- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
(en het bedroevend slechte boek waar het op gebaseerd is)
was juist het eerste boek van Clancy wat ik weer kon waarderen sinds lange tijd. veel leuker om te lezen dan executive orders of sum of all fears.
je moet clancy pur lezen als pattriotistisch simpel actie vermaak. diepgang zit er bij Clancy niet in 
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
was juist het eerste boek van Clancy wat ik weer kon waarderen sinds lange tijd. veel leuker om te lezen dan executive orders of sum of all fears.
Mee eens. Helaas zijn de boeken die daarna uitkwamen weer een stuk minder. Red Rabbit is vreselijk traag en heeft slechts een bijrol voor de jonge Jack Ryan. De twee boeken over de Golfoorlog, hoewel waargebeurd, zijn gewoon vreselijk saai.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Rainbow Six is het enige boek dat ik van Clancy gelezen heb, maar ik vond het misselijkmakend patriottisch en militaristisch, met een onzinnig verhaal, dat episodisch is opgebouwd, met een karakterontwikkeling van nagenoeg nul ertussendoor, en een compleet gebrek aan diepgang. Laat dat alles nu net precies het omgekeerde zijn van wat ik verwacht van een boek.
mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
Kent iemand van jullie Battlefield 1942?
Heerlijk spel voor de oorlogsliefhebbers( natuurlijk een onmogelijk begrip, maar je weet wat ik bedoel), net zoals Medal Of Honor: Allied Assault. Misschien kunnen mensen die aangemeld zijn bij Gamespy of andere servers hier hun Nickname achterlaten? Kunnen we gezamelijk als MM'ers ten strijd gaan.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Nog een uit de oude (Commodore 64) doos:
Zanac - hier heb ik echt schele vingers van gekregen. En niet alleen van het laden van het bandje. 
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Ik vond Warcraft II beter dan III, maar verder is Unreal Tournament over internet nog altijd super en ook een leuk spel is Death Rally.
mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
Vergeten erbij te noemen:"Operation Flashpoint". Prachtige strategy-shooter, met leuke dialogen( Jaja, een unicum in de spelletjesindustrie) een beetje Full Metal Jacket, en een beetje Delta Force, en uitgebreide levels.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik kom echt niet door dat FOKKING boslevel
.
mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
welke? Dat je eerst met 3 teamgenoten op patrouille moet, en dat de squadleader geritsel hoort vanuit het bos? En dat er daarna op je geschoten wordt vanuit de heuvel?
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Uwh? Kweenie, volges mij moest ik door een bos en zat er een helicopter achter me aan. Volgens mij was het nog niet zo ver in het spel. Het is al weer een tijdje geleden.
mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
Ja, dat is inderdaad dat level. Die helicopter hoort trouwens bij jou. Je moet gewoon bij je team blijven , vooral kruipend, dan moet 't lukken!
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ow, lol! En ik maar wegsprinten voor die chopper
. Nou ja, dan moet ik het maar weer eens installeren. Tnx.
Hemdale
-
- 2222 berichten
- 8847 stemmen
Mijn top 5 games:
1. Splinter Cell
2. Quake III Arena
3. Unreal Tournament
4. The Sims
5. Simcity 4000
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Max Payne vind ik een goed spel net zoals return to castle Wolfenstein en ook age of empires kan me bekoren.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Ik ben nu Command and Conquer Renegade aan het spelen. Topspel. Ik kocht 'm vorige week voor 8 euro. Spellen kopen voor 44 a 50 euro vind ik echt van de zotte.
Ik heb via play.com Alien vs. Predator 2 besteld. Moet een erg goed spel zijn.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Ik heb begrepen dat dat een strategiespel, is het niet ? Ben ik doorgaans niet zo dol op. Waar lijkt het spel een beetje op ?
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Op alle vorige C&C's behalve Renegade. Ik vond Renegade eigenlijk alleen maar leuk om een keer vanuit een one-person view door de werelden van de vorige C&C's te lopen. Generals is inderdaad een strategie-spel.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Ik ben nu Command and Conquer Renegade aan het spelen. Topspel.
Valt erg tegen dat spel. De 1e person actie stelt geen zak voor. Is wel ontzettend leuk voor mensen die al jaren verslaafd zijn aan de C&C serie, maar daar hoor ik niet bij. FPS vind ik wel leuk, daar om ben ik al druk bezig met het downloaden van UT2003 en Unreal II, alhoewel ik van alle kanten hoor dat ie tegenvalt. En kijk enorm uit naar Doom III.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Valt erg tegen dat spel. De 1e person actie stelt geen zak voor.
Oh, en dat bepaal jij voor mij ?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Oh, en dat bepaal jij voor mij ?
Jep
. Als je het vergelijkt met MOHAA, RTCW, UT2003, Max Payne, of zelfs Serious Sam dan stelt t nix voor. De AI is ronduit belachelijk (3 mannetjes staan naast elkaar, je sniped er 1 kapot en de andere 2 kijken nog net zo dom voor zich uit en blijven stil staan). In de voertuigen rijden is dan nog wel leuk maar dat is in Battlefield 1942 veel beter gedaan. Bovendien zien die andere spellen er veel beter uit.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Moet je 'm ook niet in de makkelijkste modus spelen. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Heb ik ook niet gedaan. Ik vond m gewoon tegenvallen. En op een gegeven moment heb ik m dr maar vanaf gegooid omdat de laadtijden ook nog eens onacceptabel lang waren. Ze hadden een voorbeeld moeten nemen aan MOHAA. Dat spel is echt perfect, zeker in de multiplayer die ik bij Renegade ook vond tegenvallen. Allemaal vrij doelloos.
SilverGun
-
- 1151 berichten
- 818 stemmen
1. Halo
2. The Legend of Zelda: Ocarina of Time
3. Super Mario World
4. GoldenEye
5. Radiant Silvergun
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten