rood had moeten zijn!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha geloof je dat echt? Hij zei meteen aan de telefoon dat hij het geen rood vond, max geel. Toen ging Jan Mulder zeuren en uiteindelijk zei Blom dat hij dan maar meegaat in wat de groep aan tafel vind. Anders vertaald, jullie lullen maar, ik vind het geen rood.
Ieder geval voor Ajax prettig dat Luis Suarez ontkomt.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Die man zou dus gewoon nooit meer mogen fluiten want blijkbaar kent hij zijn vak niet. Dat je het in de wedstrijd mist, ok, maar na het bekijken van de beelden kan er echt maar één conclusie mogelijk zijn.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik zei gelukkig vooraf al dat ik Blom een klotescheids vind. Doe mij maar Luinge of tegenwoordig Nijhuis. Maar sowieso een scheids met ballen. Scheidsjes als Blom, Vink, Wegereef etc vinden zichzelf zo tof en geven nooit een fout toe.
Jol floot ook wel eens slecht, maar gaf dat tenminste toe.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Hij zei 'als jullie het rood vinden, dan ga ik daar in mee'.
Dus ik ben het niet zo eens met jouw vertaling... Maar blijkbaar hecht de KNVB weinig waarde aan discussies in sportprogramma's. Overigens gaf Blom zijn fout dus ook toe... alhoewel ik het niet eens echt een fout van Blom vindt; na een corner staan er 20 voetballers voor je neus. Denk dat de grensrechter (die als het goed is nog op de lijn stond) beter zicht had.
Jammer dat de wedstrijd nu zo om zeep geholpen werd.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Hehe, als er 1 scheids is die zichzelf zo tof vind en nooit iets toe durft te geven is het Luinge wel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hij zei 'als jullie het rood vinden, dan ga ik daar in mee'.
Dus ik ben het niet zo eens met jouw vertaling... Maar blijkbaar hecht de KNVB weinig waarde aan discussies in sportprogramma's. Overigens gaf Blom zijn fout dus ook toe... alhoewel ik het niet eens echt een fout van Blom vindt; na een corner staan er 20 voetballers voor je neus. Denk dat de grensrechter (die als het goed is nog op de lijn stond) beter zicht had.
Jammer dat de wedstrijd nu zo om zeep geholpen werd.
Hij beoordeelde het gister niet als rood en aan de telefoon lange tijd ook niet. Hij zei niet voor niets max. geel. Na zeuren van Mulder ging hij maar mee met wat de groep zegt. Buiten het feit dat hij geen ballen dus heeft zegt hij eigenlijk dat hij gewoon achter zijn besluit staat.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik zei gelukkig vooraf al dat ik Blom een klotescheids vind. Doe mij maar Luinge of tegenwoordig Nijhuis. Maar sowieso een scheids met ballen. Scheidsjes als Blom, Vink, Wegereef etc vinden zichzelf zo tof en geven nooit een fout toe.
Jol floot ook wel eens slecht, maar gaf dat tenminste toe.
Jij hebt dus niet gezien dat Blom de hele wedstrijd prima voordeel gaf en daardoor lekker het tempo in de wedstrijd hield?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.