• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.986 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.254 gebruikers
  • 9.388.912 stemmen

Het grote gamestopic

zoeken in:

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Bedoel je die eerste level waarin je meteen in een soort greppel\loopgraaf begint ????

gemaster

• 1005 berichten
  • 2723 stemmen

Volgens mij wel ja.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Das eigenlijk het laatste level dat stuk kan je gewoon overslaan, en dan begin je gewoon bij het begin (in het vliegtuig dus).

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Berichten verplaatst naar Films > Filmgames > Fotokwis

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Zijn er nog mm leden die ook Red Alert 2 online spelen ??

gotti

• 14075 berichten
  • 5896 stemmen

Zo af en toe wel eens ja.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Onder welke naam?

Ik heet daar ook gewoon Timmy757.

gotti

• 14075 berichten
  • 5896 stemmen

Ik speel onder de naam gotti87. Maar echt vaak speel ik het dus niet.

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

En Bill Gates heeft eindelijk het licht gezien.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

De demo-versie van het langverwachte Battlefield 2 is uit.

Enkele spiegels (al dan niet down):

Gamespot

Worthplaying

Electronic Arts

Downloads.com

Filefront

Ikzelf ben hem van de laatste aan het binnenhalen.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Eindelijk is Black hawk down voor de x-box uit.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

en veel belangrijker, eindelijk is San Andreas voor de PC (sinds een paar dagen) uit! opvallend hoeveel mensen dit in mijn omgeving bezighoudt momenteel

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

San Andreas is toch uit op de x-box nu ??

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

geen idee, ook op de PC in ieder geval

Hannibal

• 9360 berichten
  • 3284 stemmen

Net even gespeeld, wat een ontzettend groot spel zeg, daar doe ik jaren over!!!

gemaster

• 1005 berichten
  • 2723 stemmen

Ik voelde de laatste dagen een beetje verwantschap met de Chineesjes die 50 uur achter elkaar gamen om vervolgens dood neer te vallen. Ik heb een paar dagen achter elkaar zeker 6 á 7 uur per dag San Andreas zitten spelen. Vandaag was ik het voor het eerst even beu en daarom ben ik voor het eerst sinds een weekje maar eens een film gaan kijken.

Tot nu toe vind ik het weer een fantastisch spel, alleen vind ik de 'scene' waar ze nu in zitten niet zo leuk. Ik houd meer van de klassieke gangsters met maatpakken. Hopelijk zal het in de volgende GTA meer gaan om de Yakuza.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Weet iemand of the Great Escape te pruimen is ??

Hannibal

• 9360 berichten
  • 3284 stemmen

Ik heb hem gespeeld en ik vond hem goed. Als je van stealth houdt en geduld hebt dan is het een mooi spel.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Hmm toch maar eens ownen dan denk ik .

Hannibal

• 9360 berichten
  • 3284 stemmen

Je mag hem van me overnemen, ik heb hem toch al uitgespeeld

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Voor de x-box??

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Hannibal schreef:

Net even gespeeld, wat een ontzettend groot spel zeg, daar doe ik jaren over!!!

Dat gevoel heb ik ook, vooral omdat ik maar tijd en zin heb voor maximaal een uurtje per dag gemiddeld. Geeft niet, doe ik er lekker lang mee

Hannibal

• 9360 berichten
  • 3284 stemmen

Timmy757 schreef:

Voor de x-box??

pc

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

dan kan het niet dat trekt dit krot niet.

davidov

• 3467 berichten
  • 2178 stemmen

gemaster schreef:

Ik voelde de laatste dagen een beetje verwantschap met de Chineesjes die 50 uur achter elkaar gamen om vervolgens dood neer te vallen. Ik heb een paar dagen achter elkaar zeker 6 á 7 uur per dag San Andreas zitten spelen. Vandaag was ik het voor het eerst even beu en daarom ben ik voor het eerst sinds een weekje maar eens een film gaan kijken.

Tot nu toe vind ik het weer een fantastisch spel, alleen vind ik de 'scene' waar ze nu in zitten niet zo leuk. Ik houd meer van de klassieke gangsters met maatpakken. Hopelijk zal het in de volgende GTA meer gaan om de Yakuza.

daarom vond ik GTA3 gewoon het beste... leuke levels, auto's en characters... game play was simpel en niet te veel gedoe...

en nu moet je ook eten trainen en weet ik veel wat...ook bevalt dat gangsta wereldje me niet....

vice city viel erg tegen, smalle straten en lelijke auto's (en camera positie was in gta3 beter)

toch maar eens SA eens pindakazen

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Camera is volgens mij exact hetzelfde in GTA3 en GTA: VC. VC vond ik de betere game omdat er meer mogelijk was dan bij GTA3. Bij GTA3 was het vliegen dan wel wat leuker omdat het moeilijker was, in VC kan elke debiel een vliegtuig besturen . Alleen jammer dat ie keihard vastliep als je over een unique jump vloog.

davidov

• 3467 berichten
  • 2178 stemmen

hehehe

nou ik had dus GTA3 compleet uitgespeeld en ben toen pas meteen doorgegaan op VC, wat me opviel is dat de camera, (schijt irri vond ik dat) net wat lager zat. Waardoor je dus een minder overzicht had op de weg en kon genieten van je auto...

Verder vond ik dat gedoe met huizen vermoeiend, de auto's waren allemaal saai, en over de straten kon je niet goed scheuren door een overdosis aan smalle straten en veel lantaarnpalen.

Je kon dan wel meer bij VC maar in het algemeen was het niet beter van wat ik zag, ben ook snel maar gestopt... vond GTA3 ook makkelijker met de missies etc en opsla systeem...

Nog een punt van VC, besturing was op de pc soms gewoon een schending van mensenrechten! die kleine irri helicopters bijv zijn niet te doen op een keyboard...

heb het spel na 2 dagen van mn pc gedelete uit frustratie

gemaster

• 1005 berichten
  • 2723 stemmen

Met die helikopters ben ik het eens, in SA ben ik tot nu toe ook weer 2 van die missies tegengekomen en ze zijn weer zwaar frustri.

Wat ik echter niet kan begrijpen is dat je GTA3 beter vindt dan VC. Dat je niet kon scheuren in VC, das onzin, dat kon gewoon wel. De cameravoering was mi precies hetzelfde, maar mocht ie iets lager hebben gestaan, mij irriteerde het niet. Dat gedoe met die huizen zorgt er juist voor dat je een doel hebt voor het geld wat je verdiend. Dat GTA3 makkelijker was qua missies, dat lijkt me juist een minpunt voor dat spel. Ik had GTA3 erg snel uitgespeeld, terwijl ik met VC een stuk langer bezig was. Meer waar voor je geld dus.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

davidov schreef:

wat me opviel is dat de camera, (schijt irri vond ik dat) net wat lager zat.

Dat is volgens mij echt niet zo hoor. Je weet wel dat je verschillende camerastandpunten hebt als je in een voertuig zit?

Verder vond ik dat gedoe met huizen vermoeiend (...) vond GTA3 ook makkelijker met de missies etc en opsla systeem

Dat vind ik raar. In VC had je tenminste meerdere mogelijkheden om je spel op te slaan juist door die verschillende huizen. In GTA3 moest je de hele tijd naar dezelfde huizen.

En dat de missies gemakkelijker waren. Tsja, ik heb er niet echt last van gehad. Zowel GTA3 als VC hadden soms behoorlijk pittige missies. Vind VC iets gemakkelijker denk ik, vooral omdat de stad wat duidelijker in elkaar zit.

de auto's waren allemaal saai, en over de straten kon je niet goed scheuren door een overdosis aan smalle straten en veel lantaarnpalen.

Daar heb ik ook geen last van gehad. Vond de auto's juist leuk bij VC. Net wat meer variatie dan bij GTA3, vooral als je de missies van de autodealer had gehaald. Ook is de Apache helicopter geniaal, kon je tenminste die politie missies halen is me bij GTA 3 niet gelukt.

Nog een punt van VC, besturing was op de pc soms gewoon een schending van mensenrechten! die kleine irri helicopters bijv zijn niet te doen op een keyboard...

Ook geen last van gehad. Die kleine helicopters waren juist wel geinig. Je moest je iets meer inhouden dan bij de grotere variant maar als je het eenmaal door had was die ene (verplichte) missie waarvoor je ze nodig had best te doen.

davidov

• 3467 berichten
  • 2178 stemmen

Dat is volgens mij echt niet zo hoor. Je weet wel dat je verschillende camerastandpunten hebt als je in een voertuig zit?
i know maar dat standpunt van GTA3 zat er niet tussen, trust me heb het urenlang geprobeerd

Dat vind ik raar. In VC had je tenminste meerdere mogelijkheden om je spel op te slaan juist door die verschillende huizen. In GTA3 moest je de hele tijd naar dezelfde huizen.

En dat de missies gemakkelijker waren. Tsja, ik heb er niet echt last van gehad. Zowel GTA3 als VC hadden soms behoorlijk pittige missies. Vind VC iets gemakkelijker denk ik, vooral omdat de stad wat duidelijker in elkaar zit.

Het heeft wel wat zo'n vast punt, had geen behoefte aan moeilijk doen met huizen kopen ofzo

Daar heb ik ook geen last van gehad. Vond de auto's juist leuk bij VC. Net wat meer variatie dan bij GTA3, vooral als je de missies van de autodealer had gehaald. Ook is de Apache helicopter geniaal, kon je tenminste die politie missies halen is me bij GTA 3 niet gelukt.

zover als die helikopter was ik dus nooit gekomen... maar de auto's in het algemeen vond ik een beetje saaie jaren 60 wagens... voelde allemaal niet nieuws genoeg... en owja over scheuren in de straten was toch echt heel anders dan in GTA3, met zn brede straten

Ook geen last van gehad. Die kleine helicopters waren juist wel geinig. Je moest je iets meer inhouden dan bij de grotere variant maar als je het eenmaal door had was die ene (verplichte) missie waarvoor je ze nodig had best te doen.
haha onzin probeer het maar eens op een toetsenbord, er klopt geen zak van de besturing, dingen waren andersom, en onlogisch.... no way dat je soepel door de lucht kon vliegen, enige wat je kon doen is naar voren, stop...omhoog...stop...draaien ...stop...opzij...stop...vooruit...

dat soort werk

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.