• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.986 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.251 gebruikers
  • 9.388.788 stemmen

Het grote gamestopic

zoeken in:

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Hiero: anti X-box - pro Nintendo Revolution.

Er is van de Xbox 360 trouwens niet één demo die indruk op me heeft gemaakt, terwijl de demo van Killzone 2 en die van Motorstorm voor de PS3 wel 'impressive' zijn ondanks dat het niet allemaal gameplay is wat je ziet.

En met Metal Gear Solid 4 in het vooruitzicht voor de PS3 hoef ik me niet één keer te bedenken welke van die twee consoles mijn voorkeur heeft.

Ik vind trouwens het verschil tussen de X-box en de X-box 360 qua games ook niet zo groot als dat het geval was bij de overstap van PSX naar PS2 en Nintendo 64 naar die fijne Gamecube.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Microsoft heeft nu wel Rare en die schijnen weer op het goede pad te zijn. Perfect Dark Zero wordt de nieuwe titel. De screenshots zijn in ieder geval indrukwekkend.

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

De reviews daarover waren behoorlijk negatief trouwens.

Terwijl deeltje 1 briljant was.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Reviews? Is toch alleen op de E3 te zien geweest?

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Eh ja sorry, ik was effe in de war met de eerste beelden die vertoond werden en dat waren ook enkel de screenshots die zo negatief ontvangen werden.

Dat spel is trouwens wel al ongelofelijk lang in ontwikkeling.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

+ dat je met de x-box 360 waarschijnlijk zoo de games vanaf internet op de console kan zetten.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Ik geloof niet zo in de demo's van PS3… Ze laten filmpjes zien en dus niet de werkelijke gameplay.

Ik vond dat je bij de nieuwe Metal Gear Solid (PS2) ook gewoon genept werd.

Demo’s waren prachtig terwijl de grpahics eigenlijk om te janken waren. Filmpjes daar gelaten.

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Nee man, de nieuwe Metal Gear is geweldig!

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Ach ik blijf erbij, er is geen betere game dan; Brothers in Arms Road to hill 30

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Best leuk concept, maar de vrijheid in de maps vind ik veels te beperkt om het systeem goed tot zijn recht te laten komen. Daarnaast is dit allemaal nogal flauw afgebakend (hekjes waar je niet overheen kan, struikgewas wat van beton lijkt).

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Brothers in Arms is in ieder geval wel stukken beter dan alle ander wo2 games. Neem nou bijvoorbeeld medal of honor rising sun die gasten uit je team schieten hooguit 2 mannetjes dood in een level, met Battlefield heb je helemaal geen team, en in Wolvenstein vecht je teguh zombies.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Haha gelukkig kunnen we met de komst van Xbox 360 in ieder geval nu wel weer van Final Fantasy gaan genieten….

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Met Battlefield heb je helemaal geen team?

Sja, dan zijn we wel uitgepraat...

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

pjotr schreef:

Nee man, de nieuwe Metal Gear is geweldig!

Ik vind het echt zo’n dom spel… Je bent 10 uur film aan het kijken en ik denk dat je maar 1uur werkelijk aan het spelen bent.

De filmpjes zijn erg mooi en vermakelijk om naar te kijken, maar daarvoor is een actie spel niet voor bedoeld.

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Dan heb je het over Son's of Liberty denk ik, of niet?

Daarin werden helaas wel erg veel filmpjes gebruikt om het hele verhaal te vertellen maar dat neemt niet weg dat die hele verhaallijn ver boven die van andere games uitstijgt.

Bovendien bevat de Metal Gear reeks (mijns inziens) de coolste reeks bad-guys uit de gaming-geschiedenis.

Ook is het trouwens een stealthgame en geen actiegame en gaat het er dus ook niet om om zo snel mogelijk van a naar b te komen maar ligt de nadruk op de spelbeleving.

En die vind ik dan ook formidabel.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Phoenix schreef:

Met Battlefield heb je helemaal geen team?

Sja, dan zijn we wel uitgepraat...

Ik bedoel als je hem niet online speeld.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Phoenix schreef:

Best leuk concept, maar de vrijheid in de maps vind ik veels te beperkt om het systeem goed tot zijn recht te laten komen. Daarnaast is dit allemaal nogal flauw afgebakend (hekjes waar je niet overheen kan, struikgewas wat van beton lijkt).

Helemaal mee eens. De actie is ook best leuk en je kan alles op verschillende manieren oplossen maar het is het toch allemaal net niet. Veel te kort ook dat spel en te weinig variatie in actie en omgevingen.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

BoordAppel schreef:

Helemaal mee eens. De actie is ook best leuk en je kan alles op verschillende manieren oplossen maar het is het toch allemaal net niet. Veel te kort ook dat spel en te weinig variatie in actie en omgevingen.

Dat het te kort is wel waar, maar dit is egt het meest realistische oorlogsspel dat er is. Het landschap is ook gewoon egt Normandie en het verhaal is waargebeurd.

Het enigste wat vreselijk jammer is is dat als een soldaat van je team wordt neergeschoten, hij er de volgende missie weer gwoon in je team zit.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Heb ik dus voor niks zo voorzichtig zitten doen (speelde het zonder corsair en op hard).

Welke idioot gaat Battlefield trouwens offline spelen...

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Phoenix schreef:

Heb ik dus voor niks zo voorzichtig zitten doen (speelde het zonder corsair en op hard).

Welke idioot gaat Battlefield trouwens offline spelen...

Ik niet (mijn pc trekt hem niet eens ) maar er zijn zat mensen die dat doen.

Watis trouwens een corsair ??

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Wat?! Kon je de hulp van piraten inroepen??

Ik neem aan dat Phoenix crosshair bedoelt .

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ik haal die dingen altijd door elkaar...

(wat is een corsair? )

gemaster

• 1005 berichten
  • 2723 stemmen

Timmy757 schreef:

Ach ik blijf erbij, er is geen betere game dan; Brothers in Arms Road to hill 30

Van te voren krijg je verhalen over 'echt oorlogsvoering met vergevorderde gevechtstactieken'. Blijkt dus dat je op een bolletje moet schieten totdat het rood is......

Toen ik tijdens het 2e level wéér dat klote luchtweerafgeschut kapot moest maken met dynamiet had ik het wel gehad. Ik kreeg bij dit spel echt een heel erg groot 'been there, done that' gevoel.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

(wat is een corsair? )

Een bepaald type piraat .

Don Gertus

• 1543 berichten
  • 0 stemmen

Waarschijnlijk wordt een crosshair bedoeld.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

gemaster schreef:

Blijkt dus dat je op een bolletje moet schieten totdat het rood is......

Dat is dus niet waar, dat bolletje heeft een hele andere betekenis. Zou eerst het boekje maar eens raadplegen voordat je zoiets zegt.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Daarbij kun je dat bolletje gewoon uitzetten als je er last van hebt volgens mij.

gemaster

• 1005 berichten
  • 2723 stemmen

Ja tis alweer een tijdje geleden dat ik me eventjes had gewaagd aan het spel, dus ik weet niet alles precies meer. In datzelfde level begon er geloof ik ook een strijdmakker te bazelen over zijn overleden hond en dat soort dingen. Ik vond het af en toe een beetje lachwekkend. Ben maar snel met het spel gestopt.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

gemaster schreef:

In datzelfde level begon er geloof ik ook een strijdmakker te bazelen over zijn overleden hond en dat soort dingen.

Volgens mij loop jij gewoon te bazelen.

gemaster

• 1005 berichten
  • 2723 stemmen

Nou goed, het was niet zijn hond en er was ook niemand dood, maar hij bazelde wel.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.