• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.967 acteurs
  • 199.231 gebruikers
  • 9.386.909 stemmen

Weertopic

zoeken in:

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Eh.. in een flatje midden in de stad (niks bijzonders dus )

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Toch zit je daar wat hoger dan bij mij thuis waarschijnlijk..

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Waarschijnlijk wel (3e verdieping valt nog wel mee qua hoogte). Dat met die stoplichten was trouwens bij mijn ouders voor de deur en die wonen wel in een huis... Dus ook dat zegt niet alles.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Tonypulp schreef:

oooh nee dit ken nooit goed wezuh!!. hahahaha Leuk zicht, maar het commentaar is vooral de moeite waard.

Haha, die eerste reactie ook. 'huis van Bassie?' .

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Mooi weer, af en toe een klein bui... Maar wel veel zon en redelijk wat wind.

*trekt kleding aan en pakt de sleutels*

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

maandag 11 juli 2011, 17:35 uur, door Onweer Online

Vanavond neemt de bewolking in het zuiden wat toe, elders is het helder. De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer 17 a 18 graden. Vannacht lost de bewolking in het zuiden op en kunnen er lokaal wat mistbanken voor gaan komen. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer 12 a 13 graden. De wind is zwak tot matig 2-3 Bft, komend vanuit diverse richtingen. Morgen wordt het wederom een schitterende dag, wel is er wat meer sluier/hogebewolking aanwezig. Aan het einde van de middag neemt de kans op zware regen en onweersbuien toe. De buien kunnen gepaard gaan met onweer, hagel, windstoten en lokaal veel neerslag. De temperaturen voor morgen zijn ongeveer 21 graden in het noorden tot zo'n 26 a 27 graden in het zuiden van het land.

ibendb

• 5043 berichten
  • 3238 stemmen

Al de hele dag mooi weer geweest. Morgen spereken ze wel van wat druppels.

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Net toch een hoos bui gehad niet normaal.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Ja heerlijk, was even gaan poolen. Onderweg begon het al en toen ik buiten stond was het echt aan het druppelen. Ik hoefde eigenlijk niet meer te douchen toen ik al thuis was...

En het zal tot zeker zondag zo blijven. Echt teleurstellend, dit.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Vind het wel even fijn. De laatste weken vind ik het ongelofelijk warm en daar wordt ik altijd erg ziek van (migraine, griepjes, noem maar op). Nu al weken aan een stuk ziek, beter, ziek, beter en op het moment weer ziek. Verschrikkelijk vind ik het. Laat het maar eventjes flink afkoelen en dan weer zomer worden.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Ik vind het zo'n raar weer. Je gaat weg, stralend zonnetje, en voor je het weet sta je middenin een giga stortbui. (Had ik gisteravond laat dus, sta je daar in je rokje en je pumps). Wel romantisch.

Paar dagen verkoeling is wel fijn inderdaad, dat plakkerige en benauwde kan ik ook niet goed verdragen.

jarno1975 (moderator series)

• 10973 berichten
  • 2794 stemmen

Elineloves schreef:

...sta je daar in je rokje en je .pumps.

Pics! Or it didn't happen

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Daar denk je ook echt aan op zo'n moment, wanneer je als een lompe koe door de regen naar je auto rent.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

melvddonk schreef:

Vind het wel even fijn. De laatste weken vind ik het ongelofelijk warm en daar wordt ik altijd erg ziek van (migraine, griepjes, noem maar op). Nu al weken aan een stuk ziek, beter, ziek, beter en op het moment weer ziek. Verschrikkelijk vind ik het. Laat het maar eventjes flink afkoelen en dan weer zomer worden.

Ben inderdaad ook al twee keer ziek geweest de afgelopen twee maanden.

En zolang het blijft motregenen zoals vandaag is het niet zo erg tijdens het post lopen, zolang de grote regendruppels maar uitblijven.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Was wel lekker klusweer, dus mag nog heel even zo blijven en dan een hittegolf please.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Immens slecht weer. Hele dag geregend. Er is geen pauze te noemen. Heenweg naar werk was redelijk te doen, maar terug... takken, bladeren, vuil, noem maar op. Het was gewoon een obstakelweg...

Morgen zal het een stukken beter zijn, met zon en wolk door de middag en pas s'avonds gaat het weer regenen. De dag dat ik koopavond heb.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

OPSPORINGSBERICHT !!!

vermist sinds enkele weken:

luistert naar de naam : ZON

lengte : héél groot

...kleur : geel

specifieke kenmerken : geeft vééél warmte

mensen die haar zien of weten waar ze is, gelieve ze terug naar Vlaanderen te sturen!!

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

AGE-411 schreef:

OPSPORINGSBERICHT !!!

vermist sinds enkele weken:

luistert naar de naam : ZON

lengte : héél groot

...kleur : geel

specifieke kenmerken : geeft vééél warmte

mensen die haar zien of weten waar ze is, gelieve ze terug naar Vlaanderen te sturen!!

En Nederland natuurlijk.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Vanaf woensdag is er weer kans op zon. Maar tot zeker zaterdag moet er rekening worden gehouden met regen.

Wat een trieste manier om je ''zomer''vakantie naar de maan te schieten. Dood- en doodzonde dit.

ibendb

• 5043 berichten
  • 3238 stemmen

Hier in het zuiden van Frankrijk regent het er op los!

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Extreem nat weer schijnt voorbij te zijn. Werd eens g..vergeten tijd. Nu eindelijk van droge, redelijke temperaturen genieten.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

We hoorden dat het slecht weer was in Nederland en hebben dus maar wat beter weer meegenomen vanuit Japan. Niet de 30+ graden die we daar hadden, maar gewoon lekker weer waarin jij je kunt bewegen zonder te moeten zweten.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Mooie dag gehad hier op ons Vlaams Noordzeestrand! Niet echt warm, maar hele dag droog.

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

vrijdag 22 juli 2011, 9:05 uur, door Onweer Online

Vandaag wisselen wolkenvelden en opklaringen elkaar af, in het zuidwestelijk deel van het land kunnen er enkele buitjes voor gaan komen. De temperaturen voor vandaag zijn ongeveer 17 graden op de Wadden tot zo'n 19 graden in het zuiden van het land. De wind is matig 3-4 Bft en komt vanuit het noordwesten. Vanavond kan er in het noordelijk en het westelijk deel van het land een enkele bui voor gaan komen, elders wisselen wolkenvelden en opklaringen elkaar af. De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer 13 a 14 graden. Vannacht blijft de buienkans bestaan in het noordelijk en het westelijk deel van het land, elders wisselen wolkenvelden en opklaringen elkaar af. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer 9 graden in het oosten tot zo'n 11 a 12 graden in het westen van het land.

Morgen krijgen we te maken met herfstachtig weer. Vanuit het noorden uit neemt de kans op neerslag flink toe. Lokaal kan er veel neerslag voor komen, maar ook de kans op windstoten zijn aanwezig. De windstoten kunnen oplopen tot zo'n 75 kilometer per uur. De temperaturen voor morgen zijn ongeveer 14 graden in het noorden tot zo'n 17 a 18 graden in het zuiden van het land.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Er komt geen einde aan

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Misschien ergens volgende week.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Non-stop geregend hier. Was nat toen ik moest werken en was nat toen ik thuis was.

Beter stopt het echt, want de zomer van 2011 is toch al naar de maan.

Brix

• 19689 berichten
  • 5125 stemmen

Niet zo pessimistisch Minotaures (al kan ik me voorstellen dat je van een nat pak niet echt vrolijk wordt) We zijn pas net over de helft, er kan nog vanalles gebeuren.

Mooie nazomer is ook nog mogelijk.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Nochtans was het hier de hele dag zonnig.

Raar, want ze voorspelden regenweer.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

In september zal het wel weer goed weer worden.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.