- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Op training en offline heb ik het al duizenden keren gedaan, maar nog nooit in een echte wedstrijd online. Ik speel niet veel met Ryu, en wanneer ik toch met hem speel gebruik mijn supermeter in een wedstrijd altijd voor EX moves of een supercombo. Ik verspil die meter zelden of nooit om een ultra op te zetten. Timing is erg strikt en er zijn met Ryu veel makkelijkere manieren om een ultra op te zetten. Maar in deze situatie kon ik niets anders doen.
Hier is ie dan:
Ik vind het wel leuk om zo een "eerste keer" moment te bewaren.
misterwhite
-
- 4726 berichten
- 656 stemmen
Ben de laatste tijd verslaafd aan Super Meat Boy, een zeer moeilijke platformer met veel komische elementen.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Dat ziet er inderdaad niet erg eenvoudig uit. 
Heb dan toch wat liever: New super Mario Bros Wii
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
In Overigen > Algemeen > Algemeen sporttopic (geen voetbal):
Laatste 16 van Street Fighter toernooi Final Round XIV in Atlanta begint nu.
Voor wie nog nooit een Street Fighter toernooi heeft gevolgd is dit een mooie kans om eens een kijkje te nemen om zo een aantal topspelers aan het werk te zien.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Laatste 16 van Street Fighter toernooi Final Round XIV in Atlanta begint nu.
Tegen alle verwachtingen in gewonnen door Pr Rog.

ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Op het gebied van grootsheid kan niets wat ik tot nog toe heb gespeeld, tippen aan God Of War 3.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Battlefield 3!! Die game mag, maar kan eigenlijk niet tegenvallen.
Ook kijk ik erg uit naar Dead island!
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Ja, alleen jammer dat het nog geen ingame is.
Het meeste kijk ik op dit moment uit naar L.A. Noire.
Onlangs ook de Balls of Steel edition van Duke Nukem Forever gepre-ordered:

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Naar L.A. Noire kijk ik ook erg uit maar kijk toch het meest uit naar de afsluiter van de reeks van mijn favoriete games of all time. Het laatste en derde deel van Mass Effect
. Hier mijn top 3 van grootste verwachtingen:
1. Mass Effect 3
2. Deus Ex: Human Revolution
3. L.A. Noire
En dan dit weekend beginnen aan Crysis 2, verwacht ik ook erg veel van.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Geheel mee eens wat betreft Mass Effect ( mijn persoonlijke #2)
, maar dat duurt helaas nog wat langer. Deze week 'Arrival' maar eens even spelen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik ben totaal niet meer into games de laatste tijd, raak m'n witte doos nog maar zelden aan 
Ik wacht alleen nog érg ongeduldig op Saints Row 3 (in deel 2 echt...70 á 80 uur gestopt, doe ik zelden tot nooit) en natuurlijk BF3 
Owja, en Duke Nukem 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
25 & 26 juni organiseert Australië het Street Fighter toernooi met de beste line up die ik ooit heb gezien. Het Amerikaanse Evolution wordt het WK Street Fighter genoemd, maar dit is zoveel beter en groter.
Een hele hoop topspelers uit Japan zijn al bevestigd, alleen daigo ontbreekt nog. Nog nooit een toernooi buiten Japan gezien met zoveel topspelers, niet meer normaal dit. Echt ongelooflijk.
Shadowloo Showdown!
Wat een trailer. 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2536 stemmen
Ik een keertje een persoon die kwam vragen of de release dat van Modern Warfare 3 al bekend was. Ik had geen idee dat MW3 zo snel zou komen, dus meteen even op internet gekeken.
Het schijnt te zijn dat die in november uitkomt. Tevens heb ik gehoord dat het zo realistisch gaat worden, dat je ook vervelende taken in de militaire uit moet voeren, zoals schoonmaken. Er is nog een filmpje van, maar ik betwijfel of die echt is. Het lijkt net of ze delen van MW2 gebruiken.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2536 stemmen
Vandaar dat ik eraan twijfelde. Dat zeiden sommige gebruikers op YT ook al. Het lijkt me gewoon stukjes uit deel 2, want de soldaten zien er hetzelfde uit en ook alle omgeving en graphics.
Toch is MW3 meer dan welkom bij mij.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2536 stemmen
Ietsje minder dan een halfjaar en dan komt zowel MW3 als Battlefield 3 uit.
2011 wordt hopelijk een goede game-jaar.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Heb het sinds Modern Warfare (1) helemaal gehad met CoD. Ken het trucje nu wel. BF3 ziet er pas écht spectaculair uit. De eerste oorlogsshooter sinds jaren waar ik weer interesse in heb.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
MW3
!!!! Compleet kansloze rotzooi natuurlijk.
BF3
Dát wordt een grensverleggende shooter.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat een onzin. Net of BF3 veel verschilt van MW3.
Beiden lijken me interessant.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2536 stemmen
Call of Duty zat na MW? Het zijn geweldige games. Ik moest er ook aan het begin aan wennen, want ik ben 2de WO met Call of Duty gewend en dat jump naar moderne oorlogssituatie's leken me helemaal niets. Tegen de tijd dat deel 2 al een half-jaar hier thuis lag waagde ik me eraan en was meteen verslaafd (aan de SP dan). Black Ops viel daarin erg tegen.
Medal of Honor zou ik wel willen spelen, maar ik wil eerst weten of die goed is en dan waag ik het om het te kopen.
Zodra MW3 uitkomt, koop ik die. Over Battlefield ben ik aan het twijfelen. Aan de hand van de trailer lijkt het me een enorm goed spel.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Alles behalve.
Grapje? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Verschil tussen de 2 is best aanzienlijk ja.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Absoluut. Niet alleen qua graphics, maar gewoon de hele ervaring. De geloofwaardigheid, de opzet, de impact. Het heeft veel meer om het lijf dan de zoveelste run & gun duty game. Het moet natuurlijk nog blijken, maar de kans is 99% dat het zo uitpakt.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Singleplayer wordt waarschijnlijk ook een Hollywoodfilm van 4 uur.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vond MW en MW2 ook wel erg overschat. Best aardige shooters, al heb ik betere gehad. Battlefield vind ik wel van uitzonderlijke klasse, hoop dat het bij 3 weer het geval is.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Singleplayer wordt waarschijnlijk ook een Hollywoodfilm van 4 uur.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik heb de SP van Black Ops ongeveer een uur lang volgehouden, was gewoon diep en dieptriest hoe ze zonder enige verrassing te werk gaan. Je hebt helemaal geen gevoel bij die game, het is simpele (inderdaad) hollywood actie waar ik zo onderhand goed misselijk van word.
Deze BF gaat inspelen op de oorlog/shooter ervaring, zonder een tactische overdosis a la OF. Het zal een perfecte weg vinden tussen de verschillende shooters door en er ook nog eens ongekend mooi uitzien. Terwijl ik daar doorgaans weinig om geef 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Black Ops ook aan begonnen maar na een paar missies mee gekapt. Vond er echt geen klap aan. Moet wel zeggen dat ik niet meer zo van de online multiplayer ben ( doe mij maar een goede single player ervaring of split-screen lekker op de couch) dus ik moet überhaupt nog zien of BF3 in huis komt. Ben ook wat minder into shooters sinds een paar jaar, maar voor de Duke maak ik een uitzondering natuurlijk 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hehe heb ik ook wel ja, game sowieso veel minder (alleen fifa nog veel). Hou verder steeds meer van de B-games, heb echt uren gestoken in Earth Defence Force, Oneechanbara en 'Wet' om er een paar te noemen
. Die speel ik wel aan één stuk door met veel plezier.
Duke wordt een bazen game
Kijk er zo ontzettend naar uit. Vroegah op de gameboy nog Duke Nukem 3D gespeeld...goede tijden.