- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
OP de gameboy? Toch ook op de PC mag ik hopen?
Over iets meer dan een week valt de Balls of Steel-editie bij me op de mat. Kan echt niet wachten!

Schrijnend om te lezen dat je ook her en der op het internet leest dat al die jongetjes nog nooit van Duke gehoord hebben. Duidelijk te laat geboren 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Over iets meer dan een week valt de Balls of Steel-editie bij me op de mat. Kan echt niet wachten!
Nee haha echt alleen op de gameboy, was toen nog erg jong en kocht het voor de vakantie, grappig dat ik me dat nog zo goed herinner eigenlijk...
Ik had trouwens wel Duke Nukem: Manhattan Project op de pc
!!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Absoluut. Niet alleen qua graphics, maar gewoon de hele ervaring. De geloofwaardigheid, de opzet, de impact. Het heeft veel meer om het lijf dan de zoveelste run & gun duty game. Het moet natuurlijk nog blijken, maar de kans is 99% dat het zo uitpakt.
Ik heb ze allemaal gespeeld, weinig verschil.
Black Ops was ook een prima vermakelijke shooter.
Maar jij hebt toch een hekel aan alles wat een beetje commercieel is merk ik. Bij jou moet alles apart en afwijkend zijn, games en films. Dan vind je al snel een hoop niks aan nee.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
(afbeelding)
Schrijnend om te lezen dat je ook her en der op het internet leest dat al die jongetjes nog nooit van Duke gehoord hebben. Duidelijk te laat geboren
Cool pakket. Sowieso erg leuk dit soort zaken, ook erg blij met mijn Catherine pakket die op de mat gaat vallen van de zomer.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Weer zo'n lekkere opmerking die op niks is gebaseerd. Kijk dan eerst even m'n stemmen in ofso, voordat je iets roept.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Sorry Jeroen, maar het valt me elke keer weer op als ik iets van je lees. Alles wat een beetje commercieel en niet-afwijkend is kraak je wel af. Dan hou je gewoon weinig over.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Als het op grote games aankomt ben ik alleen niet zo'n fan van de Call of Duty reeks (behalve COD4, die erg goed blijft) en Rockstar games (al heb ik wel zin in L.A Noire). Daar houdt het wel op..
En dan hou je gelukkig enorm veel over, btw
.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Niet alleen bij games, ook bij films. Het was ook geen verwijt, meer een constatering die ik voor mezelf maakte 
Niet iedereen heeft dezelfde smaak he.
Ik kijk ieder geval uit naar de nieuwe Duke. Ik ben dan ook van de generatie die al 20 jaar games speelt, dus ik ken het nog wel 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sorry Jeroen, maar het valt me elke keer weer op als ik iets van je lees. Alles wat een beetje commercieel en niet-afwijkend is kraak je wel af. Dan hou je gewoon weinig over.
En alles wat commercieel is en voor kuddedieren is vind jij geweldig. Come on now, zo ken ik er nog wel een paar.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
En alles wat commercieel is en voor kuddedieren is vind jij geweldig. Come on now, zo ken ik er nog wel een paar.
Neu, ik vind bepaalde zaken leuk en bepaalde zaken niet. Maar Jeroen heeft op alle gebieden gewoon een afwijkende smaak. Maakt me niks uit, maar ik zou het nou ook weer niet ontkennen. Jij hebt dat ook wel, weet je zelf ook best 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar je doet nu alsof ie daar van af wil wijken, je kan het ook zien als een niet mainstream smaak. Dat is echt niet bewust hoor. Ik heb dat ook wel eens ja
.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Maar je doet nu alsof ie daar van af wil wijken, je kan het ook zien als een niet mainstream smaak. Dat is echt niet bewust hoor. Ik heb dat ook wel eens ja
.
Dat woord zocht ik. Mainstream.
Ik hou ook niet van alles, maar het kan soms ook wel erg prettig zijn. Zo'n Modern Warfare reeks is erg clichématig, maar vind iemand die plots interessant? Ik ga voor de intensieve actie en daar slagen de CoD games wel goed in.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik vind het pas intensief werken wanneer het wat gevoel opwekt, inlevingsvermogen. En dat doe je wel met een plot en/of uitdagende gameplay, daar heeft het helaas geen brood van gegeten. MP blijft lekker makkelijk, dus speel ik wel eens om lekker los te gaan op agressieve Amerikanen.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Momenteel bezig met L.A Noire. Zeker een vette game 
Niet perfect, maar dat doet niet af dat het een geweldige beleving is! Lange tijd geleden dat ik zo in een game gezogen zit.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Cool pakket. Sowieso erg leuk dit soort zaken, ook erg blij met mijn Catherine pakket die op de mat gaat vallen van de zomer.
En voor de Duke-fans, dat goodiepakket kost slechts 10 euro meer, dus waarom niet...
Hoewel hij nu misschien nog wel moeilijk verkrijgbaar is.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Het is nog niet genoeg dat Balrog erg verzwakt is in de nieuwe Street Fighter.
Neen dan gaat zo een sukkeltje mij ook nog eens taunten als hij denkt dat de overwinning binnen is.
Zo een comeback na een taunt maakt mijn dag goed.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2536 stemmen
RoosterTeeth is een game-kanaal met grappige gamers die een achievement o.i.d. op YT plaatsen. Dankzij hun heb ik meerde achiements kunnen halen met MW2.
Je hebt ook iemand die (voor de grap) helemaal uit z'n dak gaat als die verliest, een 'rage quitter'.
Lekker vermakelijk en lachwekkend om naar te kijken.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2536 stemmen
Vandaag eindelijk een Nintendo Wii met Mario kart gekocht. Voor weinig geld, want dat console is flink afgeprijsd.

Ben er tevreden mee. Mario kart schijnt heel leuk te zijn. Ik heb alleen 1 controller bij gekregen, dus ik ga binnenkort een 2de nemen (en over enkele maanden misschien een 3de en 4de). Lijkt me hartstikke leuk, alleen dat zo'n controller 49,99 kost... En natuurlijk meerdere spelletjes.
Achja, wel een volle kamer nu, met een PS2, PS3 en een NWii.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Absoluut. Niet alleen qua graphics, maar gewoon de hele ervaring. De geloofwaardigheid, de opzet, de impact. Het heeft veel meer om het lijf dan de zoveelste run & gun duty game. Het moet natuurlijk nog blijken, maar de kans is 99% dat het zo uitpakt.
Wat me het meest tegen staat aan de CoD reeks (sinds MW1) is dat de opzet gewoon hetzelfde blijft. Je bent weer gunner in zo'n AC-130 of dat vliegtuigje ook mag heten 
Verder moet je weer een deel als sniper rondsluipen.
Ik had op aanraden van vrienden Black ops gekocht en na 2 dagen online snel weer ingeleverd. Wat een drama. () al rennend je schietknop ingedrukt houden en als je even stilstat word je van alle kanten uitgescholden voor camper.. 
MW1 was vernieuwend en de rest is pulp.
Ik game al vanaf mijn 15de (al is het de laatste jaren wel wat minder geworden)
Games waar ik dit jaar in pre-order heb zijn:
Battlefield 3
Dead Island
Rage
NHL12
Batman Arkham City
Assassin's creed Revelations
(Alles voor de x360)
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
RoosterTeeth is een game-kanaal met grappige gamers die een achievement o.i.d. op YT plaatsen. Dankzij hun heb ik meerde achiements kunnen halen met MW2.
Je hebt ook iemand die (voor de grap) helemaal uit z'n dak gaat als die verliest, een 'rage quitter'.
Lekker vermakelijk en lachwekkend om naar te kijken.
(embed)
(embed)
(embed)
(embed)
Geweldige kanaal inderdaad! Ben vooral fan van de Halo videos zoals de HORSE game en natuurlijk de Fails of the Week 
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Heb Fallout 3 weer opgepakt, na het spelen van de eerste DLC zat ik weer in het verhaal en ben ik maar verder gegaan met de main story line
jirachi03
-
- 393 berichten
- 0 stemmen
Ben nu bezig met VVVVVV. Geweldig spelletje voor €5 op STEAM. Best pittig ,maar te doen.
En vandaag nog een paar missies Assasin's Creed 2 gedaan en wat chapters in Dead Space 2.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
VVVVVV is een aanrader ja, erg toffe retrosound ook 
jirachi03
-
- 393 berichten
- 0 stemmen
Het is ook een game waarmee je door gaat spelen , zelfs als je honderden keren dood bent gegaan
.
Martijnnn
-
- 2248 berichten
- 2410 stemmen
Heb Fallout 3 weer opgepakt, na het spelen van de eerste DLC zat ik weer in het verhaal en ben ik maar verder gegaan met de main story line
Ik ben bezig met New Vegas, Niet zo goed als Fallout 3 maar ook zeer de moeite waard.
En... Motorstorm Apocalypse! Ook niet zo goed als zen voorganger maar ook erg leuk.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Ik ben bezig met New Vegas, Niet zo goed als Fallout 3 maar ook zeer de moeite waard.
En... Motorstorm Apocalypse! Ook niet zo goed als zen voorganger maar ook erg leuk.
Tis een geweldig spel, maar het is niet een spel wat je even een half uurtje gaat spelen zoals CoD.
Ik heb de GOTY gekocht zodra die uitkwam en na 2 dagen was ik letterlijk "lost" in the wasteland.... bovendien had ik ook niet de tijd om verder te spelen, dus lag het stof te happen in de kast.
New Vegas heb ik niet, misschien dat ik die haal als ik Fallout 3 heb uitgespeeld....en DAT zal nog wel ff duren. Zeker met wat ik voor dit jaar al in pre-order heb staan 
En Motorstorm Apocalypse ken ik eigenlijk (nog) niet.
EDIT: net ff opgezocht en zag dat het enkel voor de PS3 is. Tsja en ik heb een Xbox360
Glacius
-
- 4297 berichten
- 3031 stemmen
Heavy Rain net uitgespeeld. Begin binnenkort met Metal Gear Solid 4.
Verder speel ik online af en toe Left 4 Dead 2 en Black Ops.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lekker bezig met cinematic games dus
.
jirachi03
-
- 393 berichten
- 0 stemmen
Heavy rain? Moet ie niet op moviemeter worden toegevoegd en bij gamesmeter worden verwijderd?:P
Ja hij is wel erg goed.
Ik heb helaas nog geen Platinum voor de game/film ,maar ooit zal ik 'm krijgen.