• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.213 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.383 acteurs
  • 199.064 gebruikers
  • 9.375.060 stemmen

Het grote gamestopic

zoeken in:

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1741 stemmen

Net de demo van Mafia 2 kapotgespeeld en die ga ik dus meteen de 1e dag halen. Wordt een topgame weet het 100% zeker.

planet_of_death

• 3962 berichten
  • 178 stemmen

Ben weer eens een oude game aan het spelen: Worms 2.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Dan zou ik binnenkort lekker Worms Reloaded gaan spelen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ik dacht dat het eens leuk zou zijn om een filmpje te plaatsen waar ik Super Street Fighter 4 speel.

Hier speel ik een kleine set, een best 2 out of 3 tegen een Ryu speler. Goede speler, was een close game. Wedstrijd kon beide kanten uitgaan, ook omdat we allebei wel wat dure fouten maakten.

SAMURAI-3630 (Balrog) vs gameinn-1 (Ryu) 1

SAMURAI-3630 (Balrog) vs gameinn-1 (Ryu) 2

SAMURAI-3630 (Balrog) vs gameinn-1 (Ryu) 3 (Final)

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Grappig om te zien inderdaad.

Hey, wie heeft de nieuwste Championship Manager? En hoe is ie?

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

Ik, en tof. Heb er alleen geen tijd voor helaas.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Te druk met Twitteren zeker?

Jammer is dat he, dat is echt zo'n spel waar je tijd voor moet nemen en lekker een middagje moet spelen.

Is ie ook realistischer? Want ik las in de Veronica dat ze met Utrecht kampioen zijn geworden gelijk in het 1e seizoen zonder aankopen te doen.

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

Middagje heeft ook totaal geen zin, in 1 middagje heb je net je selectie een beetje bij elkaar en je tatciek voor elkaar en hooguit een maandje of 2 gespeeld. .

Dat laatste lijkt me enorme bullshit, of ze hebben het over een andere manager.

Ik bedoel deze: Football Managerâ„¢ 2011 - footballmanager.com

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

@Nomak

Nooit aan SF4 kunnen beginnen vanwege de specs van mijn PC, maar als die-hard Ken-speler (Ryu, Akuma, Dan(!)) ben ik niet echt onder de indruk van zijn speelwijze.

Is zo'n speler dan het gemiddelde niveau van wat er rondloopt?

Zo incasseert hij wel heel vaak een hit door opportunistisch voor de Dragon Punch te gaan terwijl je nog ligt. Je hebt 'm iig vaak genoeg geraakt. Ook zijn dekking valt zwaar tegen.

Maar goed, wellicht dat SF4 anders speelt dan SF2, mijn grootste bron van eeltknobbels toen.

Speel je uitsluitend SF4 of ben je ook thuis in de SF2-series?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Middagje heeft ook totaal geen zin, in 1 middagje heb je net je selectie een beetje bij elkaar en je tatciek voor elkaar en hooguit een maandje of 2 gespeeld. .

Dat laatste lijkt me enorme bullshit, of ze hebben het over een andere manager.

Ik bedoel deze: Football Managerâ„¢ 2011 - footballmanager.com

Dus je gelooft me niet? Kos toch.

Mischien staat het wel op de twitter van Veronica.

Nee maar serieus, ze hadden het over die.

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

Ik geloof die sjaak van Veronica niet.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Hij zei wel dat het een ubercool spel is. Veel meer mogelijkheden met trainen enzo vooral. Maar goed, hij is wel kampioen geworden met Utreg.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

ToNe schreef:

Is zo'n speler dan het gemiddelde niveau van wat er rondloopt?

Helaas niet, de meesten zijn een stuk slechter. Niveau van toernooispelers is nog een stuk hoger, maar deze jongen heeft toch een behoorlijk niveau. Speelt fijn aanvallend en niet zo cheap als de meeste online Ryu's. Die fadc ultra (vanaf 40 seconden in het derde filmpje) is bijvoorbeeld een complexe beweging waaraan je toch duidelijk kan zien dat hij er wat van kent. Timing is strikt, en daar heeft ie me mooi gelezen. Al loop ik daar natuurlijk ook als een sukkeltje in en lok ik het uit door teveel druk te zetten met de verkeerde moves.

Soms is ie wel wat opportunistisch zoals je zegt. Maar dat zou weleens kunnen komen omdat hij me wat onderschat heeft. Je kan het hier niet zien, maar hij heeft bijvoorbeeld 4000+ player points, een stuk meer dan mij. Ik heb maar weinig omdat ik met meerdere personages speel zodat ik altijd weer heel wat punten verlies als ik weer leer spelen met een ander personage.

ToNe schreef:

Maar goed, wellicht dat SF4 anders speelt dan SF2

Toch wel heel anders. De basisbewegingen blijven hetzelfde, maar je moet met andere zaken rekening houden. Nu heb je bijvoorbeeld een focus attack die je voor verschillende zaken kan gebruiken. Combo's zijn soms ook onmenselijk moeilijk. Ik ben geneigd om te zeggen dat SF4 een stuk complexer is.

ToNe schreef:

Speel je uitsluitend SF4 of ben je ook thuis in de SF2-series?

Bijna uitsluitend SF4. Vroeger speelde ik veel SF2, nu nog maar af en toe.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

In Overigen > Algemeen > Frustraties:

Mijn grootste frustratie is dat voetbalspel genaamd FIFA 11. Verdomme de eerste 5 potjes win je met 2 vingers in de neus van een vriend met 5-1, 6-2 en dergelijke. Opeens heb je de laatste paar potjes extreem veel pech, keeper komt raar uit en spelers van je eigen team lopen de hele tijd verkeerd of in de weg om vervolgens opeens met 5-0 te gaan verliezen drie potjes op rij.

GGGRRRRRRRRRRRRRRRRR

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Erg onbegrijpelijke loopacties inderdaad. Ben na een maand lang ergernis terug gegaan naar Fifa 10.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Ja dan kom ik vanaf de linksbuiten met Pedro naar binnen en dan loopt die mongool David Villa in mijn looppad handgebaren te maken dat hij de bal wilt hebben. Met andere woorden, hij loopt fucking in de weg. Erg vervelend en dat heeft er voor gezorgd dat ik daar veel balverlies heb geleden. In plaats van dat zou die gewoon naar het centrum moeten lopen en proberen vrij te staan. Ergerlijk!

Voor de rest een prima spel vind ik zelf, ben nog geen 2010 bugjes tegen gekomen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Prima spel inderdaad maar die loopacties worden na een gegeven moment echt enorm ergerlijk. Vooral als ze wijzen dat ze de bal willen hebben, dan pass je of ze stoppen met lopen of ze lopen volledig een andere kant op. Al leer je op deze onlogische dingen wel anticiperen denk ik, ik had het geduld helaas niet.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Pomp met Fifa 10 is een vrije bal vanaf de middellijn in de 16 meter, 50% kans dat je keeper gaat blunderen.

Ach ja, bugs blijf je houden. Zoals je zelf al zegt, je kan ze proberen te vermijden. Helaas blijven ze gebeuren. Aan de andere kant, in het echt worden ook fouten gemaakt, dus je moet er mee leren leven.

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Gewoon PES spelen dit jaar jongens. Is echt beter dan Fifa 11.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Speel FIFA 11 ook alleen tegen vrienden, tegen de computer boeit me niet zo. Feit is wel dat het zo erg vermakelijk is dat de buren mee kunnen genieten. Wordt net zo hard geschreeuwd alsof we in het stadion zitten

Kan hier dan ook hele verhalen met frustraties over FIFA neer typen, maar ik kan waarschijnlijk net zoveel erover vertellen bij 'piepkleine geneugten des levens'

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

merijn82 schreef:

Gewoon PES spelen dit jaar jongens. Is echt beter dan Fifa 11.

Ben ook een PES-fan, alleen vond ik PES op de playstation 3 echt dramatisch. Geef mij maar PES 2006 op de PS2.

Met FIFA 10 had ik een haat/liefdes verhouding.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ben ook een PES-fan, alleen vond ik PES op de playstation 3 echt dramatisch. Geef mij maar PES 2006 op de PS2.

Met FIFA 10 had ik een haat/liefdes verhouding.

Ik speel Fifa ook met de PES controls, anders kan ik het echt niet. Was ook altijd een PES fan, dat ook altijd beter was dan FIFA. Maar die laatste paar PES delen kunnen echt niet meer, dat is gewoon barslecht. Ik ben mans genoeg om toe te geven dat de laatste 2/3 delen van Fifa gewoon vele malen beter zijn.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4696 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ik speel Fifa ook met de PES controls, anders kan ik het echt niet. Was ook altijd een PES fan, dat ook altijd beter was dan FIFA. Maar die laatste paar PES delen kunnen echt niet meer, dat is gewoon barslecht. Ik ben mans genoeg om toe te geven dat de laatste 2/3 delen van Fifa gewoon vele malen beter zijn.

Volledig akkoord. Al speelde ik heel vroeger Fifa dus de omschakeling terug naar Fifa-controls ging gemakkelijk. De nieuwe van zowel Fifa als PES nog niet gespeeld.

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Na twee jaar overgestapt te zijn op Fifa (09 en 10), omdat deze zoals gezegd beter waren, vind ik dit jaar PES 2011 winnen ten opzichte van Fifa 11.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Goed om te horen. Misschien dat ik later nog wel PES 2011 koop. FIFA 10 vind ik best goed, zoals gezegd, maar de gameplay was een stuk beter op eerdere PES spellen (op de PS2).

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2536 stemmen

Oh tof, een game-topic.

Ben echt een liefhebber van strategy- en shooter-games. Heb zelf een kleine verzameling games voor de PC, voor de PS2 en PS3.

PC

- Call of Duty: Deluxe Edition (met uitbreiding)

- Call of Duty 2

- Age of Empires III

- Medieval II: Gold Edition

- Medal of Honor: Allied Assault

- Medal of Honor: Pacific Assault

- Tom Clancy's Rainbow Six Vegas (doet het niet)

- Company of Heroes Anthology (doet niet)

- Company of Heroes (doet niet)

- Company of Heroes: Opposing Fronts (en ook deze doet het niet)

- Halo: Combat Evolved (bijna alleen online)

- Z: Steel Soldiers

- Age of Empires: Gold Edition

- The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring

- Aliens vs. Predator: Gold Edition

- Age of Mythology (beide delen)

- Rome: Total War (Gold Edition)

- Titan Quest: Deluxe Edition

- MotoGP '08 (deze doet het ook wéér niet)

- Heroes over Europe (doet het ook niet)

- Age of Empires: Collector's Edition

- Star Wars: Republic Commando

- Star Wars: Empire at War (Gold Pack) (doet het niet)

Conclusie PC-spellen: de helft doet het zo ongeveer niet (meeste redenen hebben te maken met mijn video-kaart) en de andere komen van 10 jaar geleden ofzo. Wat ik nog écht speel zijn de Call of Duty's, Halo af en toe, Age of Mythology en Age of Empires; de rest is zo goed als troep.

PS3

- Call of Duty: Modern Warfare

- Call of Duty: Modern Warfare 2

- Call of Duty: Black Ops

- God of War III

- GTA 4 + 2 uitbreidingen

- Dragon Ball Raging Blast

- Tekken 6

Er zijn nog andere spellen voor de PS3 (Red Dead Redemption, Assassin's Creed, PES). Maar dat zijn allemaal spellen die mijn broertje speelt.

PS2

- The Lord of the Rings: The Two Towers

- The Lord of the Rings: The Return of the King

- God of War 1 + 2

- Star Wars: The Clone Wars

- Tekken 4 + 5 (alleen 5 doet het niet)

Ook bij deze zijn er FIFA, PES en een Call of Duty spel die ik echter niet speel. PS2 speel ik sowieso niet meer. Was wel leuk vroeger met m'n neefjes, maar nu is het een stoftrekker.

Ik ben niet echt een 'real hard gamer', af en toe speel ik voor 20 minuten - 1,5 uur Call of Duty of anders tijdens vrije dagen. Maar om me zelf als 'game nerd' te bestempelen; nee.

Ben eerder een 'film nerd', aangezien ik er om de 2 - 3 dagen een stuk of 4 kijk.

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Kent er iemand Return to Castle Wolfenstein? Net weer voor de 3e keer uitegespeeld. Beetje knallen tegen de moffen en skeletten, wel relaxed.

Ook die goeie ouwe Red Alert en Command & Conquer spellen speel ik erg graag. Beetje een basis bouwen enzo.

GTA San Andreas op de playstation 2. Beetje rondcruisen.

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1741 stemmen

Spelen mensen hier nog Call of Duty: Black Ops online op de ps3?

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2536 stemmen

Alleen SP en zombie, online schijnt slecht te zijn

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Soldier of Fortune II (sof) speel ik nou weer even. Online beetje tegen elkaar knallen, is wel lachen. Je kunt ook chatten tergelijkertijd dus ' ne ne ne ne ne, ik schoot je in je nek'.

Mede daardoor staat het filmkijken nu op een laag pitje bij mij.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.