- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Ik vind het echt kut dat Alan Wake niet meer op de PC komt!
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Laat die clockwork72 hier toch fijn over games praten. Ik zie het probleem niet. Dit topic is er niet voor niets.
fariomasib
-
- 7 berichten
- 19 stemmen
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1741 stemmen
Spelen mensen hier trouwens Red Dead Redemption?
misterwhite
-
- 4726 berichten
- 656 stemmen
Ben op dit moment FF X ook aan het spelen, ziet er tot nu toe een erg mooi spel uit 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ah, de beste uit de serie. Yuna is toch wel mijn favoriete FF character. Erg tof spel, mijn teller blijft altijd op 99:59 uur staan bij mijn playthrough van FFX
. Ik heb dus geen flauw benul van hoelang ik er echt over doe.
Toffe games, en daar ben je wel erg lang zoet mee.
misterwhite
-
- 4726 berichten
- 656 stemmen
Dat merk ik nu al met FF VII, heb al 9 uur op de teller en er is al zoveel gebeurt. En als ik zie naar de playtrough zit ik nog maar aan part 15 van de 70.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En hou rekening mee dat je naarmate de game vordert ook flink wat uurtjes moet gaan levellen.
misterwhite
-
- 4726 berichten
- 656 stemmen
Oowjee, dat gaat veel ronddolen worden op de maps. Ben benieuwd, is toch een vrij pittig spelletje.
Maar heb gehoord dat het niveau van VI behoorlijk hoog ligt?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die kan best pittig worden maar gewoon goed op zoek gaan naar die espers en veel spells masteren, dan komt het wel goed. Moeilijkheidsgraad lag destijds sowieso erg hoog, net als met die klote nintendo spellen. Het is nu beter te doen, niet te makkelijk maar ook niet onmogelijk
.
misterwhite
-
- 4726 berichten
- 656 stemmen
Ik ben gestopt op de snes emulator uit frustratie 
Geef mij maar de ps1 games.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Same here, ben ook van de PS generatie, en gelukkig komen als die NES FF's allemaal op de PSP. Nog geremastered ook.
misterwhite
-
- 4726 berichten
- 656 stemmen
Overlaatst stond ergens in een artikel dat ze ff VII willen een remake geven alleen hebben ze daar 30 jaartjes voor nodig 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2536 stemmen
Echt een dikke faal laatste tijd voor mij.
Heb 3 spellen gekochten die het niet eens doen
Mijn computer hoort ze aan te kunnen...
Of misschien wordt het tijd voor een nieuwe computer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je hebt de juiste recommended specs? Het kan natuurlijk ook stuurprogramma gerelateerd zijn, met wat tweaken en modjes kom je er meestal wel.
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Ooit aan FFVII begonnen op de PC via een bootleg uit Hong Kong. Bleek de tweede (van de 4) fout gebrand en ik moest nog wel even.
Nooit meer naar omgekeken.
Na een lange tijd geen games meer aangeraakt te hebben, speel ik nu toch weer even Advance Wars op de DS en Guitar Hero 5 op de Wii.
En af en toe de vingers weer losmaken met Street Fighter Alpha 3.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2536 stemmen
Je hebt de juiste recommended specs? Het kan natuurlijk ook stuurprogramma gerelateerd zijn, met wat tweaken en modjes kom je er meestal wel.
Ja, het zal vast aan de videokaart en de Ram liggen, zie ik. Ik werd al geadviseerd om een nieuwe geheugenkaart e.d. te kopen. Lijkt me goed dat ik dat doe, i.p.v. een nieuwe computer.
kan je pc ze aan volgens Can i run it?
Het is nu duidelijker met je gegeven website. Helemaal tof.
MoFeDu
-
- 2946 berichten
- 0 stemmen
Is misschien een beetje cliché, maar veel meer intern geheugen stoppen in een oude pc is als een ferrarimotor in een mini. Met alleen intern geheugen kom je er niet, zou zeker eens overwegen om een nieuwe pc aan te schaffen. Heb het laatst ook gedaan voor 600 euro, en je kan je niet meer voorstellen hoe het was zonder zo'n snelle pc. Geloof me, als je echt een beetje spellen wil spelen e.d moet je zo af en toe is je hardware vernieuwen. Site is idd trouwens zeer handig, is meteen duidelijk waar het aan ligt.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2536 stemmen
Het is allemaal een kwestie van geld, dus ik zal het goed moeten bekijken en hernadenken.
Momenteel heb ik een Sony Vaio uit 2002/2003 die een beetje hierop lijkt. 149 GB op hardeschijft, 128 MB Video Ram en Radeon 9250 geheugenkaart o.a.
Spellen van tegenwoordig hebben een geweldige detail en kost heel wat, een nieuw computer die kwalitatieve spellen aankan is natuurlijk iets wat je goed moet denken om het te kopen.
Mijn huidige computer heb ik al ruim 7/8 jaar, het is dus handig om een nieuwe te kopen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Console geen optie? Ik weet ook niet wat voor games je voornamelijk speelt. Met RTS's en shooters niet echt aan te raden natuurlijk.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2536 stemmen
Het gaat om de volgende:
- Company of Heroes: Opposing Fronts: (spel downloadt, maar poppetjes en tanks/auto's/etc. zijn niet zichtbaar tijdens het spelen)
- Company of Heroes: downloadt wel, maar moet een stuk of 20 - een groot aantal update's downloaden wat me weerhoudt van spelen)
- Star Wars: Empire at War Gold Pack: zodra ik klik op 'instal' komt er een balkje met 'place the EAW disc in the drive', terwijl ik het al in heb gestopt.
- Rainbow Six: Vegas: installeert wel, maar als ik het wil spelen valt het speelscherm uit en gaat automatisch naar mijn bureaublad terug.
- Heroes over Europe: spel downloadt wel maar start niet.
- MotoGP 08: download wel, maar bij spel starten komt er een balkje van dat ik de nieuwste DirectX ofzo moet downloaden terwijl ik het al heb.
Dankzij de website die MoFeDu stuurde kon ik kijken of mijn computer ze wel aan kon, maar dat blijkt bij allen behalve Company of Heroes niet.
Toch wel genoeg redenen om een betere en nieuwere computer te kopen, want het is echt 8 jaar oud en heeft vervanging nodig.
Ook wil ik graag Call of Duty: World at War kopen, maar aangezien die absoluut niet op mijn computer kan, wacht ik er maar mee.
MoFeDu
-
- 2946 berichten
- 0 stemmen
Weet niet wat je budget is, maar voor de spellen die jij wilt kopen heb je opzich niet echt iets heel erg sterks nodig. Voor 400 euro heb je al een acer aspire die dit alles met gemak aan kan. Console is idd een optie als je anders alleen een nieuwe pc koopt voor alleen gamen. Xbox pro wordt ook steeds goedkoper. Werk zelf in een computerzaak dus als je vragen oid hebt Minotaures, je kunt me altijd PMen en misschien kan ik je adviseren.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2536 stemmen
Tof van je! 
Ik zal moeten kijken, want over het algemeen koop ik weinig games. Maar ze moeten natuurlijk allemaal wel lukken 
Ik zal een keertje mijn computer eens laten schoonmaken en dan kijk ik even een aantal zaken rond voor een nieuwe.
Budget weet ik niet, zo goedkoop mogelijk houden maar dan met de eisen die ik graag wil (Blu-ray speler, goed geheugenkaart en 250 GB hard-drive, etc.)
Mocht ik een vraag hebben en er niet uitkomen, zul je een PM'etje van mij zien verschijnen.
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1741 stemmen
Des te vaker ik naar die Boom Boom trailer van Mafia 2 zit te kijken des te meer zin krijg ik in die game. Wordt vast fantastisch. De sfeer is zo te zien erg Goodfellas-achtig. 
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Castlevania: Lords of Shadow
Ben al 20 jaar fan van de serie. Ik hoop echt dat deze nieuwe aanpak werkt.