- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
Fiend
-
- 295 berichten
- 1700 stemmen
halflife 2 vind ik een fijnere mod hebben als doom 3
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
HALF LIFE 2 Ik heb hem!!!!!!! Eindelijk.
Nog even tot half 5 werken en daarna ophalen bij Postbank het hele weekend gamen en maandag een uitgebreid review.
Fiend
-
- 295 berichten
- 1700 stemmen
ik heb als het goed is een oplossing voor mijn probleem, cl_smooth op 0 zetten, vanavond is effe uitproberen.
toch niet het ligt aan het kk programma colorbright
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Deze is ook geweldig:
5 levels. Hoe hoger het level, des te moeilijker.
Level 1: niks...
Level 2: dieptebommen...
Level 3: dieptebommen + vijandelijke onderzeeërs...
Level 4: dieptebommen + vijandelijke onderzeeërs met afvurende torpedo's...
Level 5: dieptebommen + vijandelijke onderzeeërs met afvurende torpedo's + hitte-zoekende dieptebommen...
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Yep, die ken ik. Inderdaad geweldig maar zeer verslavend!
Check deze versie...
Is precies hetzelfde. Alleen de duikboten zien er hier wat ouderwetser uit, waarbij je beter de 'duikboot-sfeer' krijgt... 
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Killzone nu al succesvol......
Plannen voor een deel 2 en mogelijk een film leven er, maar productmanager Alastair Burns van Guerrilla kan daar nog niets over zeggen. "Op de beurs voor computerspelletjes in Los Angeles eerder dit jaar was er wel belangstelling voor de rechten van het spel voor een mogelijke film."
Actrice Mickey Hoogendijk ziet het al helemaal zitten om de hoofdrol in de film op haar te nemen. Ze stond ook model voor een van de karakters in het spel."Ik ben Luger, de enige vrouw in het spel en ook de slimmerik", aldus Hoogendijk
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Ben er laatst eens goed voor gaan zitten. Prachtig uiterlijk, prachtig water, mooie onderzeeër. De geluiden zijn ook goed; dat gekraak van de romp als je dieper gaat varen, geweldig!
Ook mooi dat je met je onderzeeër ook on the surface kan varen. Daar kan Torpedo Alley niet aan tippen.
Maar wat voor mij echt de reden is om SubCommander niet meer te spelen is de besturing. Erg onhandig met de muis. De ene keer reageert de onderzeeër heel langzaam, de andere keer te snel. Ik heb het vaak geprobeerd, maar ik krijg de besturing niet in m'n klauwen. Soms blijft de besturing even vastzitten waardoor ik tegen een schip aanvaar e.d.
Diesel, is het jou weleens gelukt een level helemaal uit te varen?
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Wie is er momenteel nog meer Metroid Prime 2 aan het spelen?
Ul-tiem.
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Ik moet eerst San Andreas nog even uitspelen...:)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Demo wist geheugen Playstation 2.
Spelers die hebben gezwoegd om de hoogste levels in pakweg GTA te halen, kunnen hun inspanningen als sneeuw voor de zon zien verdwijnen door de demo-cd van Capcorn Adventure ‘Viewtiful Joe2’.
Leden van de Playstation Underground fanclub wordt aangeraden de door Sony uitgedeelde demo niet af te spelen. Het schijfje kan grote delen van het geheugen van de PS2 wissen.
Sony geeft toe dat er problemen zijn met de disc en raad aan de geheugenkaart van de PS2 te verwijderen voor je de demo afspeelt. (HLN)
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Het gaat alleen om de gegevens op je geheugenkaart.
Die demo zat toch alleen bij een Brits of Amerikaans tijdschrift?
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Leuke shoot'm up. Divine Intervention
gotti
-
- 14075 berichten
- 5895 stemmen
Heb vandaag een Playstation 2 met San Andreas gekocht. Dat wordt smullen!
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Dat wordt werken aan je uiterlijk (dus niet te veel smullen)... 
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Diesel, is het jou weleens gelukt een level helemaal uit te varen?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Op m'n 386 speelde ik geen Lemmings meer hoor 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Coole link Yak!! Een van m'n favoriete vroegergames (maar op 1 staat paratrooper).
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Paratrooper! Dat was nog eens een spel! Alleen niet leuk meer als je m op een snellere pc speelde want dan ging ie te snel om bij te houden
.
Andere spellen die ik vroeger erg leuk vond: Bruce Lee, Ninja, California Games, Police Quest zoveel, Space Quest zoveel, Q-Bert (hoe moeilijk!), Bedlam, Test Drive, Leisure Suit Larry zoveel, Conquest en natuurlijk Tetris.
Al die adventure games zijn trouwens ook erg goed geweest voor mn Engels, helaas worden ze op die manier niet meer gemaakt.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
mrdig
-
- 499 berichten
- 2690 stemmen
Meest nostalgische game ooit: Kick Off 2 op de amiga!
Of hadden we niet over nostalgische games?
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
gratis te downloaden (770 MB)
Ontwikkeld door het Amerikaanse leger. Of iets dergelijks.
Het ziet er best mooi uit...!!
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Is de game al geupdate met de slag om Fallujah? 
Hannibal
-
- 9359 berichten
- 3284 stemmen
Kun je die ook alleen spelen, of is het alleen multiplayer-online?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Je moet bepaalde vaardigheden in de single player verwerven en die kan je dan online gebruiken. Maar er zitten geen bots bij of zo, tenminste in het begin nog niet misschien zijn ze er nu wel voor gemaakt.
Voor een gratis spel heel aardig maar wel erg realistisch. Met 1 goed geplaatst schot ben je dood en granaten zijn ook een stuk effectiever dan je van andere spellen gewend bent.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Meest nostalgische game ooit: Kick Off 2 op de amiga!
Of hadden we niet over nostalgische games?
commodore 64. Waar je nog zat te kloote met cassette bandjes. *zucht*
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik zit nu anders behoorlijk te kloten met die godverkut Half-Life 2 cd-key. Ik heb hem legaal bij de MM gekocht en toch heeft iemand de cd-key al gejat. Op zich niet zo erg, ik ben zelf ook geen heilig boontje, maar als ik na 2 weken nog geen reactie van Sierra/VU Games heb om de cd-key te resetten wordt ik toch best pissig.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
commodore 64. Waar je nog zat te kloote met cassette bandjes. *zucht*