- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
PSV is trouwens aardig ver met die Mexicaan Rodriguez die ze eigenlijk in de winterstop wilde halen. Ook onze Koreaanse vriend Lee zou misschien terug gaan komen. Zouden bijzonder goede aankopen zijn want vooral voor en achterin kan PSV wel wat versterkingen gebruiken.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Ik quote zijn zaakwaarnemer even:
Grappig, want volgens Perez geldt dit ook in Denemarken en Cvitanich en Suarez zeiden al dat in hun landen Ajax ook in NL als het hoogst haalbare geld. Blijft leuk te horen.
Zegt altijd bijzonder weinig. Als diezelfde spelers naar Feyenoord of PSV gaan is dat ineens hun droom of is dat de club die in hun thuisland het hoogst haalbare. Alleen bij Perez kun je het oprecht noemen aangezien die het ook nog riep toen die bij PSV voetbalde. Hulde daarvoor.
Oh ja en Huntelaar blijft dus echt niet bij Ajax. Mocht dat tot mijn grote onsteltenis wel gebeuren dan heeft Ajax plotsklaps een voorhoede van internationaal topniveau die zich met iedere grote Europes club kan meten.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Dat stond er niet.
reker gheeft hem toegezegd dat hij het tweede seizoens helf meer zal spelen, zoniet alles, wat reker niet zijn pakkie an is overigens.
omdat de afspraken niet zijn na gekomen.
al is er een getekend contract, dat stelt tegenwoordig weinig voor bij ontevreden spelers,(silva,suares)
hij kan prima nederlands idd.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Zegt altijd bijzonder weinig. Als diezelfde spelers naar Feyenoord of PSV gaan is dat ineens hun droom of is dat de club die in hun thuisland het hoogst haalbare.
ja, staaltje merchandising idd. en slap gelul
kwa prijzenkast is het gewoon de waarheid.
mwa, hij kon weer terug en dan zeggen ze dat om het ijs te breken.
Oh ja en Huntelaar blijft dus echt niet bij Ajax
lijkt me ook sterk, hoop het wel
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Nee Stevens is geen saint maar Aisatti is gewoon geen type Suarez die onnodig problemen maakt. Verder zegt zijn zaakwaarnemer zelfs dat Reker heeft gezegd bij die onderhandelingen. 'liefst iedere wedstrijd' aan spelen zou toekomen.
Liefst suggereert al dat het geen belofte is. Dus beetje sensatiepers maar verder weinig indrukwekkend. Neem maar van mij aan Aisatti gaat veel wedstrijden voor PSV spelen volgens seizoen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
ik hoop het voor die jongen, had dit seizoen al gemoeten met iemand die zo een talent heeft. btw liefst moet die reker ook niet uit zijn mond laten vallen.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Je kan het ontkennen, maar Ajax is in de wereld gewoon een topnaam. Zie de VI deze week, onderzoek in het Feyenoord stuk. Daaruit bleek dat Ajax internationaal qua populariteit en fans groter is dan Liverpool en bijna gelijk aan Juventus. Slechts een club of 5-7 zitten boven Ajax.
Waarom zou je als speler liegen hierover? Sulejmani had ook kunnen zeggen dat Ajax zijn voorkeur had qua speelstijl maar hij kiest Ajax dus ook om de enorme uitstraling. Jammer voor de niet Ajacieden hier die dat niet willen geloven, I don't care.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
[quote]combi schreef:
mwa, hij kon weer terug en dan zeggen ze dat om het ijs te breken.
Hij had net getekend bij PSV toen hij bij Holland Sport zei dat Ajax zijn club bleef. Was dus wel redelijk oprecht denk ik.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Je kan het ontkennen, maar Ajax is in de wereld gewoon een topnaam. Zie de VI deze week, onderzoek in het Feyenoord stuk. Daaruit bleek dat Ajax internationaal qua populariteit en fans groter is dan Liverpool en bijna gelijk aan Juventus. Slechts een club of 5-7 zitten boven Ajax.
Waarom zou je als speler liegen hierover? Sulejmani had ook kunnen zeggen dat Ajax zijn voorkeur had qua speelstijl maar hij kiest Ajax dus ook om de enorme uitstraling. Jammer voor de niet Ajacieden hier die dat niet willen geloven, I don't care.
De VI beweerde ook dat Lorca een geniaal speler was en dat Sanmartean van Utrecht nog te goed voor Ajax was. Verder geloof ik best dat Ajax qua uitstraling een grote club is maar echt niet meer de club van 15 jaar geleden. Helaas zit daar ook het eeuwige probleem van Ajax. Ze denken die club nog wel te zijn.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
De VI beweerde ook dat Lorca een geniaal speler was en dat Sanmartean van Utrecht nog te goed voor Ajax was. Verder geloof ik best dat Ajax qua uitstraling een grote club is maar echt niet meer de club van 15 jaar geleden. Helaas zit daar ook het eeuwige probleem van Ajax. Ze denken die club nog wel te zijn.
En waar beweerde VI dat? Maar dat is een mening.
Dat van Ajax en Europese populariteit is door een onderzoeksbureau in heel veel landen gemeten dus dat zijn gewoon officiele cijfers. Ajax is veruit het grootst van alle NL clubs in het buitenland. Dus als spelers uit Argentinie, Denemarken en Servie dat beweren, waarom zou je dat niet mogen geloven.
Je laatste opmerking is echt crap. Nergens denkt Ajax dat ze nog zo groot zijn als in 1995.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
En waar beweerde VI dat? Maar dat is een mening.
Dat van Ajax en Europese populariteit is door een onderzoeksbureau in heel veel landen gemeten dus dat zijn gewoon officiele cijfers. Ajax is veruit het grootst van alle NL clubs in het buitenland. Dus als spelers uit Argentinie, Denemarken en Servie dat beweren, waarom zou je dat niet mogen geloven.
Toen die spelers naar Nederland kwamen. Daarom had ik ze namelijk in mijn vi team
. Ik wou er eigenlijk alleen maar mee aangeven dat het moeilijk interpreteren is met dergelijke cijfers. Ik bedoel kijk gewoon al eens naar politieke peilingen. Of Maurice de Hond of de NOS een dergelijke onderzoek doet scheelt dat tien zetels voor Rita Verdonk. Hoe betrouwbaar is derhalve een dergelijk onderzoek. Kortom ik zeg niet dat het niet zo is maar durf ook niet op basis van een onderzoekje in de VI te concluderen dat het wel zo is.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik weet niet, maar officiele onderzoeksbureau's de tests doen, dan zal er best een grote kern van waarheid in zitten.
Alles beter dan supporters die uit de losse pols van alles beweren 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Natuurlijk is Ajax bekender en geliefder. Ajax won het vaakst en als laatste Nederlandse club de CL/Europacup 1 en deden dat ook elke keer met mooi voetbal, dus dat onthouden de mensen.
PSV won slechts 1 keer de Europacup en dat was in zo'n beetje de slechtste finale allertijden. Wat er verder in de eredivisie gebeurt dat volgen buitenlanders echt niet.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Je laatste opmerking is echt crap. Nergens denkt Ajax dat ze nog zo groot zijn als in 1995.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
[quote]timbo_ schreef:
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3290 stemmen
Komen die Ajacieden weer aanzetten met de status van hun club
. Och ja, je moet iets natuurlijk als je al jaren niets meer te vieren hebt.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Hij had het over de club Ajax zelf, niet over de supporters.
En ook daarmee zit je fout. Ik bezoek veel fansites en fora's en de algemene denkwijze is verre van dat we denken de beste te zijn. Dat is echt zon algemeen cliche.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Blabla...
Dit keer was het relevant, want ik postte dit na aanleiding van een quote van de zaakwaarnemer van Sulejmani.
Moeilijk te accepteren voor een PSVer schijnbaar? 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dit keer was het relevant, want ik postte dit na aanleiding van een quote van de zaakwaarnemer van Sulejmani.
Dat is inderdaad ontzettend relevant voetbalnieuws.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wel relevant zijn de play-offs, en ik heb werkelijk ge-no-ten van het powervoetbal van NEC. Niet stuk te krijgen en bij vlagen combinaties om je vingers bij af te likken. Mijn achting voor Been is immer stijgende, hij mag in het rijtje Rutten - Verbeek wmb.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Blabla...
Moeilijk te accepteren voor een PSVer schijnbaar? 
Waarom moeilijk te accepteren. Het zal de gemiddelde psv'er neem ik aan een rotzorg zijn welke club het bekendst is over de wereld. Als ze maar kampioen worden. Ik denk alleen dat het niet meer klopt. Azie en Zuid Amerika is PSV volgens vele stukken uit de VI van de afgelopen jaren veel groter dan Ajax. Volgens mij compenseer je dat met Europa al gewoonweg niet meer.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3290 stemmen
Haha, inderdaad.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=59677
Rijkaard weg, Pep Guardiola is de nieuw coach (uitstekende keus).
Toch hoopte ik op meer krediet voor Frank want dat verdiende hij, hij heeft samen met andere de club min of meer uit een dal gehaald. En van talentvolle spelers wereldtoppers gemaakt, maar goed Chelsea kom er maar in!
kos
-
- 46752 berichten
- 8898 stemmen
Wel relevant zijn de play-offs, en ik heb werkelijk ge-no-ten van het powervoetbal van NEC. Niet stuk te krijgen en bij vlagen combinaties om je vingers bij af te likken. Mijn achting voor Been is immer stijgende, hij mag in het rijtje Rutten - Verbeek wmb.
ben er net geweest. Groningen he-le-maal zoek gespeeld. Had echt 4-0 minimaal moeten zijn.
. Maar het is wel weer jammer dat iedereen alleen Been en lens credits geeft. Typisch grote club mentaliteit weer, van die teletekstsupporters die denken dat alleen mensen die van grote clubs komen iets kunnen neerzetten.
iemand met een beetje voetbalverstand ziet dat de combinaties via Vadocz, doelman Babos, verdedigers als El-Akchaoui, Wisgerhof en Muslu minstens zo belangrijk zijn.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Maar het is wel weer jammer dat iedereen alleen Been en lens credits geeft. Typisch grote club mentaliteit weer, van die teletekstsupporters die denken dat alleen mensen die van grote clubs komen iets kunnen neerzetten.
iemand met een beetje voetbalverstand ziet dat de combinaties via Vadocz, doelman Babos, verdedigers als El-Akchaoui, Wisgerhof en Muslu minstens zo belangrijk zijn.
Ik voel me maar niet aangesproken. Bedoelde meer dat NEC als geheel prachtig voetbal speelde en daarvoor gaf ik de trainer credits. Van de spelers ben ik erg gecharmeerd van Vadocz en Holman.
kos
-
- 46752 berichten
- 8898 stemmen
Sorry, bedoelde jou niet zo persoonlijk, maar het wat irritant dat overal op fora te lezen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Waarom moeilijk te accepteren.
zou je aan de boeren moeten vragen. het zit in ieder geval hoog. 
is ook een manier om er mee om te gaan
dat worden ze wel vaak ja.
ze kunnen er alleen niet met die status omgaan blijkbaar. 
ze kunnen moeilijk als nationaal blad alleen ajax aanprijzen. 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
lullig voor nec, maar 1-0, hoop dat ze stand houden in groningen maar vrees het ergste. en nac tja derde en waarschijnlijk hebben ze er niks aan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.