• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.996 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.256 gebruikers
  • 9.389.024 stemmen

Het grote gamestopic

zoeken in:

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Dat het er op de PS2 mooier uitziet kan niet kloppen. In alle reviews lees ik dat o.a. de textures van betere kwaliteit zijn en meer van die dingen. Is ook logisch want de PS2 heeft bij lange na niet de rekenkracht van een PC of een Xbox.

Het kan trouwens wel wat mooier dan dit maar dat gaat ten koste van de laadtijden en van de performance. En ik vind het wel erg aangenaam dat het perfect loopt op een wat langzamere machine .

davidov

• 3467 berichten
  • 2178 stemmen

Ik keek even naar wat informatie over mijn favoriete spellen reeks, en van wat ik tegen kwam ging mijn bloed toch echt even sneller kloppen!

Na het teleurstellende nieuws van dat Vin Diesel de rol van agent 47 op zich zou nemen...breng ik nu goed nieuws...

De nieuwe site van Hitman: Blood Money staat online samen met een geweldige nieuwe trailer...

Kan niet wachten... brilliant spellen...

www.hitman.com[/url]

voor de eerste plaatjes, wallpapers, en dus trailer....

Nu kan ik weer lekker gaan slapen met een gerust hart en iets naar uit te kijken...

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

In Overigen > Algemeen > Nieuwe game: the Movies:

Er komt een heeeeel vette game op de pc en consoles: The Movies

Begin je eigen film studio, zorg voor je acteurs en maak je eigen films!

In dit spel wordt je in de stoel van de regisseur geplaatst en mag je proberen een film in elkaar te zetten welke door meer mensen bezocht gaan worden dan enkel wat nieuwsgierige familieleden en de cast zelf.

Films maken en publishen is echter meer dan het opzetten van een decor, het inhuren van de duurste sterren ter wereld en het incashen nadat de productie rond is. Zoals je in dit spel zult merken is het opzetten van een film een traject wat van begin tot eind gepland wordt, tegenslagen kent en constant begeleid moet worden.

Na een eerste financiële planning mag je een thema kiezen waarbinnen je jouw film gaat maken. Hoe je dat daarna doet, wat je plot wordt, welke acteurs je gebruikt, etc is daarna aan de speler zelf. Gaandeweg creëer je iets wat het kijken waard moet worden en wat je cashmaker moet worden om je volgende projecten te financieren. Hiertoe zul je jouw films online (op internet dus) kunnen plaatsen. Naar gelang de reacties die je hier op krijgt stijg of daal je in de ranglijsten van de grootste film producers.

dgs-online.nl

Wat vinden jullie ervan??

JoeCabot

• 2682 berichten
  • 1785 stemmen

Vind jammer met dat onlinegedoe. Dat verloopt toch nooit eerlijk...

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Hier vind je verschillende trailers en screenshots van het spel...

(In het begin van ieder filmpje is een reclame...)

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Hurray net GTA: SA uitgespeeld! Heb er 31 (!) uur over gedaan en ben nu op 64%. Ongelofelijk hoe groot dat spel wel niet is zeg. Nu op naar de 100% .

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

GTS SA is inderdaad en erg indrukwekkend spel

gemaster

• 1005 berichten
  • 2723 stemmen

Ik zit bij de laatste missie, maar die is weer zo superirritant. Misschien morgen nog maar eens een paar keertjes proberen......

Overigens kan ik ook niet wachten tot Hitman: Blood Money. Het is echt met afstand mijn favoriete franchise.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Ik zit bij de laatste missie, maar die is weer zo superirritant.

Ik heb die in 1 keer gehaald. Ik kan je aanraden om de firetruck missie te volbrengen want dan ben je fireproof. Ook heb ik de vigilante missies gehaald (met de tank ) zodat ik meer armor heb. Dan is de missie best te doen al is er weinig ruimte voor fouten.

Het is trouwens met afstand de beste uit de GTA serie. Er is echt te veel dat je kan doen en het verveelt echt nooit. Leuk ook dat ze er wat meer vliegtuigen in gestopt hebben, de Hydra, het jetpack en dat stuntvliegtuig heersen. Ik heb alleen de boeing nog niet weten te vinden. Ook weer erg goede voice acting. Vooral Samuel L. Jackson en James Woods zijn goed.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

In een game programma gezien , Lijkt me erg leuk om een eigen film te maken . !

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Kan je er ook oorlogsfilms maken ??

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Zal best wel , je had iets van 80.000 Descords en Personage's ofzo dus zal best

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Coowl die gaa ik dus ownen als die uitkomt.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Wat gaje maken dan ?

Saving Private Timmy ?

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Ik dacht eerder aan Von Timmy's Express .

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Timmy757 schreef:

Kan je er ook oorlogsfilms maken ??

Ja dat kan, je hebt heleboel genre's: Horror, SF, drama/romantiek, comedy, actie, western, oorlog...

En die genre's kan je ook combineren, bv horror/comedy of sf/ western.

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Als 'ie uitkomt dan koop ik em meteen, maar ik ben bang dat we moeten wachten tot 31 December...

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Komt 4 Oktober in de VS...

(kan altijd nog verranderen.)

mvdw89

• 496 berichten
  • 205 stemmen

Ik heb een vette skin voor CJ gemaakt en je kunt hem hier downloaden:

Pimp Daddy CJ

Screenshots zijn daar ook te vinden, en er zit een Read Me file bij die je alles uitlegt over hoe je de skin installeerd. Laat me weten wat jullie ervan vinden.

gemaster

• 1005 berichten
  • 2723 stemmen

Inmiddels heb ik de missie alweer een paar daagjes geleden gehaald.

Leuke skin trouwens, maar ik houd het voorlopig nog even bij mijn Duitse legerhelm.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

die kwam ik gisteren ook tegen toen ik alle kleren eens ging uitproberen. Nu loop ik rond met een hartjesboxer, $ ketting, red tint shades, slippers en zo'n help op mn kop .

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Voor mij issut altyd nog wachten op Red Alert 3

gemaster

• 1005 berichten
  • 2723 stemmen

Ik loop rond in mijn paarse leisure pants en een bowling shirt. Enige jammere aan die Duitse helm is dat je nu mijn blonde mohawk niet ziet, maar ala.

mvdw89

• 496 berichten
  • 205 stemmen

En weer een nieuwe Skin voor GTA SA uitgebracht ditmaal wordt je katana zwaard er behoorlijk bloederig van:

Bloody Katana

De files moeten eerst nog worden goedgekeurd maar dit is gewoon een kwestie van tijd.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Waarom zitten in SA alle vliegtuigen op easter bay airport op slot??

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Omdat je nog niet ver genoeg ben in het spel. Die zijn pas later unlocked. Vliegtuigen op Los Santos airport zijn wel te besturen in het begin van het spel. Je moet dan over het hek klimmen. Als je gaat vliegen trouwens wel oppassen voor de onzichtbare muren die dan nog in het spel zitten .

mvdw89

• 496 berichten
  • 205 stemmen

Ik heb mijn eigen Jackass serie voor GTASA gemaakt genaamd: GTA DONKEYBUTT.

Aflevering 1 is klaar en je kunt hem hier downloaden.

GTA Donkeybutt

Geef me wat tips voor nieuwe geinige dingen om te doen in aflevering 2.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Hier de officiele site.

En de boards. Hier vind je allemaal informatie.

Hij komt in November in de VS...

Niet in Oktober.

ewalk

• 767 berichten
  • 1059 stemmen

Bezoek www.global-conflict.org[/url] eens indien je BF 2 speelt. Je krijgt er geen spijt van!!!

ewalk

• 767 berichten
  • 1059 stemmen

Ga eens kijken op www.global-conflict.org[/url] en ervaar de ultieme BF 2 teamplay!!! We kunnen je goed gebruiken. Ik speel wekelijks minimaal 2 battles en het is echt fun!!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.