• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.737 stemmen

Het grote gamestopic

zoeken in:

megaman

• 1484 berichten
  • 229 stemmen

Waarom zijn er hier zoveel mensen gek van (oude) point & click adventures? Heb ik nooit wat aan gevonden. Geef mij maar een echte adventure game zoals Zelda, Fable of Oblivion. Vreemd dat ik hier ook geen Wow aanhangers bespeur...of in elk geval mensen die overdonderd zijn door het Next-gen geweld van de PS3/360/Wii. Gears of War, Lost Planet, Saints Row, Resistance: Fall of Men. Aardig rustig hier in elk geval.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

In een point & click adventure draait het vrijwel puur en alleen om het verhaal, meestal vergezeld met ( zwarte) humor. Heerlijk om eens een keer af te wisselen met een FPS of racer of wat dan ook. Natuurlijk heeft Zelda en dergelijke ook een (goed) verhaal maar daar draait het vaak ook nog om de actie. In point & click adventures heb je ook nog de nodige breinkrakers die meestal leuk in elkaar steken en als je er dan één voltooid heeft dat een groot gevoel van voldoening ( natuurlijk heeft het ook voldoening als je een boss bij Zelda verslaat.. )

Nog een voordeel is dat je lekker lui achterover met een zak chips kan gamen, met 2 vingers bij wijze van spreken Soms zijn ( point & click) adventures net interactieve films, incl mooi geschoten cutscenes. Daarom vind ik het dus leuk

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Het grote naddel van adventures is wel dat ze een tweede keer niet echt boeiend meer zijn. Je kent immers alle puzzels al. Het is jammer dat er geen adventures meer gemaakt worden zoals die er vroeger waren. De Police Quest, Space Quest en Leisure Suit Larry serie waarbij je alle commandos nog moest intypen, dat vond ik toch net wat leuker.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

Da's inderdaad een erg groot nadeel. Met Fahrenheit wilden ze de replay waarde groter maken maar dat is ook niet echt gelukt. Het was wel een ijzersterke game imo en erg tof dat je meerdere verhaallijnen hebt, maar de replay waarde werd er voor mij niet meer op.

Ik heb Police Quest en Space Quest niet gespeeld, Leisure Suit Larry wel. Moest je nog 5 vragen beantwoorden om te bewijzen dat je 18 bent

Ik wil nogmaals even zeggen dat er zeer, zeer waarschijnlijk een Monkey Island 5 komt en misschien een Grim Fandango 2.

http://www.worldofmi.com/thegames/monkey5/index.php

Op die dag hang ik echt de vlag uit...

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

De adventure Still Life voltooid en hij is me erg bevallen. Erg sfeervol, goed verhaal, leuke maar niet te moeilijke puzzles en goede voice-acting. Het einde viel iets tegen maar zeker de moeite waard.

megaman

• 1484 berichten
  • 229 stemmen

Ik heb Ocarina of Time indertijd wel meer dan één keer uitgespeeld. Dit omdat de game zo groot was dat ik sommige punten al weer vergeten was. Als ik deze game nu weer zou spelen zou ik beslist weer kleine puntjes tegenkomen waarvan ik zou zeggen "hey verrek, das waar ook!". Deze game blijft me altijd boeien....masterpiece! En dat te bedenken dat Twilight Princess vele malen groter is dan Ocarina of Time. Met andere woorden: er zullen meer dingen je geheugen ontglippen.

Alleen de game is wat aan de makkelijke kant in vergelijking met z'n 8 jaar oude broer Ocarina of Time. Maar dat mag de pret niet drukken. Zelda blijft een game van episch formaat met genoeg puzzels, kerkers, quests en side-quests en de meesterlijke boss-fights. En het verhaal is altijd weer prachtig een meeslepend. Een serie waarvan sowieso Ocarina of Time één van de allerbeste games (of de beste game) ooit wordt benoemd. Een status die maar weinig games hebben kunnen krijgen. Klasse!

PsychoBoyJack

• 244 berichten
  • 72 stemmen

Is iemand hier, net zoals ik, al aan God of War 2 begonnen? Wat een game, zeg......

Het eerste deel begon al goed, op dat schip met dat zeemonster, maar dit 2e deel walst er zonder genade overheen. Het moment waarop het spel begint is als een explosie en wordt je letterlijk recht in de aktie gesmeten, om vervolgens als een achtbaan, zonder tussenposen, van de ene brute scene naar de andere snoeiharde aktie geknalt te worden. En dit alles in een werkelijk prachtige visuele vormgeving....

Zonder twijfel, naast o.a. Resident Evil 4, een van de absolute klassiekers van de huideige oude generatie game consoles (ps2, gamecube, xbox)

PsychoBoyJack

• 244 berichten
  • 72 stemmen

FillumGek schreef:

De adventure Still Life voltooid en hij is me erg bevallen. Erg sfeervol, goed verhaal, leuke maar niet te moeilijke puzzles en goede voice-acting. Het einde viel iets tegen maar zeker de moeite waard.

Heb je Hotel Dusk: room 215 op de nintendo ds ook al geprobeerd..?

Wel een hele aparte game hoor (een beetje Twin Peaks meets japanse manga in een jaren 70 film noir sfeertje), maar het weet me mateloos te boeien...

Wellicht niet echt helemaal te verglijken met de spellen die jij op noemde maar misschien een tip ?

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

Heb geen DS

PsychoBoyJack

• 244 berichten
  • 72 stemmen

Da's jammer !

megaman

• 1484 berichten
  • 229 stemmen

Ik heb Diddy Kong Racing besteld voor de DS. Een game die ik destijds op de N64 helemaal grijs heb gespeeld. Het schijnt dat de DS versie zelfs nog een Track Editor bevat. Hoe dan ook, beter dan Mario Kart 64 was deze game niet destijds en of hij op de DS nu beter is dan Mario Kart DS? IGN zegt van niet maar ondanks dat bleef het een leuk spel. De story mode in de stijl van Crash Team Racing was één pluspunt wat Mario Kart mistte. Hopelijk stopt Nintendo deze mode ook een keer in Mario Kart om de serie een beetje fris te houden.

megaman

• 1484 berichten
  • 229 stemmen

Heeft iemand hier Spiderman 3 al voor de Wii of is deze van plan om aan te schaffen? Laat even weten hoe het spel bevalt want ik had ook wel interesse in deze titel.

gotti

• 14075 berichten
  • 5897 stemmen

Zag net een promo in de bioscoop. Leek nergens naar. Ontzettend lelijke graphics.

megaman

• 1484 berichten
  • 229 stemmen

“There used to be this fighting franchise that came to GameCube, coming to Wii but it won’t be a fighting game anymore. Now its going to be some kind of crazy-ass adventure game.” (He hints that there) “was one fighting game that sold pretty well that was from a 3rd party. I’m sure you can figure out what it was.”

Dit was het bericht wat Matt C. van IGN ons laatst wist te melden. Het was voor veel mensen wel duidelijk dat dit best wel eens om Soul Calibur kon gaan. Famitsu heeft nu dus bevestigd dat het om de game Soul Calibur Legends gaat! De twist die de game krijgt is dat het nu een zogenaamde adventure wordt. Verwacht een verhaallijn waarin je onderweg de bekende fighters tegen zal komen. Veel details zijn verder nog niet bekend, maar wel is uitgelekt dat de game met de Wii Remote bestuurd zal worden.

Ik was al bang dat we niks meer zouden horen van Namco´s prachtige serie. Vooral SCII op de Cube heb ik heel veel gespeeld. Vooral op grafisch gebied was SCII een lust voor het oog. Hopelijk krijgt Legends de zelfde behandeling en krikken ze de graphics naar Wii-niveau. Maar dat zal wel goed komen denk ik. Namco steekt meestal wel genoeg tijd in het grafische aspect. Naast SCII was R:Racing op de Cube, ondanks de simplistische motor geluiden, grafisch erg mooi. Soul Calibur III op de PS2 zag er ook behoorlijk fraai uit. De character-creation mode was een uitkomst en ik hoop dat Namco deze optie weer laat terug komen in Legends. Verder bevat SCIII een soort magische waas over het scherm waardoor de graphics minder strak ogen dan bij SCII op de Cube. Of dat nou met de beperkingen van de PS2 te maken had of dat er met opzet gekozen was voor een magische gloed zoals we ook zien bij Twilight Princess en Prince of Persia.

Ik kijk nu al uit naar de volgende Soul Calibur. Een sidekick van de standaard SC delen zoals Umbrella Chronicles in de Resident Evil serie en Downhill Jam in de Tony Hawk serie. Maar zo houden we de boel natuurlijk ook fris en sowieso voor de Wii origineler dan ooit. Misschien een kansje dat Link er weer in mee speelt zoals dat het geval was met SCII? Link is geboren voor het genre action/adventure...met dit keer de characters van het Soul Calibur universum. Ik ben nu al aan het fantaseren over prachtige beboste gebieden in japan met tempels en smalle berg-paden waarin je tegen vijanden strijd op de Ninja Gaiden manier. De tussen bazen zullen dan wel de overige characters zijn van Soul Calibur. Ik wacht wel af wat Namco er van gaat maken. Het is natuurlijk wel heel goed nieuws voor de Wii-bezitters en SC-fans die al bang waren dat de serie niks meer van zich zou laten horen op Nintendo systemen. Vooral na de PS2 exclusiefe Soul Calibur III waarvan ik nog steeds niet snap waarom Namco deze in godsnaam alleen voor de PS2 uit heeft gebracht.

Overig nieuws over de Wii:

37 Namco/Bandai titels voor de Wii:

Het afgelopen fiscale jaar is zeer positief uitgevallen voor Namco Bandai. Ze wisten een omzet 42,2 miljard Yen binnen te halen. Een reden hiervoor is dat ze onnodige kosten posten oftewel arcadehallen en filialen die niet naar behoeven hebben gefunctioneerd van zich af hebben gezet. Met deze stijging van 71% komen ze vandaag met de volgende aankondigingen. De 360 zal 24 nieuwe spellen krijgen, de PS3 23 en als hoogste nieuwe binnenkomer komt de Wii met 37 spellen die in ontwikkeling zijn. Het klinkt allemaal zeer veelbelovend, maar aangezien we nog niks weten van de kwaliteit van de games beginnen we nog niet te juigen. 37 toppers, 37 floppers of een middenweg?

Tecmo's actiespel voor de Wii:

Tecmo wie onder andere bekend is van de Dead Or Alive-serie en de Wii titel Super Swing Golf heeft laten weten bezig te zijn met een nieuwe Wii game. Het zou een actiespel moeten worden. Helaas is er niet meer informatie tot op heden van de game bekend, maar dat houdt des te meer te raden over. Is Ninja Gaiden een optie?

Spielberg titels op de Wii:

Twee jaar geleden kondigde EA al aan dat ze in samenwerking met de beroemde regisseur Steven Spielberg bezig waren met drie projecten. Vandaag is echter bekend geworden dat de eerste van deze 3 games exclusief voor de Wii zal worden uitgebracht. Spielberg’s Wii titel zou ergens voor het einde van het fiscale jaar (maart 2008) moeten worden uitgebracht. Over de andere 2 games is nog niks bekend, maar de kans is groot dat dit o.a. een vervolg in de Indiana Jones reeks zal zijn die dan met de gelijknamige film volgend jaar uit zal komen. Afwachten dus.

DiDa

• 3650 berichten
  • 2807 stemmen

In Film > Filmgames > Vraag over SNES Last Action Hero:

Ik heb sinds kort het spel van Last Action Hero gekocht op de Super Nintendo (had weer een nostalgisch moment). Misschien een gekke vraag: Weet iemand in godsnaam hoe ik de helikopter in het 3e level moet verslaan. Ik heb me al helemaal rot gezocht op internet maar kan niets vinden. Ik hoop dat hier nog iemand is die het spel kent of heeft gekend en weet hoe het moet. Help!!!

P8rb

• 10773 berichten
  • 1829 stemmen

waarom vraag je dat hier ?

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Misschien denkt hij dat dit deel van het forum over film(computer)games gaat?

DiDa

• 3650 berichten
  • 2807 stemmen

Sorry dan heb ik het verkeerd begrepen...

Neemt niet weg dat ik hoop dat iemand het antwoord weet.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Ik heb de vraag verplaatst naar het centrale gamestopic.

megaman

• 1484 berichten
  • 229 stemmen

Een 'hot' onderwerp is Soul Calibur Legends zeker. Vooral omdat de serie over 't algemeen best hoge ogen heeft gegooid en de Cube versie van SCII erg geliefd werd. In het fighting-genre mag SCII gerust een 'masterpiece' genoemd worden. Het is veel meer dan de zoveelste Tekken of Dead or Alive. Het blijft voor ons nog fantaseren hoe Legends er precies uit gaat zien qua omgevingen (graphics), personages en diens wapentuig. Hieronder nog meer info over deze aankomende top titel:

Soul Calibur Legends is niet zomaar een nieuwe Soul Calibur, maar een zogenaamde '3rd person action adventure'. Dit betekent dat je wel opnieuw zal moeten vechten, maar dat je ook heel wat zal moeten avonturieren om het einde van de game te zien. Verschillende personages uit het Soul Calibur-universum zullen in Legends verschijnen, waaronder Siegfried en zelfs enkele nieuwe gezichten. Deze vechtersbazen zijn op zoek naar de ultieme kracht om de totale vernietiging van een groots rijk te voorkomen. Hoe de besturing precies in zijn werk gaat, blijft nog even geheim. Wel is het al zeker dat je zowel de Remote als de Nunchuk nodig zal hebben.

Hoewel het niet enkel om het standaard zwaaien van beide controllers gaat, moet je geen al te grote diepgang wat vechtbewegingen betreft verwachten. Die spaart Namco Bandai logischerwijs voor Soul Calibur IV. Verder zal het spel een RPG-systeempje bevatten. Hoe meer gevechten je succesvol weet te voltooien, hoe meer vaardigheidspunten je zal krijgen. Naar gelang de hoeveelheid punten je personage heeft, zal hij of zij een rang toegewezen krijgen, denk maar aan een Knight of een Soldier. Afhankelijk van de rang van je personage zal hij of zij ook nieuwe bewegingen leren. Namco Bandai lijkt een prima spel in handen te hebben, en dat beseft het bedrijf zelf ook. Het team achter het spel, dat voor het meesterlijk origineel, Soul Blade, verantwoordelijk was, wil opnieuw een verslavende ervaring afleveren. Wij zijn alvast benieuwd, Namco Bandai!

"SANTA CLARA, Calif., (May 11, 2007) - The legendary weapon-based fighting game franchise has been reinvented as NAMCO BANDAI Games America Inc. today announced Soulcalibur LegendsTM exclusively for the Nintendo WiiTM. Developed specifically for the innovative console, Soulcalibur Legends fully immerses players in a third person action adventure and takes a unique approach to the series by truly utilizing the Wii Remote and Nunchuk. An unparalleled experience awaits gamers when Soulcalibur Legends is released this winter. To date the Soul series has sold more than 9 million units worldwide.

“Over the past ten years, since the release of the original Soulblade, the team behind the Soulcalibur series has pushed the envelope of technology and innovation with each iteration,” said Makoto Iwai, Executive Vice President and COO, NAMCO BANDAI Games America Inc. “With Soulcalibur Legends, they saw the opportunity to once again create an immersive experience that is unique to the franchise.”

In Soulcalibur Legends, follow the 16th century exploits of Siegfried and Soulcalibur characters, new and old as they find themselves on a quest for ultimate power in order to save an empire from destruction. Using the Wii Remote and Nunchuk as their weapons of choice, players perform moves and combos using orchestrated slashes and movements. Sword fighting capabilities are pushed to the limit as gamers unleash special attacks to crush scores of enemies and large bosses. Earn honored titles such as Knight or Soldier as you master special attacks acquired throughout the adventure while battling through diverse stages and environments. With multiple modes of play and the help of familiar faces, the Soulcalibur universe will be viewed in an entirely new light.

GamesPress".

megaman

• 1484 berichten
  • 229 stemmen

Tomb Raider fans opgelet! Anniversary komt naar de Wii!! Oftewel: de remake van een onvergetelijke klassieker op de PSX!!!

Citaat: De Wii trekt, zoals je wel merkt, steeds meer ontwikkelaars aan. Zo ook Eidos, die met de game Tomb Raider 10th Anniversary Edition aan komt zetten.

Het spel is een remake van de eerst Tomb Raider die in 1996 uitkwam, en zal in elkaar gezet worden met de 3D-engine van Tomb Raider Legends. Deze game verschijnt ook op de PC, PS2 en de PSP.

Hieronder staan enkele key-features, met dank aan de fansite van Tomb Raider, tombnews.com.

* Celebrate and commemorate ten years of Tomb Raider and Lara Croft with Tomb Raider: Anniversary, an entirely new gameplay experience inspired by the first ever Tomb Raider adventure. Tomb Raider: Anniversary uses an enhanced version of the Tomb Raider: Legend game engine to apply Crystal Dynamic’s latest PS2 technology.

* Play the living Lara Croft, the world’s greatest action heroine of all time – use all of Lara’s guile, athleticism and gadgets in her quest to conquer the unknown and uncover ancient artefacts.

* Includes classic environments from the original Tomb Raider as never experienced before – Crystal Dynamics latest technology allows you to fluidly manoeuvre Lara using her latest moves and gear, through all the worlds from the original; Peru, Greece, Egypt and more. The dynamic world allows multiple playthrough options and also opens up new places and ways to explore. Crystal’s latest technology allows the environments to take on a breath taking new quality.

* Explore uncharted and mysterious worlds – enter into strange, undiscovered lands and solve their deepest, darkest mysteries, open doors to new realms, uncover great rewards and unearth secrets to Lara’s past.

* Startling enemy encounters – encounter fierce animal and supernatural enemies, wolves, bears, crocodiles, horrific monsters and the T Rex. New and improved AI means that all enemies will exhibit a more diverse behaviour set, providing improved combat challenges for the player.

Er is nog geen releasedatum bekend, maar wij willen ook wel eens knallen met die babe. We zijn in ieder geval zeer benieuwd naar de uitwerking met de Wii-controls!

P8rb

• 10773 berichten
  • 1829 stemmen

iemand die Postal 2 speelt?

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

Nee, wel gespeeld. Ik vond het idee leuk, maar de uitwerking niet.

Maar Postal 3 komt eraan, dus er is nog hoop

megaman

• 1484 berichten
  • 229 stemmen

Geen Tomb Raider en/of Soul Calibur fans hier?! Dan heb je zowel op action/adventure als fighting behoorlijk wat gemist. Blijkbaar was mijn post over Soul Calibur Legends en TR Anniversary niet interessant genoeg. En niet alleen voor de Wii want TR Anniversary komt in juni al uit voor de PC, PS2 en PSP. Niemand hier die uitkijkt naar de remake van een goddelijke game uit 1996? Of een meesterlijke sidekick van de Soul Calibur serie genaamd Legend? Wat zijn dat voor gamers....

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

lol.

Fan..fan....nee. Eerste deel van Tomb Raider gespeeld en was best aardig, maar de remake is voor mij geen must-have.

Soul Calibur is wel erg vet. Eém van de beste beat 'em ups imo. Soul Blade op de PSX was ook erg vet. Ik ben dan ook benieuwd naar Legend ja.

Hannibal

• 9367 berichten
  • 3287 stemmen

Ik ben fan van Tomb Raider, maar mij hoef je niet serieus te nemen

megaman

• 1484 berichten
  • 229 stemmen

Hannibal schreef:

Ik ben fan van Tomb Raider, maar mij hoef je niet serieus te nemen

Misschien als ik er bij vermeld dat Tomb Raider 'geen' Nintendo game is (oftewel geen game met een dikke loodgieter als hoofdpersonage...zoals alle Nintendo games zijn uiteraard) dat je dan wel een fan wordt.

Hannibal

• 9367 berichten
  • 3287 stemmen

Ik ben al fan, dat zei ik toch?

06-04-2006:

Hannibal schreef:

Vanavond koop ik Tomb Raider:Legend, het zevende deel van mijn favoriete gamereeks. Ik kan bijna niet wachten. Ik heb de demo al gespeeld en moet zeggen dat hij er fantastisch uit ziet.

31-08-2006:

Hannibal schreef:

Er komt een remake van de eerste Tomb Raider om het 10- jarig bestaan te vieren.

Trailer

04-04-2007:

Hannibal schreef:

Tomb Raider is voor mij ook altijd een must geweest

15-05-2007:

Hannibal schreef:

Ik ben fan van Tomb Raider

megaman

• 1484 berichten
  • 229 stemmen

Tomb Raider Legend valt vies tegen:

1: Als spel opzich is het al veel te kort, en al helemaal vergeleken met de eerste TR delen. De levels in TR1 waren in grotere getalen en elk enorm van omvang. Legend is het tegenovergestelde.

2: Op een paar jaguar's en honden na zijn er praktich geen dieren in het spel te bekennen. Het draait veelal om de huurlingen en diens organisaties. Geen aapjes of tijgers in Ghana, vleermuizen in Peru of andere dieren. Het spel is te leeg.

3: De indoor levels (tempels, gewelven, etc..) zijn prachtig om te zien maar er zijn te weinig van om echt te boeien. Teveel buiten levels in de stad, een militaire basis enz.. Dit verbleekt letterlijk bij levels als Colosseum, Palace Midas of The Lost Valley uit TR1.

4: De sinistere sfeer uit TR1 maakt plaats voor een wat meer paradijs-achtige vibe. Zowel in Bolivia, Peru als in Ghana is de sfeer veel te luchtig. Ook hier zeg ik weer: er hadden dieren in deze levels gemoeten. Aapjes, tijgers etc..om de spanning te verhogen.

5: De eindbaas (ik verklap niet wat 't is) is echt veel te makkelijk, en het spel eindigt nogal abrubt. Het spel in het algemeen is kort maar krachtig...maar lang niet zo krachtig als de vorige TR delen.

6: Een groot minpunt blijft de Croft Manor. Een replica van het huis uit de twee slechte films in plaats van het veel grotere en mooiere herenhuis van de drie delen op de PSX. Legend wil net als de films zijn qua uitvoering: gadgets, twee hulpjes en precies hetzelfde huis. Oftewel: kort, krachtig maar totaal niet memorabel. Al is Legend zeker wel beter dan de belabberde films met Jolie.

Als pluspunten vindt ik dat Legend zeker wel een heel stuk beter is dan het teleurstellende Angel of Darkness. Daarbij kent Legend ook wel z'n memorabele momenten zoals de puzzel in Bolivia in die grote hal en die 'wipwap'. Het spel maakte enigzins wel wat indruk op mij in die zin dat Legend toch wel wat meer old-school is qua tempels en andere indoor levels.

Ik zie Legend meer als een deel dat uistekend is voor mensen die nog nooit een TR deel hebben gespeeld. En voor hun een leuk opstapje naar het veel moeilijkere en grotere Anniversary (remake van TR1). Wat betreft Anniversary, ik denk dat de sfeer toch niet helemaal gelijk zal zijn aan deel 1. Juist de (antieke..) graphics maken het spel enger als je begrijpt wat ik bedoel.

De atmosfeer was zo sinister en je kreeg echt het gevoel totaal geisoleerd te zijn van de buitenwereld. De muziek die op sommige momenten opdoemde, van het harp-theme tot een gregoriaans mannenkoor, draagde zeker een steentje bij aan de sfeer in het spel. De vijanden waren creepy (vooral de eerste mummy) en je wist nooit waar ze vandaan konden komen.

Een constant dreigende sfeer. De levels waren reusachtig qua omvang en sommige gebieden als het enorme Palace Midas en het onderliggende water-reservoir (The Cistern) blijven memorabel. Een prachtig spel waarvan ik de remake voor geen goud wil missen.

Hannibal

• 9367 berichten
  • 3287 stemmen

megaman, ik ben het helemaal met je eens. Leuk dat ik dat een keer kan zeggen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.