- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
, maar gluren is wel erg vies
. Ga dan op internet zitten gluren.
Lol hij kijkt niet alleen maar mij hoor, maar naar iedereen. Hij denkt een beetje dat hij de baas is van de appartementencomplexen en wil blijkbaar weten wie wat wanneer doet. Meestal vanaf zijn balkonnetje. En het is ook lekker balkon weer dus tsja, laat hem maar zitten daar. 
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Lol hij kijkt niet alleen maar mij hoor, maar naar iedereen. Hij denkt een beetje dat hij de baas is van de appartementencomplexen en wil blijkbaar weten wie wat wanneer doet. Meestal vanaf zijn balkonnetje.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Daar doen we het voor, eindelijk 
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Yes, eindelijk! Ook net op tijd met Emporium en een voetbaltoernooi komend weekend voor de boeg. 
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Hier al 20 minuten flink gedonder, en soms een giga flits erbij.
Geen bergen regen, deze keer is het veel gedonder.
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Hier heeft 't net kei en keihard geregend en geonweerd. Zó'n harde knallen, daar word je bang van. ^^
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Hier ook inderdaad, flinke regen en enorme bliksem. Nu is 't weer rustig. Ging ontzettend tekeer, allemaal brandweer op de weg. Bliksem ingeslagen denk ik.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Hier is het net een paar minuten droog. Ging er hard op ja. Maar gelukkig zaterdag met Emporium goed weer ja 
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Hier nog steeds af en toe een flits en rommel.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wou net zeggen, het oosten is nu aan de beurt zo te horen hiero aan het gedonder 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Noodweer? Vandaag hier in het westen (Den Haag / Rotterdam) heerlijk weer gehad. Veel zon en minimaal 25 graden. Geen druppel regen gezien.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
Vandaag ook in Delft en Den Haag geweest. Prima weer hoor.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Iets na acht, 11° en dichte mist. Brrrr..
ibendb
-
- 5044 berichten
- 3245 stemmen
Hier ook dichte mist en een twaalftal graden. Koud voor de tijd van het jaar. Vreemd genoeg zie ik nu mensen rondlopen met korte mouwen en shorts. Raar.
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Vreemd om te lezen over dichte mist... Hier een gesluierd zonnetje
Het betreft waarschijnlijk mensen die verschrikkelijk optimistisch van aard zijn, ibendb 
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Ja hier ook, alleen verrekte vochtig dus plak weer.
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Ik was net even buiten, maar uit de wind en in de zon is het zelfs heet te noemen.
Nou ja, nu weer aan 't werk met enkele deadlines.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Morgen
Na de middag ontwikkelen er opnieuw stapelwolken die kunnen uitgroeien tot stevige onweersbuien met onweer, hoge bliksemactiviteit, hagel en windstoten. Door dat er weinig beweging is in de atmosfeer kunnen de buien lang blijven hangen en kan er veel neerslag vallen op eenzelfde locatie. Overlast en schade is dus niet uitgesloten!!. De wind is zwak tot matig uit noordoostelijke richting.
Heel bericht
Vandaag erg warm ja, vies plakweer.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
woensdag 23 mei 2012, 6:37 uur, door Bart Standaert
Vandaag wordt opnieuw een warme dag en deze keer ook aan zee. Al tijdens de voormiddag is het vaak zonnig met aangename temperaturen. De maxima klimmen tot 28, mogelijk 30 graden in het oosten, 24 a 26 graden in het centrum en het westen en misschien 20 graden aan zee. Na de middag ontwikkelen er opnieuw stapelwolken die kunnen uitgroeien tot stevige onweersbuien met onweer, hoge bliksemactiviteit, hagel en windstoten. Door dat er weinig beweging is in de atmosfeer kunnen de buien lang blijven hangen en kan er veel neerslag vallen op eenzelfde locatie. Overlast en schade is dus niet uitgesloten!!. De wind is zwak tot matig uit noordoostelijke richting.
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
woensdag 23 mei 2012, 6:37 uur, door Bart Standaert
Vandaag wordt opnieuw een warme dag en deze keer ook aan zee. Al tijdens de voormiddag is het vaak zonnig met aangename temperaturen. De maxima klimmen tot 28, mogelijk 30 graden in het oosten, 24 a 26 graden in het centrum en het westen en misschien 20 graden aan zee. Na de middag ontwikkelen er opnieuw stapelwolken die kunnen uitgroeien tot stevige onweersbuien met onweer, hoge bliksemactiviteit, hagel en windstoten. Door dat er weinig beweging is in de atmosfeer kunnen de buien lang blijven hangen en kan er veel neerslag vallen op eenzelfde locatie. Overlast en schade is dus niet uitgesloten!!. De wind is zwak tot matig uit noordoostelijke richting.
De buienradar is nog helemaal blanco qua buien. Pas na 17.00 pas volgens mij, vanaf het oosten dan.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
Lekker weer gehad. Zeker één van de betere dagen tot zover. Enig nadeel is dat het af en toe benauwd was en een gevoel van een 'vieze plakweer'.
Slechte weer is in het oosten en midden NL heb ik gehoord? Hier helemaal niets aan de hand. Ik was net buiten en heb wel donder en bliksem wat km's hier vandaan woedt. Hopelijk komt het niet naar mijn kant op.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
27°c vandaag. Warmer moet het niet worden
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Was goed warm vandaag, alleen gelukkig niet zo benauwd.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
27°c vandaag. Warmer moet het niet worden
Anders wordt het erg benauwd en plakkerig, inderdaad. Vorig jaar toen het 30+ was, was het echt vies warm. Daar houd ik ook niet van, vooral als je buiten moet werken (zonder airco dus).
Hier is het zeker 25. Het is nog steeds prima weer. Ik kan het gewoon niet laten om nog even naar buiten te gaan.
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Heerlijk...
, vandaag - met dit weer! - het colloquium doctum onderdeel: Engels moeten maken aan de Universiteit van Amsterdam.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
Net buiten geweest. Je kon moeilijk je weg vinden zonder al die klote vliegen tegen je aan te krijgen. Een groot nadeel van de zomer.
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Heb ik ook de pest aan. Ik fiets veel en door die vliegen moet je eigenlijk altijd een zonnebril op hebben. Nu heb ik een zonnebril met nauwelijks verduisterende glazen die ik zelfs als het donker wordt nog kan gebruiken.