- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Bedoel je die eerste level waarin je meteen in een soort greppel\loopgraaf begint ????
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Das eigenlijk het laatste level dat stuk kan je gewoon overslaan, en dan begin je gewoon bij het begin (in het vliegtuig dus).
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Berichten verplaatst naar Films > Filmgames > Fotokwis
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Zijn er nog mm leden die ook Red Alert 2 online spelen ??
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Onder welke naam?
Ik heet daar ook gewoon Timmy757.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5896 stemmen
Ik speel onder de naam gotti87. Maar echt vaak speel ik het dus niet.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
De demo-versie van het langverwachte Battlefield 2 is uit.
Enkele spiegels (al dan niet down):
Ikzelf ben hem van de laatste aan het binnenhalen.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Eindelijk is Black hawk down voor de x-box uit.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
en veel belangrijker, eindelijk is San Andreas voor de PC (sinds een paar dagen) uit! opvallend hoeveel mensen dit in mijn omgeving bezighoudt momenteel 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
San Andreas is toch uit op de x-box nu ??
Hannibal
-
- 9360 berichten
- 3284 stemmen
Net even gespeeld, wat een ontzettend groot spel zeg, daar doe ik jaren over!!!
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2723 stemmen
Ik voelde de laatste dagen een beetje verwantschap met de Chineesjes die 50 uur achter elkaar gamen om vervolgens dood neer te vallen. Ik heb een paar dagen achter elkaar zeker 6 á 7 uur per dag San Andreas zitten spelen. Vandaag was ik het voor het eerst even beu en daarom ben ik voor het eerst sinds een weekje maar eens een film gaan kijken.
Tot nu toe vind ik het weer een fantastisch spel, alleen vind ik de 'scene' waar ze nu in zitten niet zo leuk. Ik houd meer van de klassieke gangsters met maatpakken. Hopelijk zal het in de volgende GTA meer gaan om de Yakuza.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Weet iemand of the Great Escape te pruimen is ??
Hannibal
-
- 9360 berichten
- 3284 stemmen
Ik heb hem gespeeld en ik vond hem goed. Als je van stealth houdt en geduld hebt dan is het een mooi spel.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Hmm toch maar eens ownen dan denk ik
.
Hannibal
-
- 9360 berichten
- 3284 stemmen
Je mag hem van me overnemen, ik heb hem toch al uitgespeeld 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Net even gespeeld, wat een ontzettend groot spel zeg, daar doe ik jaren over!!!
Dat gevoel heb ik ook, vooral omdat ik maar tijd en zin heb voor maximaal een uurtje per dag gemiddeld. Geeft niet, doe ik er lekker lang mee 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
dan kan het niet dat trekt dit krot niet.
davidov
-
- 3467 berichten
- 2178 stemmen
Ik voelde de laatste dagen een beetje verwantschap met de Chineesjes die 50 uur achter elkaar gamen om vervolgens dood neer te vallen. Ik heb een paar dagen achter elkaar zeker 6 á 7 uur per dag San Andreas zitten spelen. Vandaag was ik het voor het eerst even beu en daarom ben ik voor het eerst sinds een weekje maar eens een film gaan kijken.
Tot nu toe vind ik het weer een fantastisch spel, alleen vind ik de 'scene' waar ze nu in zitten niet zo leuk. Ik houd meer van de klassieke gangsters met maatpakken. Hopelijk zal het in de volgende GTA meer gaan om de Yakuza.
daarom vond ik GTA3 gewoon het beste... leuke levels, auto's en characters... game play was simpel en niet te veel gedoe...
en nu moet je ook eten trainen en weet ik veel wat...ook bevalt dat gangsta wereldje me niet....
vice city viel erg tegen, smalle straten en lelijke auto's (en camera positie was in gta3 beter)
toch maar eens SA eens pindakazen
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Camera is volgens mij exact hetzelfde in GTA3 en GTA: VC. VC vond ik de betere game omdat er meer mogelijk was dan bij GTA3. Bij GTA3 was het vliegen dan wel wat leuker omdat het moeilijker was, in VC kan elke debiel een vliegtuig besturen
. Alleen jammer dat ie keihard vastliep als je over een unique jump vloog.
davidov
-
- 3467 berichten
- 2178 stemmen
hehehe
nou ik had dus GTA3 compleet uitgespeeld en ben toen pas meteen doorgegaan op VC, wat me opviel is dat de camera, (schijt irri vond ik dat) net wat lager zat. Waardoor je dus een minder overzicht had op de weg en kon genieten van je auto...
Verder vond ik dat gedoe met huizen vermoeiend, de auto's waren allemaal saai, en over de straten kon je niet goed scheuren door een overdosis aan smalle straten en veel lantaarnpalen.
Je kon dan wel meer bij VC maar in het algemeen was het niet beter van wat ik zag, ben ook snel maar gestopt... vond GTA3 ook makkelijker met de missies etc en opsla systeem...
Nog een punt van VC, besturing was op de pc soms gewoon een schending van mensenrechten! die kleine irri helicopters bijv zijn niet te doen op een keyboard...
heb het spel na 2 dagen van mn pc gedelete uit frustratie 
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2723 stemmen
Met die helikopters ben ik het eens, in SA ben ik tot nu toe ook weer 2 van die missies tegengekomen en ze zijn weer zwaar frustri.
Wat ik echter niet kan begrijpen is dat je GTA3 beter vindt dan VC. Dat je niet kon scheuren in VC, das onzin, dat kon gewoon wel. De cameravoering was mi precies hetzelfde, maar mocht ie iets lager hebben gestaan, mij irriteerde het niet. Dat gedoe met die huizen zorgt er juist voor dat je een doel hebt voor het geld wat je verdiend. Dat GTA3 makkelijker was qua missies, dat lijkt me juist een minpunt voor dat spel. Ik had GTA3 erg snel uitgespeeld, terwijl ik met VC een stuk langer bezig was. Meer waar voor je geld dus.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
wat me opviel is dat de camera, (schijt irri vond ik dat) net wat lager zat.
Dat is volgens mij echt niet zo hoor. Je weet wel dat je verschillende camerastandpunten hebt als je in een voertuig zit?
Dat vind ik raar. In VC had je tenminste meerdere mogelijkheden om je spel op te slaan juist door die verschillende huizen. In GTA3 moest je de hele tijd naar dezelfde huizen.
En dat de missies gemakkelijker waren. Tsja, ik heb er niet echt last van gehad. Zowel GTA3 als VC hadden soms behoorlijk pittige missies. Vind VC iets gemakkelijker denk ik, vooral omdat de stad wat duidelijker in elkaar zit.
Daar heb ik ook geen last van gehad. Vond de auto's juist leuk bij VC. Net wat meer variatie dan bij GTA3, vooral als je de missies van de autodealer had gehaald. Ook is de Apache helicopter geniaal, kon je tenminste die politie missies halen is me bij GTA 3 niet gelukt.
Ook geen last van gehad. Die kleine helicopters waren juist wel geinig. Je moest je iets meer inhouden dan bij de grotere variant maar als je het eenmaal door had was die ene (verplichte) missie waarvoor je ze nodig had best te doen.
davidov
-
- 3467 berichten
- 2178 stemmen

En dat de missies gemakkelijker waren. Tsja, ik heb er niet echt last van gehad. Zowel GTA3 als VC hadden soms behoorlijk pittige missies. Vind VC iets gemakkelijker denk ik, vooral omdat de stad wat duidelijker in elkaar zit.

zover als die helikopter was ik dus nooit gekomen... maar de auto's in het algemeen vond ik een beetje saaie jaren 60 wagens... voelde allemaal niet nieuws genoeg... en owja over scheuren in de straten was toch echt heel anders dan in GTA3, met zn brede straten 
probeer het maar eens op een toetsenbord, er klopt geen zak van de besturing, dingen waren andersom, en onlogisch.... no way dat je soepel door de lucht kon vliegen, enige wat je kon doen is naar voren, stop...omhoog...stop...draaien ...stop...opzij...stop...vooruit...
dat soort werk