• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.030 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.002 acteurs
  • 198.996 gebruikers
  • 9.371.366 stemmen

Nachtmerries en Dromen

zoeken in:

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Inderdaad, je krijgt nog zovaak een gebroken hart joh.. Je bent nog jong. Klinkt niet alsof dit the right girl voor je is.

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2630 stemmen

Ze vindt hem wel leuk, maar niemand neemt de eerste stap. Ik weet niet wat ze van de andere jongens of van mij vindt. Yup, ik laat het gaan

Das ook weer zo lullig hè, om er met haar vandoor te gaan terwijl je vriend er verliefd op is .

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Elineloves schreef:

Klinkt niet alsof dit the right girl voor je is.

Ik heb eigenlijk het gevoel dat het wel zo is, want haar persoonlijkheid spreekt me heel erg aan. Dat is dus haar sterkste punt

Maar genoeg gemekker, volgende nachtmerrie/droom enz

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dan lijkt het me ook verstandig er voor te gaan. Je wilt achteraf niet denken "had ik maar". Als je je zo goed voelt bij haar, gewoon een poging wagen. Ik ken ook koppeltjes die getrouwd zijn en elkaar hebben ontmoet in de brugklas. Niet naar die anderen luisteren joh .

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

En je bent hoe oud? Och jongen, er zijn nog zoveel meisjes die goed bij je passen. (Persoonlijk geloof ik niet meer in the right one, daar niet van)

Plus het feit dat ze zelf niet weet wat ze wil, is ook niet echt handig. Je zegt zelf dat ze een ander leuk vindt. Dan lijkt het mij niet zo relaxed als jij er tussen komt. Laat het haar eerst maar zelf uitzoeken, als ze voor jou wil gaan, merk je dat uiteindelijk toch wel. Anders ben je straks rebound-boy.

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dan lijkt het me ook verstandig er voor te gaan. Je wilt achteraf niet denken "had ik maar". Als je je zo goed voelt bij haar, gewoon een poging wagen. Ik ken ook koppeltjes die getrouwd zijn en elkaar hebben ontmoet in de brugklas. Niet naar die anderen luisteren joh .

Ik wil het echt niet, want ik ben dolblij als ik naar mijn nieuwe stad ga. En dan gaat het niet lukken he.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nee, want lange afstand relaties bestaan niet .

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Elineloves schreef:

En je bent hoe oud? Och jongen, er zijn nog zoveel meisjes die goed bij je passen. (Persoonlijk geloof ik niet meer in the right one, daar niet van)

Plus het feit dat ze zelf niet weet wat ze wil, is ook niet echt handig. Je zegt zelf dat ze een ander leuk vindt. Dan lijkt het mij niet zo relaxed als jij er tussen komt. Laat het haar eerst maar zelf uitzoeken, als ze voor jou wil gaan, merk je dat uiteindelijk toch wel. Anders ben je straks rebound-boy.

Ik ben pas geleden 18 geworden. Ja inderdaad, ik heb nog een heel leven voor me. En ik vermijd haar liever, want na al die dromen denk ik dat ik echt verliefd word als ik met haar praat of naar haar kijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Verliefd worden is wel heel verschrikkelijk ja.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Is er een afstands''probleem'' dan? Heb niet alles gelezen hoor, alleen de laatste paar berichten. Voor sommige mensen kunnen afstandsrelaties best werken. Mits beide partijen er voor open staan, twijfelgevalletjes die zelf niet weten wat of wie ze willen lijkt me geen succes.

Het zijn maar dromen, niet zo zwaar aan tillen.

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Het zijn drie (!) dromen in 5 dagen (ik denk overdag niet vaak aan haar en ik ken haar nog niet zo goed), waarbij ik in iedere drooms wat voor haar voelde en in die van gisternacht zaten we elkaar te zoenen en vond ze mij ook leuk.

Ik snap niet waarom ik zovaak over haar droom. Afstandsrelaties werken niet voor mij, nee.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Ja, als je na droom één er over nadenkt, is de kans groot dat er een vervolgdroom komt. Gek he, als je er (zo)veel mee bezig bent.

Ik ben gelukkig alweer een tijdje nachtmerrie vrij, en daar ben ik erg blij mee.

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Nee, de eerste 2 dromen waren nog vrij koeltjes...ik dacht er niet meer aan daarna. Maar na de droom van 12 uur geleden, zit het me NU op dit moment dwars

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Het met haar bespreken is geen optie?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik zal het haar als Freddy Krueger zijnde vannacht even vragen hoe ze er over denkt.

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Nee, ik heb pas twee keer met haar gepraat. Ze zou het bizar vinden. En als ik met haar zou praten, dan zou ik haar juist liever proberen te koppelen met mijn vriend

Maar genoeg over dit straks verpest ik mijn herkansing ook nog

EINDE DISCUSSIE.

Eline of iemand anders, beschrijf jouw laatste dromen maar

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik heb vannacht gedroomd dat Spanje gelijkspeelde tegen Honduras .

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Pas twee keer met haar gepraat en je denkt nu al dat het the right one is? Verliefdheid?

Oké, hier haak ik af.

ASman

• 1715 berichten
  • 929 stemmen

Voor eens een echt levendige droom te beleven, schijnt Salvia wel een goed middeltje te zijn. Kort maar krachtig

(afbeelding)

planet_of_death

• 3962 berichten
  • 178 stemmen

Ik heb s'ochtends vaak iets heel vreemds. Ik denk altijd dat ik de wekker hoor gaan en dat ik wakker ben (het voelt allemaal zeer echt), terwijl ik een paar minuten echt wakker wordt en dan pas echt uit dromenland ben.

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

Slaap de laatste tijd echt weer slecht. Ook heb ik de laatste tijd weer last van 'nachtsnacken' en 'slaapwandelen.'

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Ik slaap vooral slecht door geslaagde dronken tieners die de hele nacht lopen te brallen. .

Spirou

• 254 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Ik slaap vooral slecht door geslaagde dronken tieners die de hele nacht lopen te brallen. .

Haha, ik schreef net iets soortgelijks in het Frustratietopic.

A.L.I.E.N

• 775 berichten
  • 1054 stemmen

Zeg dit topic gaat toch over nachtmerries hé? Wel ik heb er hier nog een paar...

EEN:

Ik zit in een soort parallelle wereld, er komen in ieder geval heksen in voor (had die avond ervoor een film gezien met heksen). Ik kom bij een heks in grot die lijkt op cruella de vil uit de 101 dalmatiërs, en die zit in een grote ketel te roeren (z'on echte toverketel). Plots kijkt ze erg bang, wat mij de indruk gaf dat er iets achter mij gebeurd, dus ik draai me om en sta plots op de kantelen van een kasteel en zo'n 100 meter van mij zie ik een wazige schim dichterbij komen. Tegelijkertijd hoor ik een ijzig en eng gelach. De schim is in het zwart gekleed en heeft en puntmuts op (zoals een heks dus) Het is echter nog steeds te wazig om haar te kunnen zien, ik zie enkel dat haar hoofd oranje/rood is. Ze komt dichter bij, maar hoe dicht ze ook komt, haar gezicht blijft wazig (zoals iemand op TV die niet herkent wil worden). Het gelach wordt steeds harder! Plots als ze twee meter voor mij staat, wordt haar rode gezicht ineens scherp. Haar gezicht is gruwelijk verminkt en verbrand, uitpuilende en enge ogen, en ze heeft allerlei diepen littekens. Uit een van die littekens zie ik nog snel een kleine duizendpoot uit kruien. Dan wordt ik wakker, ik kijk rond mij, en wanneer ik naar links kijk staat die heks met die verbrande kop pal voor mij en zie ik haar verminkte gezicht, met littekens en wormen die eruit komen (nu waren het wormen), opnieuw van dichtbij!

Toen schrok ik wakker en nu ECHT! (in de echte wereld!) Ik keek natuurlijk direct links naast mij bed, maar ik zag niets, ik was enkel flink van m'n stuk gemaakt. Ja, daar was ik toch echte even niet goed van.

TWEE:

Ik sta op een lange stijger in de havenstad "Blankenberge" in belgie. Ik sta samen met mijn ouders helemaal achteraan de steiger. Ik kijk naar boven en ik (en mij ouders) zien dat er een onweer op punt staat los te barsten. Maar plots in een fractie van een seconde, verdwijnt het achterste deel van de steiger, gewoon WEG! Alleen de steunpalen blijven staan. Ik zelf kom terecht op een steunpaal maar mij moeder en vader hebben minder geluk, zij storten letterlijk naar beneden. Wanneer ik echter naar beneden kijk zie ik allemaal zee wezens. Ik zie vooral enge haaien met enorme tanden (witte haaien), waarvan er 1 een stuk van mij vaders T-shirt in zijn bek heeft en ermee weg zwemt. Verder zie ik in het water ook enkele vreemde en gruwelijke (mogelijk prehistorische) zeemonsters, waaronder één zeewezen dat een soort kruising was tussen een Groenlandse Walvis en een Megalodon. Echt eng!!! Maar wanneer ik naar links keek, zag ik nog een stuk van de steiger, waar er nog wel relingen en planken waren. Er stond enkel een oude gebochelde man met een klein hondje, te kijken. Het enige wat hij zei was: "Het moest er van komen!", en toen wandelde hij rustig weg, terwijl ik nog op die steunpaal zat.

En toen werd ik wakker, badend in het zweet en WEER flink van m'n stuk gebracht.

Ik hier eigenlijk nog nooit een verklaring voor gevonden, voor die nachtmerries. En ik heb ook nog wel meer nachtmerries hoor, maar ik kan er voor het moment op geen meer komen. Het is trouwens bewezen dat we maar in 20% van onze dromen gelukkig zijn, je moet er maar eens op letten.

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Geen fijne dromen

Heb zelf ook heel vaak nare dromen, alleen geen heksenspul, eigenlijk altijd erg realistische dromen.. dingen op plekken die in de komende dagen van me agenda ook echt voorkomen en dan in me droom een erg extreme vervelende uitwerking krijgen. Wordt dan ook soms wakker en val ik weer in slaap en gaat dezelfde droom gewoon verder..

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Soms vraag ik me wel eens af waarom ik over Brad Pitt droom. Laatst nog. Ik was in de supermarkt en daar liep iemand die op Brad Pitt leek. Vervolgens kwam de echte Brad aanlopen en ik vroeg aan hem is dat je broer? We zijn vervolgens naar het poolcentrum gegaan voor een biertje en daar vroeg ik aan hem. Wie vind je nou echt een klootzak in Hollywood.

The End

Brix

• 19677 berichten
  • 5113 stemmen

En de volgende droom brengt het antwoord op die vraag zeker Jaco?

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Ik hoop het wel Brix.

Brix

• 19677 berichten
  • 5113 stemmen

Ik ook wel 'n beetje Jaco

Maar voor geval je Brad weer eens tegen zou komen, wil je dan ook eens naar de ...actrices vragen?

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Staat genoteerd.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.