- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, vier keer zo weinig. Het is een noodsituatie maar je moet niet alleen maar op de korte termijn denken. Zonder die talent pools kan je door De Guzman en Wijnaldum zo uit de problemen zijn.
Hofland, Makaay en Gio waren niet zo duur, investeerders van de talentpools stopten er aanzienlijk meer in. Vind ik dus onacceptabel.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Absoluut niet sinds 1999. Eerder sinds 2004-2005, toen Gullit kwam en veel miskopen deed. Tot 2004 deed Feyenoord namelijk telkens lang mee voor de titel (in 2001 2e, hoop x 3e)) en een UEFA cup vind ik geen kleine opleving, eerlijk gezegd. Feyenoord had toen juist door moeten groeien, toen lagen er volop kansen. Feyenoord was op dat moment zelfs de beste club van Nederland in Europa, volgens de ranglijst. Ze stonden ruim boven psv en ajax.
Feyenoord moet gokken op de talenten en daar een hoop geld mee verdienen. Het duurt nog veel te lang om te verdienen aan de nieuwe Kuip. Daarvoor moet Feyenoord het al goed gemaakt hebben.
Was dat niet vanaf het moment, dat ze Kuijt en Kalou kwijtraakte?
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dat was het jaar erna en toen ging het echt mis, ook qua ranglijst. Maar in het jaar dat Gullit er was is er van alles misgegaan. Toen werden ze nog 4e en deden wel redelijk lang mee voor de titel. Maar dat was een verloren jaar. Toen Kuijt wegging, was het helemaal niets meer. Zoals bekend: Kuijt verbloemde het één en ander.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
sinds hendrik weg is is het helemaal niks meer!
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
v/d Herik bedoel je, neem ik aan? Daarvoor was het al helemaal niets meer. HIj ging weg omdat het een chaos was. Hij heeft het niet goed gedaan in zijn laatste jaren.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
http://www.vi.nl/NieuwsItem/MourinhoVraagtAdrianoTeDenkenOverAfscheidInter.htm
Als Flamengo hem kan halen, kan Ajax het ook. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Sterker nog: Feyenoord is de grootste club van Nederland. 
Overdrijven is ook een vak. 
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Wie weet.. Een externe financier zoeken. Misschien wil hij wel in Europa blijven, zodat hij nog goed in beeld blijft. Maar ja, hij zal wel niet in Nederland willen spelen, helaas!! Betere optie dan Cvitanich in ieder geval.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Feyenoord zal wel in de komende tien jaar moeten gaan presteren. je status verlies je ooit. Zal het in Nederland niet snel gebeuren denk ik aangezien ik qua prestaties geen Nederlandse club over Feyenoord heen zie komen. Om Feyenoord uit het vergeethoekje te drukken zou een subtopper toch eerst vele titels en wat Europese successen moeten boeken. De allure die de naam Feyenoord heeft is niet te koop en bijna niet meer haalbaar voor een niet topclub. Wat is er over van de topreputaties van Dortmund, Preston North End, Nantes?
Vergeet vooral niet Nottingham Forrest. Hebben even vaak de Europacup 1 gewonnen als Juventus en Barcelona.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Dat was het jaar erna en toen ging het echt mis, ook qua ranglijst. Maar in het jaar dat Gullit er was is er van alles misgegaan. Toen werden ze nog 4e en deden wel redelijk lang mee voor de titel. Maar dat was een verloren jaar. Toen Kuijt wegging, was het helemaal niets meer. Zoals bekend: Kuijt verbloemde het één en ander.
Heeft Gullit Kuijt nog gecoached bij Feyenooid?? Ik weet wel dat Gullit al die troep kocht waar Erwin Koeman vervolgens mee zat opgescheept.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Overdrijven is ook een vak. 
Daar is serieus niets overdreven aan. Samen met 020, als je de spoiler leest. Feyenoord heeft samen met ajax de meeste supporters van het land. En de media richten verreweg het meest hun aandacht op deze 2 clubs. De historie van deze 2 clubs is het grootst in Nederland, al komt psv nu erg dichtbij, of is het zelfs gelijkwaardig aan Feyenoord (zie het aantal landskampioensschappen). En dan heeft Feyenoord nog het grootste stadion samen met ajax. De resultaten zijn natuurlijk belangrijk, maar momenteel is Feyenoord nog de grootste club van Nederland, samen met ajax.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Heeft Gullit Kuijt nog gecoached bij Feyenooid?? Ik weet wel dat Gullit al die troep kocht waar Erwin Koeman vervolgens mee zat opgescheept.
Ja, dat was het eerste jaar van Kuijt, geloof ik. Het eerste jaar speelde Kuijt verre van groots, maar hij scoorde wel veel. In de tijd van Gullit en Baan stonden er iets van 55 spelers op de loonlijst. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Vergeet vooral niet Nottingham Forrest. Hebben even vaak de Europacup 1 gewonnen als Juventus en Barcelona.
Maar die wonnen ze in 2 jaar tijd. Nottingham had gewoon een enorme opleving. Ze hebben nooit een lange periode goed gepresteerd.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
PSV doet daar niks aan onder!
In feite niet, maar als je de 2 grootste clubs van Nederland moet noemen, noemt 9 van de 10: Feyenoord en ajax.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Daar is serieus niets overdreven aan. Samen met 020, als je de spoiler leest. Feyenoord heeft samen met ajax de meeste supporters van het land. En de media richten verreweg het meest hun aandacht op deze 2 clubs. De historie van deze 2 clubs is het grootst in Nederland, al komt psv nu erg dichtbij, of is het zelfs gelijkwaardig aan Feyenoord (zie het aantal landskampioensschappen). En dan heeft Feyenoord nog het grootste stadion samen met ajax. De resultaten zijn natuurlijk belangrijk, maar momenteel is Feyenoord nog de grootste club van Nederland, samen met ajax.
Beetje kinderachtig om woorden als 020 en ajax zonder hoofdletter te gebruiken. Om het maar even te accentueren hé... 
Op basis van de gehele historie van de Eredivisie is Ajax met kop en schouders de grootste club van Nederland. Feyenoord de eeuwige 2e. De laatste jaren is echter PSV de grootste club, ook daar valt niet omheen te draaien.
Maarja, deze discussie is al meerdere malen gevoerd in dit topic.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Qua landskampioenschappen doet PSV het natuurlijk ook beter dan Feyenoord. Dan rest alleen de historie, allure en achterban nog voor Feyenoord om het verschil te maken.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Qua landskampioenschappen doet PSV het natuurlijk ook beter dan Feyenoord. Dan rest alleen de historie, allure en achterban nog voor Feyenoord om het verschil te maken.
Precies. Maar die dingen maken een club juist groot. En dan heb je het stadion nog.
ajax heeft de meeste prijzen gewonnen en de beste spelers gehad, dus die ploeg is qua historie het grootst. Maar er zijn vele factoren die een club groot maken.
En ja, deze discussie is al lang en breed gevoerd.
Conclusie: Feyenoord is de grootste club van Nederland. 
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Maar die wonnen ze in 2 jaar tijd. Nottingham had gewoon een enorme opleving. Ze hebben nooit een lange periode goed gepresteerd.
Net als Leeds United. Zo'n ploeg komt enorm omhoog, om vervolgens weer flink in elkaar te donderen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Conclusie: Feyenoord is de grootste club van Nederland. 
Gevolgd door Groningen. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Nee joh, als Adriano al naar Flamengo gaat dan doet hij dat omdat het in Brazilië is. Blijft hij in Europa dan krijgt Adriano ongeveer 50 betere aanbiedingen dan die van Ajax.
Overigens zou Jack Tuyp nog meer scoren dan Adriano dus wat we er mee moeten weet ik niet. 
Het was een groot talent, maar Adriano is ten onder gegaan aan de druk en roem, jammer maar helaas. Adriano wordt nooit meer de spits die het geweest is.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij moet zich gewoon niet elke nacht klem zuipen. Dat glamourwereldje in Italië is wel erg aantrekkelijk maar een beetje sportman...
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Nee joh, als Adriano al naar Flamengo gaat dan doet hij dat omdat het in Brazilië is. Blijft hij in Europa dan krijgt Adriano ongeveer 50 betere aanbiedingen dan die van Ajax.
Overigens zou Jack Tuyp nog meer scoren dan Adriano dus wat we er mee moeten weet ik niet. 
Het was een groot talent, maar Adriano is ten onder gegaan aan de druk en roem, jammer maar helaas. Adriano wordt nooit meer de spits die het geweest is.
Misschien leeft hij bij Ajax weer op, omdat het voor hem speciaal is om in het Ajaxshirt, met het Ajax logo en voor het fantastische ajaxpubliek te spelen. 
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Update 14:35 uur: Ajax heeft de interesse in Eljero Elia bevestigd. Trainer Marco van Basten heeft al met de 21-jarige aanvaller van FC Twente gesproken. De Amsterdamse club bereidt nu een bod voor op de smaakmaker van de club uit Enschede.
"Wij vinden Elia een hele goede voetballer'', verklaarde Van Basten dinsdag. "Daarom hebben we aan FC Twente gevraagd of we met hem mochten praten. We overleggen nu intern hoe we verder moeten handelen.''
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Misschien leeft hij bij Ajax weer op, omdat het voor hem speciaal is om in het Ajaxshirt, met het Ajax logo en voor het fantastische ajaxpubliek te spelen. 

Uiteraard is Adriano normaliter niet haalbaar voor een Nederlandse club. Hoewel, je kunt het proberen. Daarintegen is Adriano natuurlijk wel een aanwinst voor elke club in Nederland. Dat staat buiten kijf.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Het was ook een grapje van mij.
Dat had ik al door. 
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Ik hoorde zelfs pas nog een gerucht dat Zlatan terug zou keren bij Ajax. Maar ja, dat is natuurlijk net zo waar, als dat varkens kunnen vliegen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.