• 15.918 nieuwsartikelen
  • 178.829 films
  • 12.258 series
  • 34.051 seizoenen
  • 648.775 acteurs
  • 199.218 gebruikers
  • 9.385.628 stemmen

Weertopic

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Telkens als ik buiten kom ga ik kapot van de hitte en benauwdheid. Lekker weer onder de ventilator binnen aan de slag. Hier is het wel te doen.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Dan heb ik nu al medelijden met mezelf, want ik moet nu gaan fietsen. Blegh.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik heb mijn kantoor op de bovenverdieping(flat) en het is niet te doen. Concentratie van een vaatdoek.

Brix

• 19689 berichten
  • 5125 stemmen

moviemafketel schreef:

35 graden De dames lopen er weer heerlijk bij!

Dat jaagt de temperatuur nog hoger op

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik heb mijn kantoor op de bovenverdieping(flat) en het is niet te doen. Concentratie van een vaatdoek.

Heb je een eigen bedrijf?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Mijn broer en ik zijn een muziek-boekingskantoor begonnen en verder maak ik soms websites en verder doe ik hier ook de boekhouding(vader heeft een administratie- en belastingadviesbureau).

En over een maand gaat mijn flat in de verkoop en ben ik ook hele dagen aan het klussen. Gisteren na 2 uurtjes verven dacht ik ik kap er mooi mee. Was geen doen. Zweet gutste van mijn kop.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Pffff.. Ik kom net terug van de slager en de groenteboer. Ik heb het de hele dag nog niet een beetje warm gehad (binnen gebleven + airco), maar nu heb ik het gevoel dat het 45 graden is. Ontzettend benauwd zeg. Af en toe was de lucht zo benauwd dat ik het gevoel had dat ik niet fatsoenlijk kon ademen op de fiets. Blegh. Straks nog naar de supermarkt, maar dat is gelukkig maar 100 meter lopen.

kos

• 46705 berichten
  • 8862 stemmen

Nou, ik heb het alweer gezien. Er gaat hier dus gewoon weer geen druppel vallen hoor.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Nou, ik heb het alweer gezien. Er gaat hier dus gewoon weer geen druppel vallen hoor.

Je woont in Belgie toch? Hier in Noord-Brabant is het ook nog steeds niet bevolkt. Geen wolkje te zien in de lucht.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nijmegen. Bijna goed .

kos

• 46705 berichten
  • 8862 stemmen

.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Haha, sorry. Dacht dat eens ergens gelezen te hebben.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

kos schreef:

Inderdaad zeg, we missen alle fun weer Alleen vannacht krijgen we een lading, zoals het er nu naar uit ziet.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Tot aan 12 uur heeft het hier vlakbij de kust eigenlijk nonstop geregend, waarvan een half uurtje hard. Nu is het zonnig weer.

Bij mij binnen is het helaas niet te harden, buiten is het koeler.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Buiten koeler? Pfff.. Als het hierbinnen net zo warm was als dat het buiten was, zou ik continue onder de koude douche staan denk ik. Lang leve de airco. Mijn hondje wil ook niet naar buiten. Echt grappig. Ik wilde hem net uit gaan laten en hij liep meteen weer terug naar binnen. Ik denk dat ie het ook veel te warm vind.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

herman78 schreef:

Bij mij binnen is het helaas niet te harden, buiten is het koeler.

Probeer anders de verwarming even uit te draaien . Dat is wel heel onfortuinlijk als het binnen nog warmer is.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Bij mij is het binnen wel goed te doen gelukkig. Ik ben dan ook vanmorgen vroeg naar mijn buitenverblijf gegaan.

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Hier adviseerden ze om dekbedden over de auto's te leggen i.v.m. de harde hagel. Is nog geen spatje gevallen.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Komt omdat Nederland een hysterisch land is met gekken bij de NS en zo.

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

KOMT ALLEMAAL NOG.

Alleen de media zaten erg fout qua tijd bestek

dinsdag 28 juni 2011, 17:32 uur, Onweer Online

In de tweede helft van de middag neemt echter de kans op regen en onweersbuien toe. De buien zullen een zwaar karakter hebben en gaan gepaard met onweer, hagel, windstoten en lokaal veel neerslag. Wateroverlast is hierbij niet uitgesloten. De meeste kans op noodweer in in het gehele westelijk deel van Nederland, Utrecht, Brabant en westelijk deel van Gelderland. De wind is zwak tot matig 2-3 Bft en komt vanuit het zuiden.Vanavond blijven de zware regen en onweersbuien aanhouden die gepaard gaan met hagel en windstoten. De windstoten kunnen oplopen tot 110 kilometer per uur. De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer 21 graden op de Wadden tot zo'n 26 graden in het uiterste zuiden van het land. Vannacht blijven de zware buien aanhouden die gepaard gaan met onweer, hagel, windstoten en lokaal veel neerslag. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer 16 a 17 graden.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ik ging dood op de fiets terug van m'n werk. Stikte van de hitte man, en ik was al helemaal voorbereid op één of andere storm

MAAR HET KOMT ALLEMAAL NOG HOOR IK NET!

jarno1975 (moderator series)

• 10973 berichten
  • 2794 stemmen

Pfff, wat een heisa om niets weer. Heb de hele dag nog geen drup regen gezien.

Temperatuurtje toen ik zojuist naar huis reed:

(afbeelding)

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Nou in Amsterdam is het broeierig, en nog geen wolkje te zien. Ik heb al een klacht bij de directie van de ns gedeponeerd omdat ze veel sprinters hebben verwijderd uit de dienstregeling. Geheel onterecht weer. Als in onweer..

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

Ik ging dood op de fiets terug van m'n werk. Stikte van de hitte man, en ik was al helemaal voorbereid op één of andere storm

MAAR HET KOMT ALLEMAAL NOG HOOR IK NET!

Inderdaad, mensen roepen allemaal zo vlug vanwege de buien van vanmorgen.

Maar het koufront komt nog en dat is ook een veroorzaker van buien.

En de meeste buien ontwikkelen nu op de grens Frankrijk / België en zijn aardig aan het ontploffen.

+ de hitte en de vocht helpen ook mee als zijnde een voeding voor de buien.

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

jarno1975 schreef:

Pfff, wat een heisa om niets weer. Heb de hele dag nog geen drup regen gezien.

Lees mijn berichten nou maar.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Ah de waarschuwing voor noodweer tijdens spits is ingetrokken..

Maar wie weet gaat het onweren om 20.00

NS geeft fout toe maar beroept zich op professionele instellingen, 'mensen die uit ramen kijken, hebben geen recht van spreken'

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Het mag ook wel even iets koeler worden, totdat ik alle klussen in mijn flat afheb en dan mag het weer weken 30 graden worden.

jarno1975 (moderator series)

• 10973 berichten
  • 2794 stemmen

606 schreef:

(quote)

Lees mijn berichten nou maar.

Ik kijk liever gewoon naar buiten

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

mikey schreef:

Ah de waarschuwing voor noodweer tijdens spits is ingetrokken..

Maar wie weet gaat het onweren om 20.00

NS geeft fout toe maar beroept zich op professionele instellingen, 'mensen die uit ramen kijken, hebben geen recht van spreken'

Het komt ook allemaal later, ik wist allang van Onweer online dat het einde van de middag, avond en eventueel nacht zou zijn.

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

jarno1975 schreef:

(quote)

Ik kijk liever gewoon naar buiten

Kan ook, ik zie al dat het hier betrekt naar uren strak blauwe lucht.

En het is bloed heet.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.