- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Brix
-
- 19795 berichten
- 5214 stemmen
Ik heb het hele optreden van Behemoth gezien op Graspop.
Iedereen stond relaxed toe te kijken.
Of aan de grond genageld? 
JacoBaco
-
- 10583 berichten
- 2434 stemmen
Nou,
Die zanger zei wel dingen als:
Thank you for giving us the opportunity to bring our music into your satanic heads.
Hij nam het blijkbaar allemaal erg serieus.
Bardt1980
-
- 448 berichten
- 92 stemmen
Nou,
Die zanger zei wel dingen als:
Thank you for giving us the opportunity to bring our music into your satanic heads.
Hij nam het blijkbaar allemaal erg serieus.
Ach die pandabeertjes nemen zichzelf al snel serieus.
Hoewel sommige bands uit het genre zeker wel lekker in het gehoor liggen.
P.S. Zag ik nou onze goedheiligman voorbij komen in die clip? 
JacoBaco
-
- 10583 berichten
- 2434 stemmen
De vocalen en teksten zijn vaak niet mijn ding met zulke bands. Instrumentaal klinkt het toch wel vaak heel goed!
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1030 stemmen
Ze zijn er weer eens niet bij dit WK, onze zuiderburen, maar ze kunnen wél betere muziek maken dan ons.
Gish
-
- 1462 berichten
- 6972 stemmen
@kos
ff relaxen bij BEHEMOTH
Zeker, er gaan geruchten dat zij het Oranjefeestje gaan opvrolijken volgende week dinsdag. Hopelijk worden het dan geen rellen.

JacoBaco
-
- 10583 berichten
- 2434 stemmen
Als je het eenmaal hoort, dan blijf je het horen.
I get knocked down but I get up again, jullie hebben nog niet betaald! 
Bardt1980
-
- 448 berichten
- 92 stemmen
Very nice, die ken ik nog niet 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Noisia
. Vanmiddag tijdens 't werken lekker D&B setje van Noisia gehoord zeg, pfoeh!
Wat een smerige bass 
D-ark
-
- 1755 berichten
- 420 stemmen
Om die vreselijke wansmaak van Ijslande kitsch weg te spoelen:
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14592 stemmen
Hier een clip van enkele geniale '60s bands!
en een wat geschiftere band uit diezelfde tijd!
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
(''Silver'' by Jesu)
(''Copper'' by Shellac)
JacoBaco
-
- 10583 berichten
- 2434 stemmen
Liedje over het WK..... Of is het juist de bedoeling dat hier goede muziek gepost word? 
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
(''Bataille'' by Marc Ribot, van de plaat 'Scelsi morning')
maerk
-
- 4249 berichten
- 2702 stemmen
De eerste keer dat ik jouw link aanklikte was ik verkocht. Wat een enorm toffe band! Heerlijke bluesgrungerock (of zoiets), heb meteen kaartjes besteld voor hun optreden in 013.
Tof!
maerk
-
- 4249 berichten
- 2702 stemmen
En nog even een overzicht van wat ik de afgelopen weken veel heb geluisterd. (Op heel veel Black Keys na)
Beck, heeft een paar erg toffe nummers, probeert alle stijlen uit. Maar na een paar keer luisteren zijn zijn albums niet zo sterk meer.
Blitzen Trapper, eigenlijk gisteren pas ontdekt dus kan er niet veel over zeggen. Maar klinkt over het algemeen erg mooi, veel country, folk en zelfs een klein beetje funk.
Elliott Smith, maar dan anders. Net iets optimistischer. Dit album is heel gevoelig met akoestische gitaar, maar zijn album Digital Ash in a Digital Urn (synthesizer en elektrische gitaar experiment) is ook zeker de moeite waard.
Ik ben in aanraking gekomen met New Moon van Elliott Smith, een prachtig album, vooral na het tegenvallende Either/Or. Een van mijn favoriete artiesten en dit is een van zijn mooiste nummers.
Mumford and Sons, eigenlijk ontdekt via de link van JDSsmetje. Bedankt! Heerlijk album met veel folknummers.
The Black Box Revelation, een geslaagde tweemans rockband afkomstig uit België. Over het algemeen lekkere muziek, maar sommige nummers zijn het net niet. Ze vergelijken zichzelf met The Black Keys, maar dat is wat te hoog gegrepen. Het enige grote nadeel van de band is de stem van de zanger. Muzikaal meer dan oké, maar de vocals zijn vreselijk. Alleen Noel Gallagher kan op zo'n manier mooi zingen. Het nummer Love Licks is ook zeker de moeite waard.