• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.049 acteurs
  • 199.239 gebruikers
  • 9.387.409 stemmen

Het grote gamestopic

zoeken in:

PsychoBoyJack

• 244 berichten
  • 72 stemmen

Nogmaals FOEI !

Fiend

• 295 berichten
  • 1700 stemmen

nfsu2 is ook wel grappig

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Ja ik probeer de game nu al twee dagen te dl maar hij blijft elke keer hangen bij de 80%

Fiend

• 295 berichten
  • 1700 stemmen

80%, ik download altijd allemaal kleine rarretjes.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

NFSU 2 is inderdaad leuk, alleen jammer dat je nog steeds die KUT drifts moet doen om verder te komen. Daar kan ik geen zak van.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Fiend schreef:

80%, ik download altijd allemaal kleine rarretjes.

Yep. Maar deze staan nog niet als zodanig op de site

Fiend

• 295 berichten
  • 1700 stemmen

slechte zaak

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Phoenix schreef:

NFSU 2 is inderdaad leuk, alleen jammer dat je nog steeds die KUT drifts moet doen om verder te komen. Daar kan ik geen zak van.

Hahaha loser! . Maar even serieus, vind je die echt zo moeilijk? In deeltje 1 zijn ze op medium op met grote overmacht te winnen. Op hard is het een andere zaak, daar win ik ze meestal maar net (of ruim niet ). Het maakt ook veel uit welke auto je kiest (Peugeot 206, of de Mazdas zijn erg fijn vind ik).

Ik heb juist de neiging om bij die drag races mijn toetsenbord een oplawaai te verkopen, vooral later in t spel zijn ze echt hemeltergend irritant.

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

Pro evolution voor de xbox briljant!

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Ik wacht nog op de nieuwe Larry!!!!!!

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Hahaha loser! . Maar even serieus, vind je die echt zo moeilijk? In deeltje 1 zijn ze op medium op met grote overmacht te winnen. Op hard is het een andere zaak, daar win ik ze meestal maar net (of ruim niet ). Het maakt ook veel uit welke auto je kiest (Peugeot 206, of de Mazdas zijn erg fijn vind ik).

Ik heb juist de neiging om bij die drag races mijn toetsenbord een oplawaai te verkopen, vooral later in t spel zijn ze echt hemeltergend irritant.

Ja, oke, op medium win ik ze wel. Maar dat is zo makkelijk, net als de rest van de tracks op die moeilijkheidsgraad. Maar op hard... Ik zit altijd rond de 20000 maar dan stopt ie maar niet met tellen en dan raak ik vanzelf een keer een muur. Dag multiplier, dag awesome drift.

Die drags vind ik juist het simpelst, na een paar x weet je precies welke route het best is en het schakelen kun je bijna blind elke keer "perfect" doen.

Iemand vandaag Half-Life 2 binnengehaald? [edit] ja dus.

Fiend

• 295 berichten
  • 1700 stemmen

als ik vanavond thuis ben, ga ik half life 2 maar is spelen. Heb hem al gepreload met steam en heb er zin aan .

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ja, ik heb voor sinterklaas een vrachtwagenlading aan cadeaubonnen gevraagd zodat ik bij de Free Record Shop kan gaan shoppen (LotR Box-set en Half-Life 2). Maar ik kon niet wachten, dus ik ben vandaag maar eens bij de Intertoys langsgeweest (geen FRS in ons dorpje). Daar lag hij niet dus toen heb ik me er maar bij neergelegd dat iedereen hem eerder speelt dan ik .

Fiend

• 295 berichten
  • 1700 stemmen

en terecht, ik heb serial bij mn vga kaart gekregen

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Phoenix schreef:

eehm even een passend evraag : bij NFSU 1 : die drifts , hoe begin je daar in godsnaam aan ? , m'n motor ontploft steeds als ik ietsje snel ga ( de rest vliegt me steeds voorbij) , ja ik ben een amateur op dat gebied

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

sn@ke schreef:

(quote)
eehm even een passend evraag : bij NFSU 1 : die drifts , hoe begin je daar in godsnaam aan ? , m'n motor ontploft steeds als ik ietsje snel ga ( de rest vliegt me steeds voorbij) , ja ik ben een amateur op dat gebied

Dat zijn geen drifts maar drags. Je moet schakelen en het liefste wanneer de kleur groen wordt. Waarom dit is weet ik niet (rij zelf geen auto) maar hoe beter/efficienter je schakelt hoe harder je gaat. Dus wanneer het pijltje bijna bovenaan is (links van je HUD) moet je doorschakelen. Er komt dan nog een tekstje in beeld hoe goed je het deed.

Daarbij moet je ook nog letten op obstakels in het parcours maar meestal kom ik daar vrij gemakkelijk langs.

Fiend

• 295 berichten
  • 1700 stemmen

half life 2 owned.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Half life 2 net besteld.

Dit weekend komen we de deur weer niet uit...

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Fiend schreef:

half life 2 owned.

Je begrijpt natuurlijk wel dat we daar geen genoegen mee nemen? We (ik in ieder geval) willen een uitgebreide review .

Fiend

• 295 berichten
  • 1700 stemmen

Ok, wegens voortijdig stukgaan van mijn toetsenboard heb ik maar een eventjes kunnen spelen !@#! (zal vanavond nieuwe kopen ).

Maar mijn eerste indruk ziet alles er goed uit. Het laden duurt wel lang, kan natuurlijk ook aan mn pc liggen. Maar als je eenmaal begint loopt hij wel goed.

Je speelt dus weer gewoon Freeman, netzoals in deel 1. Het begint weer in een soort van tram, gelukkig dit keer van korte duur. En word gewekt door de welbekende G-Man. Echt veel heb ik nog niet gedaan dus komt nog.

Ik vind het er grafisch er niet echt verschil in zitten met bijvoorbeeld doom 3, maar kan zijn dat ik nog niet alles goed heb ingesteld.

Maar de (sublieme) gameplay is intact gebleven. Dat is voor mij toch waar het omdraait. Heb alleen nog geen gun gehad. Als het nou echt de verwachtingen kan volstaan kan ik nog niet zeggen, moet ik het toch wat vaker spelen en verslaafd raken.

Wat me wel tegenviel, is dat ik zo geen multiplayer kon doen. Hoop dat dat nog wel mogelijk word.

Verder review komt nog.

PS: toetsenboard kapot en kan nog typen, zit hier op stage.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

De minimale systeemeisen lijken met een 1.2 GHz processor, 256 MB RAM en een 32 MB DirectX 7 videokaart wel aan de erg karige kant.

Maar met een 2.4 GHz processor, 512MB RAM en een videokaart met 128 MB en geoptimaliseerd voor DirectX 9 nodig om echt van Half-Life 2 te kunnen genieten.

- Ik denk dat ik toch maar een nieuwe videokaart ga aanschaffen -

Fiend

• 295 berichten
  • 1700 stemmen

ik heb 2.0 Ghz, 512MB RAM, 128 MB Vga kaartje. Loopt wel goed hoor.

je moet eerder een mx500 hebben.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Ik heb het zelfde alleen een ander processor. 3.2 GHZ

Ik ga voor de Radeon 9600 XT 128MB AGP.

Maar goed in feite kan iedereen ermee spelen.

Ligt er maar net aan wat je eisen zijn.

De gameplay blijft toch het belangrijkste.

Fiend

• 295 berichten
  • 1700 stemmen

Rujar schreef:

Ik ga voor de Radeon 9600 XT 128MB AGP.

Maar goed in feite kan iedereen ermee spelen.

Ligt er maar net aan wat je eisen zijn.

De gameplay blijft toch het belangrijkste.

die heb ik dus

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Rujar schreef:

De minimale systeemeisen lijken met een 1.2 GHz processor, 256 MB RAM en een 32 MB DirectX 7 videokaart wel aan de erg karige kant.

Maar met een 2.4 GHz processor, 512MB RAM en een videokaart met 128 MB en geoptimaliseerd voor DirectX 9 nodig om echt van Half-Life 2 te kunnen genieten.

- Ik denk dat ik toch maar een nieuwe videokaart ga aanschaffen -

Oh ja wat ook niet echt onbelangrijk is om je harde schijf even op te schonen.

Hij knalt maar liefst 4,5 GB op je HD!

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Die minimale systeemeisen klinken goed. In de review op Gamespy zeggen ze ook al dat het spel goed loopt op mindere pc's. Doom III kon ik spelen, Half-Life 2 dus ook. Hurray!

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Doom III draait zelfs met een jarenoude voodoo kaart . Alleen is het dan misschien nog wel lelijker dan Doom II :

(afbeelding)

En over de mp bij Half-Life. Dat komt wel goed, er zal weer een gigantische mod-communnity ontstaan, wat ik je brom. Day of Defeat: Source zit er al aan te komen geloof ik, iets wat ik denk helemaal scheel ga spelen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Phoenix schreef:

Doom III draait zelfs met een jarenoude voodoo kaart .

Wow, knap staaltje programmeerwerk van Carmack maar het ziet er idd niet uit .

Wat is HL2 trouwens duur voor een pc spel zeg! 59,99 bij de FRS, zal elders wel niet goedkoper zijn denk ik?

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Bij www.comcol.nl is hij 49,90 komen dan nog wel verzendkosten bij 2 euro

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

BoordAppel schreef:

Wat is HL2 trouwens duur voor een pc spel zeg! 59,99 bij de FRS, zal elders wel niet goedkoper zijn denk ik?

Doom was ook zo duur.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.