- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Momenteel helemaal hooked aan Sleeping Dogs (PS3). Echt enorm vette setting, helemaal mijn ding. Boeiend verhaal vol intriges (duh) en een grote hoeveelheid sidequests, unlockables en secrets. Grote aanrader voor iedereen die van freeroamen houdt en de fan van Hongkong cinema!
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
E-Plaza winkels worden gesloten, daardoor uitverkoop. Misschien zit er nog wat voor jullie tussen.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Wachtende op FIFA 13
Voortaan pre-order ik niets meer online, voortaan gewoon in de winkel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je zou maar een paar dagen moeten wachten idd. Heb je de kranten al ingelicht
.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Ik wacht d'r ook op! 
Maar ik had 't maar via Bart Smit besteld, ik weet namelijk niet of de Ultimate Edition ook in de winkels ligt.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Jozy Altidore dacht hem eergister even eerder te kunnen kopen in ruil voor een paar kaartjes voor AZ. Nou, mooi niet, gozer. 
Nu jullie er over beginnen, ik heb em inderdaad ook nog in de pre-order staan. Wanneer komt ie officieel uit dan?
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Vandaag. Al lag die bij veel winkels gister gewoon al in de schappen.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Verwacht hem ook tussen nu en eind van de middag in de bus.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Ja vandaag officieel. Gisteren kon je 'm ook al gewoon in de winkel halen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nu word ik stiekem wel jaloers
. Enjoy mannen!
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Heb hem ook binnen, ben al een paar wedstrijdjes onderweg met Ultimate Team. Bevalt tot nu toe nog goed 
Geen game voor jou, NW?
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen

Gratis bij m'n oude werk gekregen. Was een klant die het wou inruilen en toen iedereen achter kwam dat het spel beschadigd is, wou die hem niet meer. Maarja, voor 5 euro bij Game Mania opknapen en dan inleveren is ook een optie, aangezien ik het toch niet zal spelen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zonde om die niet te spelen. Op basis van je top 10 hier nog opmerkelijker.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heb hem ook binnen, ben al een paar wedstrijdjes onderweg met Ultimate Team. Bevalt tot nu toe nog goed 
Geen game voor jou, NW?
Die van mij besteld op WowHD, veel goedkoper maar dat moet ik weer bekopen met geduld
.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Zonde om die niet te spelen. Op basis van je top 10 hier nog opmerkelijker.
Spreekt me niet aan. Sowieso besteed ik stukken minder tijd in games dan in films. Ik houd meer van shooters en RTS.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Die van mij besteld op WowHD, veel goedkoper maar dat moet ik weer bekopen met geduld
.
(ook voor Xbox). BPGames heb ik al eens eerder besteld.
Overigens heb ik hem bij Bol.com besteld (doe ik normaal never nooit niet) omdat ik nog voor 50 euro waardebonnen had 
EW101
-
- 1256 berichten
- 2284 stemmen
Spreekt me niet aan. Sowieso besteed ik stukken minder tijd in games dan in films. Ik houd meer van shooters en RTS.
Je kan 't toch altijd wel uitproberen of niet?
Misschien bevalt deze game jou wel na een uurtje.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Mwa ik kijk wel, als ik ergens een 10tje voor krijg ofzo vind ik het ook goed. Kan ik 2 Br´s mee kopen 
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
FIFA 13 op de 360 kampt nog met online problemen. Ik word om de zoveel tijd uit een potje geknikkerd vanwege verbindings problemen met de EA servers. Ook lekker dat ik dan een verliespartij op m'n dak krijg
Meer mensen problemen?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Had ik met Fifa12 regelmatig, tot nu toe gelukkig nog niet gehad met 13. Om gestoord van te worden dat...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is nu verbeterd, maar zijn problemen die je kan verwachten aangezien er in het begin vaak nog genoeg getweaked moet worden aan de stabiliteit van de servers. Een paar weken later is het meestal weer prima. Al schijnt het bij 13 erg goed te zijn en ligt het vaker aan de verbinding van de gamer zelf.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
FIFA 13 op de 360 kampt nog met online problemen. Ik word om de zoveel tijd uit een potje geknikkerd vanwege verbindings problemen met de EA servers. Ook lekker dat ik dan een verliespartij op m'n dak krijg
Meer mensen problemen?
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Meer mensen problemen?
Dus toch. Ik werd in de winkel door een klant gebeld met hetzelfde verhaal. Ik wist er nergens van en die persoon was 't eerste die belt. Heb hem dus voor de zekerheid naar de EA website verwezen en eventueel de Sony klantenservice.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Het is heel wisselvallig. Soms kan ik een aantal potjes of een hele speelsessie van zo'n twee uurtjes zonder problemen online spelen, maar ik ben toch minimaal vijf - tien keer uit een wedstrijd geknikkerd met vervolgens de boodschap meld je aan bij EA. M.a.w. een verliesbeurt op mijn naam.
Natuurlijk niet het einde van de wereld, maar als je hoger wilt komen in de Seasons mode dan is dat frustrerend, vooral als je ruim voorstaat. Over een week zal het wel wat beter zijn! (Hoop ik)
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ik speel sowieso bijna nooit FIFA online. Vind het heel irritant dat iedereen alleen maar 4,5-5* teams kiest terwijl ik AZ kies. En daarnaast is het heel irritant dat als je met 1-0 voorstaat de verbinding "opeens" verbreekt.
Net trouwens zes spellen (360/PS3) en 3000 Wii punten gehaald voor €48 bij Dynabyte. Doe er je voordeel mee (ook al zal alles inmiddels wel weg zijn).
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Als je nu een team kiest van 4* dan zoekt ie naar iemand van gelijk niveau plus met ongeveer hetzelfde team. (Op basis van aantal sterren) nadeel is dat je voor de wedstrijd start niet weet wie je tegenstander is.
Ik speel 95 procent met PSV, tegenstanders zijn dan kaliber QPR, Aston Villa, Roma, HSV, etc.
Dit was overigens ook al in FIFA 12.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Misschien dat de mensen wel bereidwillig zijn om te zakken naar een 4* team. AZ is echter geen 4* team. In alle voorgaande edities van FIFA speelde ik 9 van de 10 keer tegen Barça, Brazilië of Chelsea ofzo.