- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Knisper
-
- 13048 berichten
- 1282 stemmen
Het zou niet de eerste keer zijn dat een buitenspel ook als back wordt ingezet (bijvoorbeeld Boudewijn Zenden).
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3289 stemmen
Ruud voorin of Huntelaar is een kwestie van smaak,
Niet echt, van Nistelrooij is veel beter.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Het zou niet de eerste keer zijn dat een buitenspel ook als back wordt ingezet (bijvoorbeeld Boudewijn Zenden).
En dat was ook een groot succes he. Not.
We hebben sowieso een prima LB en met Melchiot, Ooijer en Heitinga ook voldoende alternatieven voor RB.
We missen indien we vleugels gebruiken wel een goede rechteraanvaller.
En Robben is momenteel weer in goede vorm, dus misschien gaat hij ook nog eens presteren.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Niet echt, van Nistelrooij is veel beter.
Is beter...
Niet veel beter.
Knisper
-
- 13048 berichten
- 1282 stemmen
Inderdaad, Ruud blijft toch twee, drie klasses beter dan Huntelaar.
En dat was ook een groot succes he. Not.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Begrijp me niet verkeerd ik geef ook de voorkeur aan Van Nistelrooij maar dat scheelt maar een haartje met Huntelaar.
Huntelaar is op dit moment niet meer te stoppen en scoort al 3 jaar uit alle hoeken en standen. Ook dit seizoen is Huntelaar weer in bloedvorm, terwijl V. Nistelrooij zijn top heeft bereikt en vooral kwakkelt met blessures.
Huntelaar raast langs Van Nistelrooij, de vraag is alleen of hij hem nog voor de zomer inhaalt. Van Nistelrooij lijkt namelijk precies op tijd fit voor het EK (vandaag weer gescoord tegen Barca).
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Bouma is daar je centrale verdediger hoor...of wil je De Cler centraal zetten? Lijkt me nogal gek, is bepaald niet zijn plek. Kuijt is spits of rechterspits, meer niet.
Nee, Ooijer in het centrum. Dirk deed het als rechtsback erg goed tegen Arsenal en Barcelona
(was maar een grapje)
Huntelaar, v. Nistelrooij en v. Persie zijn voor mij gewoon de enige opties (bij een optimale fitte sellectie) voor een positie in de voorboede. Dirk kan prima op de bank plaatsnemen. Vennegoor is voor mij de afvaller.
Maduro (erg onderschatte voetballer) en Robben zijn voor mij ook potentiële basisspelers bij absentie van een van de eerder genoemde basiskrachten.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Kuyt zou bij mij ook de rechtsback positie kunnen invullen
.
X. Hernandez
-
- 180 berichten
- 429 stemmen
Sterchele komt om bij ongeluk
Profvoetballer François Sterchele is donderderdagnacht om het leven gekomen bij een verkeersongeval. De 26-jarige spits van Club Brugge en de Rode Duivels ging met zijn wagen van de weg en was op slag dood. Dat meldt vrt.
Het ongeval gebeurde in Vrasene, op de N49 tussen Knokke en Antwerpen. Sterchele verloor de controle over zijn wagen en botste tegen een boom. Daarna belandde zijn wagen in een maïsveld.
De spits was bezig aan zijn eerste seizoen bij Club Brugge.Eerder speelde hij voor Charleroi en Germinal Beerschot. Vorig jaar werd hij nog topschutter in de eerste klasse
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Dramatisch hard nieuws inderdaad....
Trouwens (wel minder belangrijk uiteraard), Aisatti wilt nu ook PSV verlaten hehe. Reker kwam afspraken niet na.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Dramatisch hard nieuws inderdaad....

Trouwens (wel minder belangrijk uiteraard), Aisatti wilt nu ook PSV verlaten hehe.
en mischien suljemani naar ajax. 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ja, Ajax wint de strijd om Sulejmani 
Ik quote zijn zaakwaarnemer even:
Grappig, want volgens Perez geldt dit ook in Denemarken en Cvitanich en Suarez zeiden al dat in hun landen Ajax ook in NL als het hoogst haalbare geld. Blijft leuk te horen.
En volgens berichten is de kans dat Huntelaar blijft aardig groot. Krijg je dus een aantal Suarez-Huntelaar-Sulejmani. Nou, als je daar als Ajacied en voetballiefhebber niet blij van wordt!
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Sneijder zei vorig jaar ook dat hij zou blijven...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ja, Ajax wint de strijd om Sulejmani 
Ik quote zijn zaakwaarnemer even:
Grappig, want volgens Perez geldt dit ook in Denemarken en Cvitanich en Suarez zeiden al dat in hun landen Ajax ook in NL als het hoogst haalbare geld. Blijft leuk te horen.
PSV is de grote club voor brazilianen 
En volgens berichten is de kans dat Huntelaar blijft aardig groot. Krijg je dus een aantal Suarez-Huntelaar-Sulejmani. Nou, als je daar als Ajacied en voetballiefhebber niet blij van wordt!
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Sneijder riep het hele jaar al dat ie wilde vertrekken naar een topcompetitie, Zavo.
Huntelaar laat juist continue weten misschien nog niet klaar te zijn of nog niet te willen. Met Sneijder werd niet meer gesproken over contractverlenging; Huntelaar is nu met Ajax een tijdje al in gesprek. Die blijft nog een jaar en kan over een jaar gemakkelijker weg bij Ajax met een clausule ofzo gok ik. Iedereen blij.
En Ajax moet zeker iets aan de achterhoede doen combi. Maar dat doen ze ook. Ze lijken Douglas van Twente over te willen nemen. Daarbij heb je met Silva, Vermaelen en Vertonghen sowieso al 3 prima spelers.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Huntelaar kan nu zeggen wat hij wil, maar als Manchester United of een andere absolute topclub een concreet bod doet is hij weg, let maar op. Ik heb het al zo vaak gehoord, "misschien blijf ik wel", nou meestal betekent dat "ik ga weg".
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Zavo dat is wel zo, alleen bij alle topclubs van het niveau manchester, barca enz. komt ie gewoon op de bank en daarom denk ik ook dat hij nog een jaar blijft.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Sowieso laat Huntelaar zich niet leiden met geld.
Van PSV naar oa Agovv om vanuit daar via Heerenveen weer terug naar te top, Ajax, te gaan.
Ronnievb
-
- 602 berichten
- 683 stemmen
En Man Utd, Barcelona, Real Madrid etc. is voor Huntelaar ook sportief geen stap hogerop? Ik zou het bijzonder dom van hem vinden om langer te blijven, nu staat hij hoog in het gouden schoen-klassement geniet hij veel interesse en heeft hij nog het EK om wat te laten zien. Bovendien is hij voor Ajax begrippen ook niet de jongste meer.
Desalniettemin hoop ik op een 'domme' zet van Huntelaar 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
En Man Utd, Barcelona, Real Madrid etc. is voor Huntelaar ook sportief geen stap hogerop?
niet als ie op de bank beland.
tja, voor zijn ontwikkeling is het mischien beter om en stapje hoger te gaan, moet ie wel aan spelen toekomen uiteraard.
alfonso ook, zit nu bij middelbrough op de bank
zegt niks dus.
laten we hopen dat ie er elke wedstrijd twee intrapt. 

Desalniettemin hoop ik op een 'domme' zet van Huntelaar 
Wouter
-
- 18735 berichten
- 3091 stemmen
Hun telaar schijnt daadwerkelijk in onderhandeling te zijn met Ajax. Dat maakt dat ik iets meer hoop heb.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dan moet er wel haast totaal geen interesse uit (de top van) het buitenland zijn. Kan me voorstellen dat-ie niet naar HSV ofzo gaat, maar als Manchester aanklopt dan ga je, ook al zit je elke week op de tribune.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
niet idereen heet winston de neger die voor niemand buigt bogarde.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Als Huntelaar niet alleen in NL blijft maar zelfs zou bijtekenen is hij waarschijnlijk de domste voetballer ooit, zo dom dat ik hem niet eens in m'n team zou willen hebben.
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
ik hoop ook dat ie dom is, en ik stuur hem zekers niet naar nec. 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Als Huntelaar niet alleen in NL blijft maar zelfs zou bijtekenen is hij waarschijnlijk de domste voetballer ooit, zo dom dat ik hem niet eens in m'n team zou willen hebben.
.
Ik heb graag die domme Huntelaar dan in de ploeg...
Het verhaal gaat dat als ie bijtekend, hij over 1 seizoen gemakkelijk wegkan doordat zijn transfersom gelimiteerd raakt. Kortom, aantrekkelijk voor de grote clubs die ipv nu de 35 miljoen dan nog zon 15 miljoen ofzo moeten betalen.
En Ajax is gered voor komend jaar als Klaas blijft.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Ik denk dat Huntelaar veel laat afhangen of Ajax de voorronde van CL gaat spelen. Op CL niveau kan hij zich laten zien, in de Nederlandse competitie is hij toch onderhand wel uitgeleerd.
Daarnaast heeft Ajax zich min of meer ingedekt met die nieuwe Argentijnse spits. Bij een bod van een Europese topclub is Huntelaar gewoon weg.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Ik heb graag die domme Huntelaar dan in de ploeg...
Het verhaal gaat dat als ie bijtekend, hij over 1 seizoen gemakkelijk wegkan doordat zijn transfersom gelimiteerd raakt. Kortom, aantrekkelijk voor de grote clubs die ipv nu de 35 miljoen dan nog zon 15 miljoen ofzo moeten betalen.
En Ajax is gered voor komend jaar als Klaas blijft.
Dan zou Ajax wel oerdom zijn. Als je nu 35 miljoen kunt vangen en volgens seizoen maar 15 moet je hem natuurlijk nu verkopen. Zou anders pure kapitaalvernietiging betekenen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Trouwens Aisatti wilt nu ook PSV verlaten hehe. Reker kwam afspraken niet na.
Dat stond er niet. Er stond dat hij zijn contractverlenging als niet geldig beschouwde. Maar volgens mij heeft hij geen poot om op te staan omdat er een mondelinge overeenkomst is. Verder is het gelukkig ook nog zo dat het met een man als Aisatti nog een fatsoenlijk gesprek te voeren valt en dat Stevens hem echt wel zover krijgt dat hij blijft.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.