• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.896 films
  • 12.201 series
  • 33.969 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.955 gebruikers
  • 9.369.937 stemmen

Muzieksmaak van de forummers

zoeken in:

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

SSeagal schreef:

Industrial Hardcore, Hard-techno, en als het maar verder vaag en hard is. Soms als ik in de stemming ben wat trance.

weinige creatieve zooi dus

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

*hap*

Ha-ha-ha, die Agony!

Luister er eerst maar eens naar voor je weer ongefundeerde poep praat.

*hap*

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

ach ja, dat krijg je als je fan bent van muziek die met " echte " instrumenten wordt gemaakt

Dionysos

• 852 berichten
  • 0 stemmen

Agony schreef:

ach ja, dat krijg je als je fan bent van muziek die met " echte " instrumenten wordt gemaakt

Dan nog kan je gruwelijke kutmuziek maken, luister bijvoorbeeld eens naar Opeth....

Kyra

• 285 berichten
  • 93 stemmen

Heb je Immortal dan wel een beluisterd Dionysos? Wat een herrie!!

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Goodfella schreef:

*hap*

Ha-ha-ha, die Agony!

Luister er eerst maar eens naar voor je weer ongefundeerde poep praat.

*hap*

Wat een ***** herrie zeg

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

SSeagal schreef:

Industrial Hardcore, Hard-techno, en als het maar verder vaag en hard is. Soms als ik in de stemming ben wat trance.

Hardcore kan ik echt niet hebben,maar goede trance en dan vooral Deep Trance waar soms ook nog een beetje in gezongen wordt kan erg waarderen.Pas nog bij Mediamarkt de dubbel cd Heaven (Deep Trance Essentials) gekocht met o.a DJ Tiësto,Delerium,Holden & Thompson en Way out West.Gewoon top!

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Dionysos schreef:

(quote)

Dan nog kan je gruwelijke kutmuziek maken, luister bijvoorbeeld eens naar Opeth....

Heya! nie fuckuh met Opeth hè

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

PsychoBoyJack schreef:

slaat werkelijk nergens op, om toto rommel te noemen, zelfs al is het jouw muzieksmaak niet

idd.

ik geloof dat de meeste mensen alleen de volgende nummers van Toto kennen : Africa, Hold the Line, Rosanna, Pamela, Stop Loving You, I'll Be Over You en 99.

in mijn ogen allemaal toppers, en die beste tot hun recht komen als je ze kei en keihard draait.

alleen deze nummers worden nog regelmatig gedraaid op de radio.

maar nummers als : Home of the Brave , I Won't Hold You Back, Caugt in the Balance, Million Miles Away, We Made It, Afraid of Love, Girl Goodbey, I'll Supply the Love, White Sister, Last Night, In a Word, Modern Eyes, The Road Goes On, Till The End, We Can Make it Tonight, Without Your Love, Can't Stand it Any Longer, Fahrenheit, Could This be Love, Gift With a Golden Gun, English Eyes, Hydra, endless, Change of Heart enz. zijn ook prachtig .

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Vergeet Georgy Porgy niet

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

kos schreef:

Vergeet Georgy Porgy niet

idd die willen ze ook nog weleens draaien.

starbright boy (moderator films)

• 22396 berichten
  • 5066 stemmen

Och, ik vind alle bekende hits van Toto vreselijk, dus ik heb geen belangstelling om andere nummers te gaan horen. Ik kan mijn tijd wel beter besteden.

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

jazz,

kan naar zoveel dingen luisteren, en dat doe ik ook,

maar uiteindelijk kom ik toch wel weer terug op jazz.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

ToNe schreef:

jazz,

kan naar zoveel dingen luisteren, en dat doe ik ook,

maar uiteindelijk kom ik toch wel weer terug op jazz.

Album van Tied & Tickled Trio al gehoord?

T.O.

• 2413 berichten
  • 2790 stemmen

Wat is tegenwoordig eigenlijk jazz? 60% van de acts die op North Sea Jazz worden geprogrammeerd zou ik niet echt onder de noemer jazz laten vallen.

SSeagal

• 1866 berichten
  • 659 stemmen

Agony schreef:

(quote)
weinige creatieve zooi dus

Zucht.... sta eens open voor andere muziek, ik luister voor de gein ook naar bijv. klassiek, zou het niet kopen, maar goed. Wat is het laag om iets rotzooi te noemen alleen omdat je er niet van houdt. Ik vind klassiek bijvoorbeeld ook niks, maar het zit goed in mekaar. Als je goede industrial hardcore hebt, (dus geen masters of hardcore, wat ook wel aardig is, maar minder onderhoudend) en je luistert sommige nummers een paar keer, zul je steeds meer nieuwe dingen horen, er zit veel creativiteit in, meer dan jij denkt, waarom zou het niet creatief zijn?? Omdat het electronische muziek is?? Wat een onzin stelling is dat zeg. Industrial hardcore is ook een goede muziekstroming die helaas vaak niet begrepen wordt of bestempeld wordt als rotzooi, teringherrie en noem maar op. Als ik muziek luister moet ik kunnen horen dat er bloed zweet en tranen in zit, dan waardeer ik het altijd, en hoef ik het niet mooi te vinden. Als je maar gaat roepen dat het klotemuziek is enzo, dat is zo makkelijk. Verdiep je ergens maar meer in, voor je wat roept. Bij industrial hardcore hoor je dat er met gevoel aan is gewerkt, dat er werk van is gemaakt. Soms moet je een nummer 2 of 3 keer horen voordat je hem super vind, maar dat zijn juist de beste platen die lang houdbaar blijven. Kort samengevat, hou eens op met die dingen te roepen, en wees wat meer open-minded.

blabla

• 2070 berichten
  • 5242 stemmen

T.O. schreef:

Wat is tegenwoordig eigenlijk jazz? 60% van de acts die op North Sea Jazz worden geprogrammeerd zou ik niet echt onder de noemer jazz laten vallen.

Sterker nog, echt niet.

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

Yak schreef:

(quote)

Album van Tied & Tickled Trio al gehoord?

Hej die staan toch op het label van the Notwist? Ben dit weekend op zoek geweest naar hun cd! Waar heb jij hem gehaald?

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

yosemite44 schreef:

Hej die staan toch op het label van the Notwist? Ben dit weekend op zoek geweest naar hun cd! Waar heb jij hem gehaald?

Ze zitten niet alleen op het label, het zijn als ik het goed begrepen heb ook een aantal mensen van The Notwist. Ik heb de plaat gekocht in Antwerpen, maar je kan 'm ook hier bestellen.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

SSeagal schreef:

Zucht....

ooit van smiley's gehoord. Ontspan!

SSeagal

• 1866 berichten
  • 659 stemmen

Agony schreef:

(quote)
ooit van smiley's gehoord. Ontspan!

Oh, je was ironisch? Dus eigenlijk bedoel je het tegenovergestelde? Ok, fijn dat je het allemaal dan wel creatief vindt enzo.....:D

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

SSeagal

• 1866 berichten
  • 659 stemmen

Agony schreef:

:d Van mij ook maar een smiletje, no hard feelings. Tsja, soms laat ik me wel eens gaan over dit onderwerp, ligt nogal gevoelig beetje he?

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Ik kwam net toevallig op Ned. 3 terecht in een concert van een zekere Feli Kuti. Ik had nog nooit van de beste man gehoord, maar wat een optreden....geweldig

blabla

• 2070 berichten
  • 5242 stemmen

Fela Kuti, en zijn komplete naam is trouwens Fela Anikulapo Kuti.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Fela Kuti is toch relatief beroemd, ik bedoel, zelfs ik ken hem.

T.O.

• 2413 berichten
  • 2790 stemmen

Hij heeft bovendien een zoon, Femi, die in zijn voetsporen is getreden.

Fela Kuti heeft überhaupt nogal wat nakomelingen gekregen met zijn vele vrouwen .

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Ja, zo'n type leek het me wel. Wat wil je met al die danseressen die constant met hun billen staan te schudden voor z'n neus

-edit- ik zie nu inderdaad in de gids staan dat het die zoon is.

starbright boy (moderator films)

• 22396 berichten
  • 5066 stemmen

Fela is toch dood en Femi zet zijn muzikale erfenis toch voort?

T.O.

• 2413 berichten
  • 2790 stemmen

Ja, dat zei ik toch?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.