- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
Dat is wel handig, zo'n zonnebril. Ik moest mijn (normale) zonnebril zowat uit nood om 10 uur s'avonds nog op zetten, zo smerig was het met al die beesten. Gelukkig heb ik nog zo'n doorzichtige veiligheidsbril voor als ik in de avond nog op de scooter stap.
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Heb je niet zo'n plexiglas klep in je helm?
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
Nope, heb 4 helmen voor op de scooter en de motor en allen zijn voorzien van spiegel en donkere vizieren. s'Avonds rijden wordt dus wat lastiger, vooral als het warm weer wordt. Een voordeel van de zomer is dat het pas na 10en echt donker begint te worden.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nu al 18° en een volle zon in centrum België En nog geen acht uur. Prachtig zo... 
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Ik gun ondernemers (strandtenthouders, terrasuitbaters, campings, etc) wel een mooi pinksterweekend 
Met Pasen was het niets voor ze.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Ik gun ondernemers (strandtenthouders, terrasuitbaters, campings, etc) wel een mooi pinksterweekend 
Met Pasen was het niets voor ze.
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Wat heerlijk trouwens, die windkracht 4 of 5 erbij!
Aan het strand hebben ze dan misschien weer last van stuifzand, maar in de bebouwde kom vind ik het zalig zwoel, zo op de huid.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Wat heerlijk trouwens, die windkracht 4 of 5 erbij!
Aan het strand hebben ze dan misschien weer last van stuifzand, maar in de bebouwde kom vind ik het zalig zwoel, zo op de huid.

Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Ok, ik ben alweer binnen
Ik hou het toch niet vol om een halve dag (laat staan een hele) in de zon te bakken.
Jullie wel?
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Ok, ik ben alweer binnen
Ik hou het toch niet vol om een halve dag (laat staan een hele) in de zon te bakken.
Jullie wel?
Die heb ik nu niet en aangezien ik een lichter huidtype heb en snel verbrand vind je mij niet terug met zonnebaden. en nu met deze wind is het helemaal verraderlijk vooral aan zee.
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Aan zee verbrand je nu levend met die wind erbij, denk ik. Ik hoop dat mensen daar inderdaad rekening mee houden. Ik ben wel blij dat ik dicht bij de kust woon, want het is echt zalig om daar te wandelen en het duingebied is ook schitterend. Zwemmen is nu nog te koud. Helaas, want daar hou ik ook erg van, zwemmen in de zee.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Aan zee verbrand je nu levend met die wind erbij, denk ik. Ik hoop dat mensen daar inderdaad rekening mee houden. Ik ben wel blij dat ik dicht bij de kust woon, want het is echt zalig om daar te wandelen en het duingebied is ook schitterend. Zwemmen is nu nog te koud. Helaas, want daar hou ik ook erg van, zwemmen in de zee.
En op vakantie geniet ik er ook van om langs het strand te lopen om een bankje te zitten tegenover de zee heerlijk in het zonnetje.
Brix
-
- 19690 berichten
- 5127 stemmen
Ok, ik ben alweer binnen
Jullie wel?
Nee, ik absoluut niet.
Maar die zeelucht
(geluksvogel die je bent, haha)
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Heerlijk weer. Ik gooi zo 't dak eraf (van de auto), en ga op bezoek bij vrienden, die momenteel bij De Gouden Ham aan het vertoeven zijn. 
edit:

25/05/2012 - 20:09 uur
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
Lekker veel zon en wel wat frisse wind. Absoluut geen ramp, zo'n zachte, zomerse breeze.
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Er gaan met pinksteren 500.000 mensen in eigen land (Nederland) op vakantie, in totaal 800.000 incl. buitenland, Ik blijf gewoon hier:) Misschien wel een paar uurtjes strand en evt ergens een feestje meepakken.
(en de tuin weer een beetje bijwerken
)
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Ook mooi groen bij jou
Volgens mij is het vandaag warmer dan gisteren? Een minder koele bries in ieder geval
Ik heb mijn portie zon alweer gehad wat mij betreft (voor enen is het nog wel te doen vind ik, in de zon),
misschien na vieren nog even:)
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Ook mooi groen bij jou
Volgens mij is het vandaag warmer dan gisteren? Een minder koele bries in ieder geval
Ik heb mijn portie zon alweer gehad wat mij betreft (voor enen is het nog wel te doen vind ik, in de zon),
misschien na vieren nog even:)
Ja het is warm ja, moet de hond van de buren uitlaten en heb maar even gedaan vanwege de warmte.
Vanavond langer als het wat afgekoeld is. De buren zeiden zo ie zo dat het met warm weer niet verstandig is om te lang in de zon te lopen met hondje.
Brix
-
- 19690 berichten
- 5127 stemmen
25,5 graden binnenshuis hier (alleen in de keuken wat warmer)
Goed te doen met ramen open, en een grote coupe Café Glacé voor mijn neus 
Yeah, laat die songfestival herrie maar komen, ideaal! 
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
coupe Café Glacé......klinkt goed
, alleen songfestival is niks voor mij.
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Nee 606, voor mij ook niet echt. Ik ga trouwens op stap, zij het pas rond elven.
Me = de bob, as almost always
Ik drink dan wel aan het begin 2 of 3 biertjes en na uren ben ik dan wel weer nuchter 
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Nee 606, voor mij ook niet echt. Ik ga trouwens op stap, zij het pas rond elven.
Me = de bob, as almost always
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Het is mijn auto hè?
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
En velen hebben geen rijbewijs, ongelooflijk... Tenminste, niet die vanavond mee gaan.
Wel gezellig en een vriend draait daar ook een setje en het schijnt buiten te zijn, ook prettig 
(geen buien voorspeld toch? lol)
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
En velen hebben geen rijbewijs, ongelooflijk... Tenminste, niet die vanavond mee gaan.
Wel gezellig en een vriend draait daar ook een setje en het schijnt buiten te zijn, ook prettig 
(geen buien voorspeld toch? lol)
Vanavond is het zonnig De oostelijke wind is matig, kracht 3 tot 4, aan zee en op het IJsselmeer soms vrij krachtig, 5.
Vannacht is het helder en de minimumtemperatuur ligt rond 14 graden.
Brix
-
- 19690 berichten
- 5127 stemmen
alleen songfestival is niks voor mij.
Is ook muzikaal gezien vooral veel bagger.
Het schouwspel is wel leuk om je lekker aan te ergeren en zo