• 16.433 nieuwsartikelen
  • 180.218 films
  • 12.398 series
  • 34.342 seizoenen
  • 651.708 acteurs
  • 199.725 gebruikers
  • 9.421.849 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Bij deze overtreding geven sommige scheidsrechters gewoon een penalty.

Overigens goed gezien van van Basten om Sulejmani eruit te halen, voordat het veld echt glad werd. Anders had hij misschien weer een blessure kunnen oplopen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Lag het dan echt weer aan de scheidsrechter?

(en de sneeuw)

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Nee, anders had AZ ook wel gewonnen denk ik.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Als dit al een onterechte strafschop is? Hij haalt hem duidelijk zichtbaar onderuit. . Niet eens een discussiewaardige beslissing.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ga nog eens kijken zou ik zeggen, hij doet werkelijk niks, dat Martens over 'm heen valt doet Martens helemaal zelf, de analisten in de studio vonden het ook. Maar ja, van Luinge weet je dat hij ze graag geeft.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Als dit al een onterechte strafschop is? Hij haalt hem duidelijk zichtbaar onderuit. . Niet eens een discussiewaardige beslissing.

Jij zou sowieso niks anders gezegd hebben, al had Enoh niks gedaan...

Dit maal heb je overigens een punt, je kan op zich wel wat twijfelen over de penalty maar echt klagen hoeft niet want het was wel een overtreding.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Zavo schreef:

Ga nog eens kijken zou ik zeggen, hij doet werkelijk niks, dat Martens over 'm heen valt doet Martens helemaal zelf

Zoiets heet je been laten staan, is altijd een overtreding.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3292 stemmen

Inderdaad, je hoorde er ook niemand over na afloop.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

kos schreef:

Zoiets heet je been laten staan, is altijd een overtreding.

Oh dus als Martens eraan komt moet hij z'n been weghalen, want Martens heeft voorrang?

En, boordappel, zoals ik al zei, beide analisten vonden het geen penalty.

Ik ga er verder niet op in, want dat wordt weer een zinloze Ajax - anti-Ajax discussie.

OlafK

• 955 berichten
  • 1831 stemmen

Ik heb t net nog eens kunnen bekijken bij Studio Voetbal en ik vind het toch wel een echte penalty. Ajax had vandaag een complete off-day en AZ heeft gewoon ook een prima ploeg. Vond t vooral jammer dat de wedstrijd voor de neutrale toeschouwer weinig écht moois opleverde, hoewel de sneeuw hier natuurlijk een belangrijke rol in speelde. In mijn ogen heeft AZ in ieder geval dik verdiend gewonnen.

Vond t verlies van Groningen pas echt opvallend. Vind t ergens wel jammer, heb wel sympathie voor die ploeg. Daarbij vind ik Willem II de meest nietszeggende vereniging in de Eredivisie, dus dat maakt t verlies van Grunn extra zuur..

Volgende week moet Roda uit bij De Graafschap. Ik houd mn hart nu al vast...

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Oh dus als Martens eraan komt moet hij z'n been weghalen, want Martens heeft voorrang?

En, boordappel, zoals ik al zei, beide analisten vonden het geen penalty.

Ik ga er verder niet op in, want dat wordt weer een zinloze Ajax - anti-Ajax discussie.

Nee hoor ajax is ook mijn club en ik vond de penalty ook terecht, dus niks anti-ajax.

En jij gelooft liever van Halst en Bogarde. Die kun je nauwelijks analisten noemen. van Halst kan ik nog een beetje begrip voor hebben, maar Bogarde??

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Bogarde neem ik ook niet serieus, maar de mening van Van Halst schat ik hoger in dan die van Kos ja.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

OlafK schreef:

Daarbij vind ik Willem II de meest nietszeggende vereniging in de Eredivisie

Maar ze hebben wel Frankie Demouge. .

stinissen (crew films & series)

• 23671 berichten
  • 77282 stemmen

Ajax heeft gisteren gewoon slecht gespeeld en niet omdat AZ zo goed was.

We hebben een slag verloren maar de oorlog nog niet het zou mooi zijn als AZ van de week op de broek krijgt bij Groningen , Ajax heeft ook een zwaarder programma gehad als AZ en daar moeten we straks profijt van trekken hoewel deze competitie bijna niet te voorspellen is zeg ik toch dat mijn jongens kampioen worden maar dan het liefst lindgren eruit en Gabri erin.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Met oa Feyenoord, AZ, Heerenveen en Twente uit al gehad mogen we niet klagen dat we slechts 1 punt van de kop af staan. Ook zware thuisduels tegen oa PSV en Groningen al gehad.

Komende weken een relatief beter programma. Utrecht en NAC thuis, Volendam uit. Als dat 9 punt zouden zijn dan staan we denk ik 1e met de winterpauze.

En Huntelaar traint zelfs alweer met de bal, die is er met een week of 2 ook weer bij denk ik.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

Volendam uit valt niet meer onder dat betere programma.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Door de bekernederlaag? Beker en competitie is wat anders....dat succesje was een incident voor hen. Maar ik heb respect voor Volendam, leuk cluppie.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Heerenveen twijfelt over Sollied

De directie van SC Heerenveen beslist uiterlijk woensdag of Trond Sollied wordt ontslagen. De clubleiding is zeer ontevreden over de Noorse trainer, die de club als kampioenen-maker naar de top moest brengen. Foppe de Haan moet zijn tijdelijke opvolger worden.

De afgelopen dagen voerde de directie druk overleg over de positie van Sollied. De Friese ploeg verloor zaterdag bij FC Twente met

6-0, een evenaring van het negatieve clubrecord van 16 oktober 1993 toen bij NAC Breda met dezelfde cijfers werd verloren. Voor de clubleiding is de forse nederlaag onacceptabel.

Sollied werd afgelopen zomer aangesteld als opvolger van Gertjan Verbeek. De Noorse trainer was in het verleden succesvol met Club Brugge (kampioen in 2003 en 2005, bekerwinnaar in 2002 en 2004) en Olympiakos (landstitel en beker in 2006), maar bij Heerenveen imponeert hij tot dusver niet.

Indien besloten wordt Sollied te ontslaan, zal De Haan de rest van het seizoen als interim-trainer afmaken. De Haan was van 1985 tot 10 mei 2004 in dienst bij de club. Daarna trad hij in dienst bij de KNVB. Nog steeds is hij in dienst bij de bond, maar De Haan zou openstaan voor een terugkeer bij Heerenveen.

Bron: VI

pascal83

• 2736 berichten
  • 2487 stemmen

Quido schreef:

Heerenveen twijfelt over Sollied

Zat er wel aan te komen. Heerenveen staat verdedigend ook wel erg slecht.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Waanzin, we zijn net 12 potjes ver. Onder Foppe en Verbeek ging het ook wel eens een periode slecht (en zo verkeerd gaat het nu ook weer niet), dus er moet nog een andere reden zijn...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Inderdaad, het bestuur van Heerenveen zou meteen al haar geloofwaardigheid verliezen. Ik was altijd blij dat trainers in Nederland altijd net iets meer tijd kregen dan in bijvoorbeeld Italië en Spanje. Maar helaas ook het bestuur van Heerenveen lijkt met alle winden mee te waaien. En ik ben Foppe moe, prima trainer hoor, maar ik heb er een overdosis van.

OlafK

• 955 berichten
  • 1831 stemmen

Tjongejonge, als Heerenveen 1 potje wint, staan ze ook zo weer 5e/6e.. Wat een dramatisch slecht resultaat zeg..

En als ik De Haan was, zou ik ook niet teruggaan. Kan toch alleen maar op n teleurstelling uitlopen...

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25184 stemmen

Ze moeten gewoon een keer een paar goede verdedigers en vooral keepers kopen. Het is toch te gek dat ze de ene topspits na de andere kunnen scouten maar gewoonweg geen fatsoenlijke keepers kunnen krijgen. In de winterstop investeren in een keeper is investeren in Europees voetbal.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Zo slecht doet Heerenveen het toch niet? Sollied heeft overal goede resultaten geboekt, geef die man gewoon wat tijd. Ik dacht dat ze bij Heerenveen niet van die korte-termijn-denkers waren, maar blijkbaar begint het daar nu ook al.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Haha die is wel erg humor!

Trouwens, gave donderdagavond bij de NOS. NEC-Spurs en HSV-Ajax. Voor die affiches doe je het als club,

OlafK

• 955 berichten
  • 1831 stemmen

Haha, geniale strip !

En Ajax&Litmanen1, leuke wedstrijden inderdaad! Nu maar hopen dat zowel NEC als Ajax wint, zal waarschijnlijk nog een flinke kluif worden hoewel ik wel goede hoop heb. Vooral Ajax moet, mits in goede doen, van HSV kunnen winnen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Ze moeten gewoon een keer een paar goede verdedigers en vooral keepers kopen. Het is toch te gek dat ze de ene topspits na de andere kunnen scouten maar gewoonweg geen fatsoenlijke keepers kunnen krijgen. In de winterstop investeren in een keeper is investeren in Europees voetbal.

Heb jij het over Heerenveen??

Kenny Steppe is over een paar jaar een echte topkeeper die gaat nog naar een hele grote ploeg, let maar op.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Pranjic lijkt na al het gezeik bij Heerenveen overigens voor NEC te kiezen. .

(afbeelding)

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

was ie dronken??

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.