• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.754 films
  • 12.256 series
  • 34.049 seizoenen
  • 648.696 acteurs
  • 199.205 gebruikers
  • 9.384.413 stemmen

Weertopic

zoeken in:

ibendb

• 5038 berichten
  • 3228 stemmen

28.3°C Hier!

't Is om te puffen.

Er zit hier nu wel een vlaag aan te komen.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

30+

Was toevallig met 2 andere maten naar Limburg voor wat zaken. In totaal 2x gestopt om af te koelen en wat te eten. Heerlijke weer. Nou maar hopen dat de zomer vol zit van de 25+ dagen.

Geweldige dag.

606

• 23881 berichten
  • 12278 stemmen

zaterdag 4 juni 2011, 9:34 uur, door Onweer Online

Vandaag wordt het weer een schitterende zonnige dag. In het uiterste zuidoosten van het land kan er mogelijk aan het eind van de middag een onweersbui voor gaan komen. De temperaturen voor vandaag zijn ongeveer 22 graden op de Wadden tot zo'n 29 graden in het zuidoosten van het land, mogelijk een graadje warmer. De wind is matig 4 Bft en in de kustgebieden in de middag toenemend tot vrij krachtig 5 Bft, komend vanuit het noordoosten. Vanavond blijft de kans op een regen en onweersbui in het zuidoosten bestaan, elders is het nog lang aangenaam weer. De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer 15 graden op de Wadden tot zo'n 21 graden in het zuidoosten van het land. Vannacht behouden we hetzelfde weerbeeld en de temperaturen liggen dan rond de 12 tot 15 graden.

Morgen begint de dag nog aardig, maar daar komt tegen de middag verandering in. Vanuit het zuiden uit komen er flinke regen en onweersbuien opzetten die mogelijk gepaard kunnen gaan met hagel en windstoten. Tijdens de onweersbuien kan er ook een flinke hoeveelheid bliksem activiteit voor gaan komen. De buien zullen lokaal een heftig karakter hebben en lokaal kan er ook aanzienlijk veel neerslag gaan vallen wat eventueel gepaard kan gaan met wateroverlast. De temperaturen voor morgen zijn ongeveer 22 tot 25 graden.

606

• 23881 berichten
  • 12278 stemmen

zaterdag 4 juni 2011, 17:27 uur, Onweer Online

Vanavond blijft de kans op een regen en onweersbui in het zuidoosten bestaan, elders is het nog lang aangenaam weer. De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer 15 graden op de Wadden tot zo'n 21 graden in het zuidoosten van het land. Vannacht behouden we hetzelfde weerbeeld en de temperaturen liggen dan rond de 12 tot 15 graden. De wind is matig 4 Bft en in de kustgebieden in de middag toenemend tot vrij krachtig 5 Bft, komend vanuit het noordoosten. Morgen begint de dag nog aardig, maar daar komt tegen de middag verandering in. Vanuit het zuiden uit komen er flinke regen en onweersbuien opzetten die mogelijk gepaard kunnen gaan met hagel en windstoten. Tijdens de onweersbuien kan er ook een flinke hoeveelheid bliksem activiteit voor gaan komen. De buien zullen lokaal een heftig karakter hebben en lokaal kan er ook aanzienlijk veel neerslag gaan vallen wat eventueel gepaard kan gaan met wateroverlast. De temperaturen voor morgen zijn ongeveer 22 tot 25 graden.

606

• 23881 berichten
  • 12278 stemmen

Toen ik Rook zag vanwege de zeer grote brand hier in Tilburg.

Ben ik er naar toe gefietst maar, wat was het warm zeg Pfffff zweet weer.

Overigens brand het nog steeds.

606

• 23881 berichten
  • 12278 stemmen

Wenen vandaag

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Op het moment een heerlijke bui buiten. Met mijn raam open ruik ik de regen en hoor ik het onweer. Tempratuur is nog prima. Lang geleden.

606

• 23881 berichten
  • 12278 stemmen

Erg benauwd hier en ook een onweersbui.

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

Hier ook. Fuck a duck benauwd...Bah!

ibendb

• 5038 berichten
  • 3228 stemmen

Hier is het warm, maar totaal geen zon. wel wat plensbuien.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Regen, regen, regen

ibendb

• 5038 berichten
  • 3228 stemmen

Als je naar buiten kijkt, zie je de maan niet. Althans op dit moment. Vanavond is de maan vanaf 22:13 tot 00:02 verduisterd. Hopelijk is er niet te veel bewolking.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Vandaag was het tussen 11 en 4 best vies. Regen en benauwdheid.

Het was gelukkig geen jas-weer, maar zonnetje was erg mager vandaag.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Zou zaterdag naar concert@sea gaan maar van deze berichten wordt ik niet vrolijk.

Wat een kutweer!

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

Zomerstorm en veel regen

Het komende weekend staat in het teken van een zomerstorm en veel regen. Ik heb al eerder aangegeven dat wij onze eigen moesson zouden krijgen. De meeste regen valt in het weekend met een totaal van ongeveer 30 tot 40 mm. Plaatselijk kan nog meer regen vallen. De regen wordt onderbroken door een paar droge perioden. Wij krijgen in de nacht van vrijdag op zaterdag en zaterdag overdag ook nog te maken met een zomerstorm. Zo komt er zaterdag een krachtige tot harde zuidwest tot westenwind te staan. In de kustgebieden en op de Wadden mogelijk storm(achtig), kracht 8 tot mogelijk 9! Zondag staat er een krachtige westenwind. Waarschuwing: ik kom dan ook met een serieuze waarschuwing voor verkeer, watersport en organisaties van buienactiviteiten: in de nacht van vrijdag op zaterdag en zaterdag overdag kans op een zomerstorm en (zware) windstoten, veel regen en matig of slecht zicht!

Volgens Piet P. dan

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Ik hoop dat het daarna wat gaat beteren, want ik ga voor 4 dagen naar La Roche in Wallonië.

50.179252,5.583758 - Google Maps - maps.google.be

((het hotel)

606

• 23881 berichten
  • 12278 stemmen

zaterdag 18 juni 2011, 9:21 uur

Vandaag komen er in het gehele land pittige regen en onweersbuien voor. Tijdens buien kunnen er windstoten voor gaan komen die op kunnen lopen tot zo'n 70 kilometer per uur. De temperaturen voor vandaag zijn ongeveer 16 a 17 graden op de Wadden tot zo'n 18 graden in het uiterste zuiden van het land. De wind is matig tot vrij krachtig boven land 4-5 Bft en in de kustgebieden staat een krachtige tot soms een harde wind 6-7 Bft, komend vanuit het zuidwesten. Vanavond komen er nog talrijke buien voor die gepaard kunnen gaan met onweer, lokaal kunnen het pittige buien zijn. De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer 12 graden op de Wadden tot zo'n 15 graden in het uiterste zuiden van het land. Vannacht trekken de buien weg en is er kans op een enkele opklaring. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer 11 a 12 graden.

Morgen zal het niet veel anders zijn dan vandaag, wederom krijgen we te maken met buien die gepaard kunnen gaan met onweer en windstoten. De windstoten kunnen oplopen tot zo'n 65 kilometer per uur. De temperaturen voor morgen liggen ongeveer rond de 17 a 18 graden.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Het regent hier keihard nu. Gezellig.

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

't heeft hier de hele dag geregend nu eindelijk ff zon

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Maandag en dinsdag 32 en 33 graden, oh boy.

ibendb

• 5038 berichten
  • 3228 stemmen

bij ons schijnt de zon al de hele dag, maar er zitten regelmatig wel onweersbuien bij.

Vandaag hebben ze in de veranda een nieuw raam gestoken, en dat oude moest er natuurli!jk uit. Na ze het er uit haalden, gingen de werkmannen lunchen en net toen vlaagde het. Alle regen in onze veranda! We hebben achteraf alles netjes moeten buitendweilen...

606

• 23881 berichten
  • 12278 stemmen

Ja ja, maandag en dinsdag flink warm en daarna Onweer.

Kan heftig zijn (let wel KAN)

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Heb nu al zin in maandag en dinsdag. Niet dus. Is het al bijna winter

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Lekker zweten en 's nachts niet in slaap komen, heerlijk, die plakzooi!

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Niks van geloven, zijn toch maar voorspellingen. Als het maar niet keihard regent volgende week, ben postbode namelijk.

606

• 23881 berichten
  • 12278 stemmen

Lefgozer schreef:

Niks van geloven, zijn toch maar voorspellingen. Als het maar niet keihard regent volgende week, ben postbode namelijk.

Ho,ho deze voorspelling zoals jij zegt staat al dagen lang op de kaarten, iets wat niet vaak gebeurt.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Beter ben ik dan vrij, die 2 dagen.

Heb er zin in.

606

• 23881 berichten
  • 12278 stemmen

Minotaures schreef:

Beter ben ik dan vrij, die 2 dagen.

Heb er zin in.

Ik moet net die 2 dagen werken en ben dan 12 dagen vrij.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Zie het maar zo, er zullen waarschijnlijk wel een aantal lekkere dagen zijn tijdens je vrije dagen.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Elineloves schreef:

Lekker zweten en 's nachts niet in slaap komen, heerlijk, die plakzooi!

Dat is waarom ik zo blij ben met onze airco. Officieel de beste aankoop die ik het afgelopen jaar gedaan heb. We hebben zo'n staand ding, dus kunnen het ook verplaatsen. Als het beneden warm is gaat de airco naar beneden en als het boven warm is gaat ie naar boven.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.