- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Wat een geluid
. Knap hoe ze dat überhaupt zo goed op video gekregen hebben.
Bardt1980
-
- 448 berichten
- 92 stemmen
Volgens mij zitten niet veel mensen er hier op te wachten, maar wanneer ik graag naar hardere muziek wil luisteren komt deze ook altijd behoorlijk goed uit de verf 
niethie
-
- 7320 berichten
- 7393 stemmen
[embed]
Wat een geluid
. Knap hoe ze dat überhaupt zo goed op video gekregen hebben.

Blijft echt een van mijn lievelingsbands allertijden! Rachel en Neil waren echt een gouden duo en live klinkt het ook fantastisch, jammer dat ik dat nooit in het echt heb kunnen meemaken, te jong toen! Volgens mij hebben ze ook nooit een slecht nummer opgenomen ook. Hoewel, dit blijven toch wel de klappers voor mij,
en
Edit: ken je Mojave 3 ook IR? Toen Slowdive destijds uit elkaar ging in 95, gingen Goswell en Halstead onder die naam verder. Dit keer met breekbare volksliedjes.
Het is echt een pak minder en je mist echt het gedreven shoegazing geluid maar er zitten wat leuk nummertjes tussen zoals,
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen

(en: dank voor dit rijtje van 'Blues-Goden' decicco..SUPER goede keuze!
)
Graag gedaan 
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Ik heb er van gehoord Niethe, maar wat ik hoorde pakte me niet zo. Bovendien ben ik (gek genoeg misschien) ook geen Souvlaki liefhebber. Het mist kracht ofzo? Live was het wel een ander beest dan op plaat volgens mij. Vernietigend in zijn geluidsmuur, maar alsnog dromerig.
ps: Avalyn staat op die Just for a day reissue toch? Schaam me een beetje dat ik die niet heb. Super.
niethie
-
- 7320 berichten
- 7393 stemmen
Klopt, evenals het eerder door jou geposte She Calls trouwens. Ik zelf heb echter de orginele ep'tjes met ook nog een lange b-kant van Avalyn waar ze zo'n 10 minuten door blijven jammen die op geen enkel verzamelaar is meegnomen. Zo blij mee! 
Souvlaki was eigenlijk de plaat waar ik ze mee leerde kennen en was er toen heel erg van onder de indruk, maar toen ik diezelfde week JfaD aanschafte bleek dat toch wel een wereld van verschil te zijn. Het is wat meer mellow en hitgerichter terwijl die eerste juist zo lekker doordreunde. Toch een aantal onsterfelijke nummers als Allison, When the Sun Hits, Souvlaki Space Station en natuurlijk Dagger...
Edit: Nu ik toch bezig ben, deze (van hun laatste plaat) is ook prachtig,
Brix
-
- 19794 berichten
- 5214 stemmen
Oké, maar wie heeft hier de mooie kleurige avatar van apollinisch in de blender gesmeten? 
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
vandaag weer een ontzettende zin om dit nummer kneiterhard te draaien!
Bardt1980
-
- 448 berichten
- 92 stemmen
Ontzettend risicovol nummer om in de auto te draaien... je bent zo je rijbewijs kwijt!
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Ontzettend risicovol nummer om in de auto te draaien... je bent zo je rijbewijs kwijt!
The Prodigy schijnt sowieso al een risico te zijn om in je auto te draaien... maar goed dat ik geen rijbewijs heb dan 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3639 stemmen
Haha wou net zeggen, bij The Prodigy ga zelfs ik over de schreef....
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Even wat andere nummers van The Prodigy om kneiterhard te draaien 
JacoBaco
-
- 10583 berichten
- 2434 stemmen
Waar zijn die andere 10 goeie nummers?
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Waar zijn die andere 10 goeie nummer?
Dit waren er 5 die ik gelijk wist.
Mindfields had hier ook nog bij gekund!
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Out of Space... die was ik vergeten!
Voodoo People is ook een goede
niethie
-
- 7320 berichten
- 7393 stemmen
De beste van MFtJG ben je vergeten,
Zo lekker dit! 
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2338 stemmen
Omen niet vergeten hé mensen.
Zelf ben ik echt geen techno-liefhebber maar voor The Prodigy maak ik graag een uitzondering !
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zo hele cd van The Prodigy hier gasten? 
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Zo hele cd van The Prodigy hier gasten?
nummers van meerdere albums 
The Prodigy is altijd al een beetje de vreemde eend tussen mijn KISS en Iron Maiden cd's geweest.
Hier nog zo'n plaat, die ik heb, die niet in dat rijtje hoort:
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen

V
-
- 8369 berichten
- 3384 stemmen
Wat een fantastische strot had die man toch!!!
:
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2338 stemmen
Kippenvelnummer.
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Gisteren A Single Man gezien, en wat een geweldige muziek zit in die film! Vooral dit klassieke nummer.
Walkure
-
- 1690 berichten
- 0 stemmen
Brix
-
- 19794 berichten
- 5214 stemmen
Gisteren A Single Man gezien, en wat een geweldige muziek zit in die film! Vooral dit klassieke nummer.
(embed)

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Zo, zie ik even een halve pagina vol Prodigy
Briljant.
Smack my bitch up blijft favoriet