• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.995 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.255 gebruikers
  • 9.388.986 stemmen

Het grote gamestopic

zoeken in:

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

i know maar dat standpunt van GTA3 zat er niet tussen, trust me heb het urenlang geprobeerd

Nee ik geloof je lekker niet . Ik zal het nog eens bekijken, heb GTA3 nog wel ergens liggen geloof ik.

haha onzin probeer het maar eens op een toetsenbord, er klopt geen zak van de besturing, dingen waren andersom, en onlogisch.... no way dat je soepel door de lucht kon vliegen, enige wat je kon doen is naar voren, stop...omhoog...stop...draaien ...stop...opzij...stop...vooruit...

Ik heb het spel alleen gespeeld op de PC met toetsenbord. Heerlijke besturing hoor . Even wennen maar dan was die missie ruim binnen de tijd gehaald. Naar voren vliegen, omhoog en tegelijk draaien is een fluitje van een cent. Soms was het alleen wel wat lastig te zien of je precies boven die punten vloog waar je die bommen moest droppen.

Dat je de auto's niets vind is een kwestie van smaak maar ik vond ze wel ok. Maar waar het allemaal om draait in VC is natuurlijk dit:

(afbeelding)

Tsja, en dat heeft GTA3 dus niet .

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Grafisch niet super moet ik zeggen

gotti

• 14075 berichten
  • 5896 stemmen

Voor de mensen die ook al de PS2 versie speelden: Is San Andreas op de PC qua missie's totaal identiek aan de PS2 of zijn er wel verschillen.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Pc is in ieder geval wel beter .

davidov

• 3467 berichten
  • 2178 stemmen

bleugh motoren, wij willen super strakke auto's!!!

en uhm, knap dat jij dat kon met die helicopter, na 10x proberen had ik 4 vingers in het gips

meh san andres toch maar eens proberen

gemaster

• 1005 berichten
  • 2723 stemmen

Motoren zijn juist het gaafste van allemaal. Vooral die 2 takt brommertjes, daar kun je de vetste stunts mee uithalen.

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Timmy757 schreef:

Pc is in ieder geval wel beter .

En lekker ruim een half jaar later.

Wat de GTA3 en Vice City voorkeur betreft: die soundtrack van Vice City is natuurlijk wel subliem vergeleken met deeltje 3 (alhoewel dat Moving Shadow kanaal ook erg lekker was).

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Mischien wel later maar dan wel veel beter. bijvoorbeeld; Moh Rising sun en Moh Pacific asault

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Zie ik dat nu goed? Kan je in GTA: SA geen stoppies en wheelies meer doen met je motor, of moet je daar hogere bike skills voor hebben?

davidov

• 3467 berichten
  • 2178 stemmen

begin niet over de MOH reeks afzetters!

Het is dat ik midden in mn tentamens zit anders was ik allang SA aan het spelen (er van uitgaande dat het nu uit is voor de pc:P)

Dionysos

• 852 berichten
  • 0 stemmen

davidov schreef:

Het is dat ik midden in mn tentamens zit anders was ik allang SA aan het spelen (er van uitgaande dat het nu uit is voor de pc:P)

+1

mvdw89

• 496 berichten
  • 205 stemmen

Ik heb ook GTA SA maar wtf is er met die Vliegtraining, het moeilijkste wat ik ooit heb moeten doen in een computerspel zeg.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

davidov schreef:

begin niet over de MOH reeks afzetters!

Opzich is Moh best flex, alleen die rising sun is nie super, deze maand komt er weer nieuwe uit dus ben benieuwd.

gemaster

• 1005 berichten
  • 2723 stemmen

BoordAppel schreef:

Zie ik dat nu goed? Kan je in GTA: SA geen stoppies en wheelies meer doen met je motor, of moet je daar hogere bike skills voor hebben?

Huh? Ik stoppie en wheelie me een ongeluk. Volgens mij heb je er ook geen hogere bike skills voor nodig.

davidov

• 3467 berichten
  • 2178 stemmen

Timmy757 schreef:

(quote)

Opzich is Moh best flex, alleen die rising sun is nie super, deze maand komt er weer nieuwe uit dus ben benieuwd.

het is wel leuk enzow, maar het kan allemaal net iets mooier, net iets betere game play, net wat beter geluid...

Alle delen zijn eigenlijk exact hetzelfde maar dan nieuwe missies

zoiezo als je 8 (ja 8! zelfs fifa maakt het niet zo bont!) delen binnen een paar jaar kan uitbrengen dan denk ik, dat kan prima ook in 4 spellen....

Brengt ook nog schaalvoordelen met zich mee enzow

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

gemaster schreef:

Huh? Ik stoppie en wheelie me een ongeluk. Volgens mij heb je er ook geen hogere bike skills voor nodig.

Mmm bizar. Het werkt toch nog steeds op dezelfde manier als in VC? De controls doen het wel, die hijskraan krijg ik wel aan de praat.

gemaster

• 1005 berichten
  • 2723 stemmen

Volgens mij is er niks anders dan bij VC. Verderop in het spel krijg je trouwens ook nog motorrijles, dus misschien dat je er dan achterkomt.

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

Iemand weleens Grim Fandango gespeeld? Geweldig spel van LucasArts.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Wel eens gedaan ja. Was inderdaad best leuk .

mvdw89

• 496 berichten
  • 205 stemmen

Grim Fandango is een meesterlijk spel, vooral de humor die in dit spel zit, is gewoon geweldig. Manny (sorry, als hij andres heet) is een erg leuke hoofdrolspeler en zijn dikke maatje zorgt ook wel voor de nodige humor. Kan me alleen niet zo heel veel meer van de levels herrineren of puzzels.

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

Dat dikke maatje heet trouwens Glottis, maar die vind ik maar niks. (beetje irritant)

Quentin

• 10202 berichten
  • 8558 stemmen

mvdw89 schreef:

Ik heb ook GTA SA maar wtf is er met die Vliegtraining, het moeilijkste wat ik ooit heb moeten doen in een computerspel zeg.

Geen training doen, over de hekken klimmen en vliegen, vooral op het vliegveld in het "San Fransico" gedeelte zijn erg coole vliegtuigen, WO II fighters ... vanalles

gotti

• 14075 berichten
  • 5896 stemmen

Speelde vandaag bij een vriend van me even San Andreas op de pc. Grafisch matig en ook de besturing is wennen (ben ook 75 uur San Andreas op de PS2 gewend). Speelde ook 'even' Football Manager. Zeer leuk en zeer verslavend. Snel maar eens aanschaffen...

mvdw89

• 496 berichten
  • 205 stemmen

Maar Quentin, je moet de vliegtraining doen om verder te komen in het spel. Heb het nu terouwens gehaald maar het was zeker niet makkelijk.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Heb vandaag ook sa gekocht voor de x-box is erg leuk en grafisch ook in orde .

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Grafisch matig

Maar altijd nog een stuk beter dan de PS2 versie. Ze moeten natuurlijk wel concessies doen om het soepel te laten lopen. Je kan van zo'n uitgebreid spel (zonder laadtijden!!!) natuurlijk niet verwachten dat het eruitziet als Doom III. Grafisch is het wel acceptabel en allemaal net wat mooier dan VC.

Aan de besturing moet ik ook nog even wennen maar ik denk dat dat draaien met de camera uiteindelijk een stuk makkelijker is. Ook het schieten te voet gaat me goed af. Ben benieuwd hoe de RC helicopters hier vliegen .

mvdw89

• 496 berichten
  • 205 stemmen

Bereid je maar vast voor op Missie 2 van Zero, in San Fierro, BoordAppel.

gotti

• 14075 berichten
  • 5896 stemmen

Die is denk ik op de PC makkelijker dan op de PS2, als je het vliegen op de PC een beetje onder de knie hebt.

En om nog even terug te komen op het grafische aspect. Ik heb er niet zo'n groot probleem mee als een game tien seconden langer moet laden, als bijvoorbeeld een game wordt opgestart of een missie begint. Als het spel hier grafisch drastisch op vooruit gaat heb ik hier dan wel vrede mee. Het viel me echt op dat SA op de PC er echt wel minder uit zag dan op de PS2 hoor. En dat het laden dan peilsnel gaat is wel een voordeel, maar dit zou niet mogen leiden onder het grafische uiterlijk van een spel imo.

Quentin

• 10202 berichten
  • 8558 stemmen

mvdw89 schreef:

Maar Quentin, je moet de vliegtraining doen om verder te komen in het spel. Heb het nu terouwens gehaald maar het was zeker niet makkelijk.

Heb ik een leuke mod voor gevonden, alle levels en vliegtuigen "open" maar gewoon nog alle missies te spelen

gemaster

• 1005 berichten
  • 2723 stemmen

gotti schreef:

Die is denk ik op de PC makkelijker dan op de PS2, als je het vliegen op de PC een beetje onder de knie hebt.

En om nog even terug te komen op het grafische aspect. Ik heb er niet zo'n groot probleem mee als een game tien seconden langer moet laden, als bijvoorbeeld een game wordt opgestart of een missie begint.

Met geen laadtijden wordt bedoeld dat als je naar andere stad rijdt, er geen laadtijden zijn. Dat is gewoon reuze knap.

Als het spel hier grafisch drastisch op vooruit gaat heb ik hier dan wel vrede mee. Het viel me echt op dat SA op de PC er echt wel minder uit zag dan op de PS2 hoor.

Die eens niet zo mal. Een PC heeft veel meer rekenkracht en kan het spel dus veel mooier weergeven. Bovendien bekijk je alles op een monitor en dat is veel scherper dan een TV.

En dat het laden dan peilsnel gaat is wel een voordeel, maar dit zou niet mogen leiden onder het grafische uiterlijk van een spel imo.

Het is op dit moment gewoon niet mogelijk om zo'n immens groot spel met state of the art graphics te vullen. Het kan gewoonweg niet veel mooier dan dit.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.