- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Vanaf morgen weer een hoop nattigheid, en begin volgende week stormachtig weer.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Gelukkig blijft het enkel op regen en een zonnetje af en toe. Qua kou valt het best mee. Ik kon vandaag nog met een lichte jas rijden (wel een vest, een trui en een t-shirt eronder...).
Als het maar niet zoals het noorden gaat.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Je merkt toch dat er wat wind zit.
Binnenkort hier toch de verwarming aanzetten, want die staat nog altijd niet aan. (We stoken hier volledig met hout in een houtkachel). Vanaf 16u steken we dat ding aan, en tegen dat we gaan slapen om 23-0u, is het 24°c. S'ochtends is het nog zo'n 22°C, en tegen 16u is dat gedaald tot 19°c.
Het zachte weer zal ons fameus wat € uitsparen dat we anders aan stookolie uitgeven.
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Hier komt wat (natte) sneeuw naar beneden
ibendb
-
- 5043 berichten
- 3240 stemmen
Hier ligt er al een aardig sneeuwtapijtje, maar doordat het nu even regent, zal het straks smurrie worden.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Gelukkig woon ik in het zuiden. Tot aan Utrecht sneeuwt het wel, heb ik gehoord... Hier nog geen vlokje sneeuw gezien. Zo nu en dan een beetje hagel, maar dat verdwijnt nadat het is gevallen.
Het is hier nog geen dag onder de 0, dus het vriest niet en daarom ook (gelukkig) geen sneeuw. Het is wel enorm fris en helaas is het vanaf 4 uur al donker. Ik denk dat ik de Kerstdagen zonder sneeuwballen moet vieren. En wat nog leuker is; geen valpartijen tot zover.
Brix
-
- 19689 berichten
- 5125 stemmen
Vanmorgen lag hier (Zuid Limburg) een heel dun laagje sneeuw, maar dat was na enkele uren al weer weg.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Ik moet mijn mond voortaan houden, want nu hagelt/sneeuwt het best hard en er zit nu een klein laag sneeuw. Ik hoop dat het tegen 8 uur ofzo verdwenen is, maar het zal wel spekglad op de weg zijn. Morgen even rustig aan met rijden...
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Vandaag kan het later op de dag gaan sneeuwen, vooral het oostelijk deel van het land.
Westen houd het bij regen.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Westen FTW.
Hagel is inmiddels verdwenen en het is nu één en al nat geworden... Nog steeds glad, dus op bepaalde gebieden extra voorzichtig zijn.
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Redelijke sneeuwval hier in Tilburg.
zou best wel eens kunnen blijven liggen als het zo door gaat.
Brix
-
- 19689 berichten
- 5125 stemmen
De weersvoorspellingen (zonnig en droog) zaten er deze keer wel érg ver naast...wet Christmas
![]()
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Hier is het wel zonnig en droog hoor! 
Brix
-
- 19689 berichten
- 5125 stemmen
Écht?!
Hier regent het al twee dagen lang

Gelukkig is het binnen wel leuker.
Nattigheid uit een glaasje brengt het zonnetje in huis

Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Dit zijn pas Kerst-temperaturen.
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Vette onweersbui hier, flinke flitsen en gedonder.
Gaat echt te keer hier plensregen en hagel alles erop en eraan.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Hier alleen wat regen. Gedonder en geflits komt van kinderen die niet op de 31e kunnen wachten...
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Hier alleen wat regen. Gedonder en geflits komt van kinderen die niet op de 31e kunnen wachten...
Helaas, hier ging het kort maar was best pittig,
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Het zal nu zeker tot woensdag elke dag gaan regenen... Als het maar niet sneeuwt, zeg ik dan.
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Het is een feit, de zachtste jaarwisseling sinds een eeuw, dik 10 graden nog toen straks.
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Het zal nu zeker tot woensdag elke dag gaan regenen... Als het maar niet sneeuwt, zeg ik dan.

Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Het noorden schijnt het behoorlijk te stormen. Ik heb tientallen foto's gezien van omgewaaide bomen en gekantelde vrachtwagens. Best heftig. En het zal zeker tot vrijdag, wat een toppunt zal zijn, aanhouden.
Hier regent het zo nu en dan wel fors en er is flink wat aanwezigheid van wind, maar niet sterk genoeg om dakpannen en bomen te slopen.
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Morgen wordt het slechter weer dan gisteren.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Iedereen al in zwemkleding?
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Morgen wordt het slechter weer dan gisteren.
Gisteren was best eng met die wind zeg. Liep even met een stel kinderen van het werk buiten op 'n speelplaats toen het plots hevig begon te waaien en ze waaiden letterlijk om. Die kleintjes hebben geen houvast ofzo, gewoon BAM! recht op het gezicht op de tegels. Niet normaal joh. Had zelf moeite met lopen, laat staan als het nog erger gaat waaien.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Iedereen al in zwemkleding?Hoogwater langs kust door noordwesterstorm
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Gisteren was best eng met die wind zeg. Liep even met een stel kinderen van het werk buiten op 'n speelplaats toen het plots hevig begon te waaien en ze waaiden letterlijk om. Die kleintjes hebben geen houvast ofzo, gewoon BAM! recht op het gezicht op de tegels. Niet normaal joh. Had zelf moeite met lopen, laat staan als het nog erger gaat waaien.
Etna heeft er zin in.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Waarschijnlijk zal het morgen droog blijven hier en het zal zo'n 8 - 10 graden worden, met wat zon en bevolking. Lekker voor een keertje.
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Het winter weer doet zijn sloffen uit en trekt zijn stoute schoenen aan.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Ondanks dat er aanwezigheid was van de zon en het vaak helder weer was, zijn de laatste 2 dagen best fris en koud. Af en toe regende het ook, maar dat gebeurde uiteraard als ik net buiten was.