- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Gisteren met 6 vrienden de hele tijd Wario Ware gespeeld op de Wii. Erg leuk 
Zelf ben ik bezig met Rainbow Six Vegas op de PC. Erg zwaar spel maar zeker erg vet.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Hallo
Ik heb 2 pc games te koop in een perfecte staat
1) under a killing moon 4 pc's
2) faust seven games of soul 4 pc's
laat het me maar weten.
groet 606 
compleet met doos en nederlandse beschrijving.
8 pc- cdrom unieke kans.
groet 
alleen nog faust te koop 4 pc cdrom compleet met boekje en in perfecte staat
megaman
-
- 1484 berichten
- 229 stemmen
Gisteren met 6 vrienden de hele tijd Wario Ware gespeeld op de Wii. Erg leuk 
Zelf ben ik bezig met Rainbow Six Vegas op de PC. Erg zwaar spel maar zeker erg vet.
Ik heb Smooth Moves ook eens geprobeerd (nog nooit een Warioware gespeeld) en het is toch niet echt mijn ding persoonlijk. Wel leuk bedacht met al die maffe en snelle mini-games. Kort maar krachtig!
Ik kijk erg uit naar Smash Bros. Brawl en Mario Galaxy. Vooral die laatste lijkt me gewoon een must-have. Vooral vanwege het feit dat je (naar het schijnt) met z'n tweetjes kun spelen. Iets wat uniek is in een 3D Mario game.
Deze maand nog even kijken of ik Heatseeker en/of Blazing Angels ga halen. MOH: Venguard lijkt me ook tof. Vooral vanwege de multiplayer die in COD3 ontbrak. Verder nog een Ferrari race-game in aantocht voor de Wii.
robin00787
-
- 322 berichten
- 750 stemmen
Gaat iemand nog de Playstation 3 halen volgende week?
PsychoBoyJack
-
- 244 berichten
- 72 stemmen
Neu ......ikke niet in ieder geval. Ik wacht wel op de zwarte X - Box 360 versie. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Volgende week komt mijn nieuwe pc, dus die PS3 laat ik mooi aan me voorbij gaan (zou anders ook voor een Xbox360 of Wii zijn gegaan).
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Net op tijd voor S.T.A.L.K.E.R. BoordAppel
.
Wat is het nu uiteindelijk geworden?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Intel Core 2 Duo E6400
1 GB RAM
GeForce 7900 GS 256 MB
320 GB Hard Disk
Het scherm heb ik al:
Samsung SyncMaster 940 BW 19" Breedbeeld
Heerlijk! Laat S.T.A.L.K.E.R. maar komen
.
neo
-
- 15436 berichten
- 10050 stemmen
Als Tennis het laatste soort game is wat je zult spelen zou ik eerder overwegen om Wii-sports aan te schaffen. Het is niet alleen leuk om je eigen gafabriceerde figuurtjes te zien tennissen, maar ook het feit dat zelf 'echt' tennist is gewoon erg origineel en grappig. Dus ook goed voor je conditie natuurlijk. Samen met Tennis zit er op deze disc ook Bowlen, Golf, Baseball en Boxing. Allemaal games waar je van gaat zweten en je vriendin (als je die toevallig bij de hand hebt) ook wel ziet zitten. En wat de snelheid van Mario Kart betreft, de opvolger van MK 64, Mario Kart Double Dash (ook speelbaar op de Wii), is juist weer een bonk snelheid waar de SNES versie niks bij is.
Heb je nog geen Wii, overweeg er dan één aan te schaffen. Wat ik al eerder zei, je bent meer lichamelijk bezig wat alleen maat gunstig is. Naast dit gegeven kun je de Wii natuurlijk ook nog gebruiken voor internet, nieuws, weerbericht, Dia-voorstelling van je eigen foto´s met je eigen achtergrond muziek (allemaal via SD kaart), en natuurlijk de mogelijkheid om allerlei klassieke games te downloaden. Van Super Mario Bros tot Ninja Turtles, van Ocarina of Time tot Mario Kart 64. Naast de NES, SNES en N64 titels ook games voor de Sega Mega Drive en nog wat andere systemen van vroeger. En uiteraard dan de mogelijkheid om Gamecube games af te draaien. De Wii, een wonder en alles-in-één machine dus!
Tot zover iemand van het promo-team.... Nee, maar ik ben niet van plan er 1 te kopen. Als ik vorige consoles al nooit hebt gekocht, laat staan ooit gespeeld 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Dan is de Wii juist voor jou
.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Voordat S.T.A.L.K.E.R. komt kan je nog wel twee nieuwe PC's aanschaffen 
Nee er zit eindelijk een beetje schot in de zaak, hoewel ik me af vraag of het spel nog goed meekomt. Toen het spel net aangekondigd werd was alles nog vernieuwend en was iedereen razend enthousiast. Nu een paar jaar later is de game volgens mij zover in populariteit gedaald dat er volgens mij nauwelijks vraag meer naar is. Ik ben niet meer nieuwsgierig, hoewel ik hem wel even ga uitproberen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Schot? Het spel is al uit en inmiddels op meerdere plaatsen gereviewed
.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Is ie al uit ja?
Dan loop ik iets achter...
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Release staat voor morgen gepland geloof ik. In de PC Gameplay is hij inderdaad vorige maand al gereviewd (85 ofzoiets). Ik heb hem iig ook al, is nu aan het installeren
.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Mensen die Supreme commander spelen?
megaman
-
- 1484 berichten
- 229 stemmen

Aan de games die jij opnoemde moet je toch een console hebben gehad....dus ook gespeeld lijkt me. Any way, de Wii is juist een systeem voor mensen die GEEN games spelen. Non-gamers welteverstaan...
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1829 stemmen
doet hier nou niemand Deus Ex, wel wat oud maar was game of the year in 2002 of 2001.
neo
-
- 15436 berichten
- 10050 stemmen
Aan de games die jij opnoemde moet je toch een console hebben gehad....dus ook gespeeld lijkt me. Any way, de Wii is juist een systeem voor mensen die GEEN games spelen. Non-gamers welteverstaan...
IK bedoelde consoles die na de N64 tot aan de Wii kwamen. Die hele Wii interesseert mij weinig, aangezien ik mij nog prima vermaken met het N64 wereldje. Meer hoef ik niet.
basketballerke
-
- 4727 berichten
- 0 stemmen
Heb zelf ook niet meer nodig dan ik nu al heb, mijn twee favoriete games komen nog altijd van de N64. Verder heb ik nog de ps2 maar daar doe ik tegenwoordig niet zoveel meer eigenlijk. Misschien dat ik me ooit ga wagen aan de ps3, als hij niet meer zoveel kost.
street-racer
-
- 81 berichten
- 13 stemmen
ik heb een psp ds ps2 wii en xbox360
ps2 blijft de leukste voor mij ik ga de ps3 niet meteen kopen ik wacht nog een paar maandjes ik wacht vooral op
gta 4 en op een paar leuke race games
robin00787
-
- 322 berichten
- 750 stemmen
Man, ik zou gewoon al een een ps 3 kopen om bepaalde spellen van de ps 2 te spelen. Vice city stories en vooral metal gear solid 3: snake eater. GTA 4 komt trouwens ook voor de 360.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
doet hier nou niemand Deus Ex, wel wat oud maar was game of the year in 2002 of 2001.

Pas weer aan begonnen. Blijft een erg goed spel dat helaas een nogal crappy combat systeem heeft en er op momenten niet zo goed uitziet (ook niet voor zijn tijd).
street-racer
-
- 81 berichten
- 13 stemmen
ik ben eens gaan zoeken in mijn kast en ik vond een paar van mijn favoriete games
zero devide 2 the secret wish ps1
crash bandicoot 2 cortex strikes back ps1
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
FLATOUT 2
De game een hele tijd gespeeld online en was er erg goed in. Speel hem nu niet meer...
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Damn, dat S.T.A.L.K.E.R. is zo sfeervol dat het eigenlijk niet leuk is om te spelen. Wat een ongelooflijk mistroostige pleuriszooi krijg je namelijk voorgeschoteld zeg! Je wordt ook betrekkelijk onwetend gedropt en je mag vervolgens zelf proberen te overleven in deze hel op aarde (de slogan is niet slecht gekozen).
Qua gameplay heb ik daarom nog weinig te melden, behalve dan dat de ventjes niet snel neergaan op "Veteran" en je een belachelijk grote crosshair (dank Fillumgek
) hebt. Grafisch gezien kan het wel. Misschien lijkt het weinig doordat we verwend zijn met alle filmpjes van Unreal 3 engine, de nieuwe CryTek-engine, Doom 3, Morrowind (vooral het SpeedTree mis je). Maar het is vooral geijkt op realisme lijkt het, weinig opsmuk maar gewoon rauwe beelden. Daar slaagt de game bijzonder goed in. Dichtstbij zit misschien wel de Source-engine, maar dan eigenlijk zonder de spectaculaire physics.
Het is in ieder geval een heel ander soort shooter (zo zou ik het misschien niet eens willen noemen) dan we gewoon zijn. Trage gameplay eigenlijk, maar niet minder boeiend.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Crosshair 
Ga hem binnenkort ook maar eens proberen. Ik verwacht er niet teveel van.
@ GerwinF
Ben je nog bezig met Runaway en/of Secret Files: Tunguska? Zo ja, hoever ben je en wat vind je ervan?
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
De muziek in het menuscherm is trouwens ook erg indrukwekkend. Krijg het er koud van.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Klinkt goed! Helaas heb ik ook gelezen dat het spel nog erg buggy is onder Vista.
megaman
-
- 1484 berichten
- 229 stemmen
IK bedoelde consoles die na de N64 tot aan de Wii kwamen. Die hele Wii interesseert mij weinig, aangezien ik mij nog prima vermaken met het N64 wereldje. Meer hoef ik niet.
Heb je (één van) de volgende N64 klassiekers al eens gespeeld?
Goldeneye
Perfect Dark
Zelda: Ocarina of Time
Zelda: Majora's Mask
Super Mario 64
Mario Kart 64
Lylat Wars
Wave Race 64
Ik hoop op z'n minst toch wel één van deze titels. Waar heb je anders een N64 voor. Ocarina is sowieso al een must-have voor dit systeem...een masterpiece in game-history! Any way, ik speel er ook nog steeds op...af en toe. Sommige games als Mario 64, Mario Kart en Ocarina kan ik inmiddels al op de Wii spelen. Helaas kent de Wii op dit moment (althans hier in europa) nog maar drie 64 titels. Tot die tijd speel ik nog wel ff op de N64 voor games als Goldeneye, Perfect Dark en de Turok delen.