• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.406 films
  • 12.573 series
  • 34.808 seizoenen
  • 656.420 acteurs
  • 200.465 gebruikers
  • 9.467.982 stemmen

Het grote muziektopic

zoeken in:

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Hardcore komt er bij mij ook niet in . Dat is een genre die z'n tijd al lang achter zich had moeten laten, is tegenwoordig niets meer vergeleken met vroeger. Zag laatst wel flamman & abraxas live, erg mooi om dat nog te zien tegenwoordig Maar dan die kermis meuk in een tent verderop...brrr.

hellboy.ray

• 2056 berichten
  • 2100 stemmen

Elineloves schreef:

Hm, lijkt me niet zo'n vrolijk gevoel, hellboy.ray.

is het ook niet, maar zie momenteel ook ff geen yellow brick road in de komende uren

ga de tijd ook maar even 'doden' met films kijken, I'll sleep when I'm dead

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1030 stemmen

Koning Deadmau5, hoe hij een nummer kan opbouwen.

Brix

• 19792 berichten
  • 5214 stemmen

Elineloves schreef:

Al zong ik dit ook graag :

(embed)

Je méént het Eline! LOL

Eddy blijft uniek!

Een tijdje geleden hoorde ik hem een liedjestekst improviseren: "Guantanamo Bay, Guantanamo Bay...ja daar is 't oké"...

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Bartt88 schreef:

Koning Deadmau5, hoe hij een nummer kan opbouwen.

(embed)

Daar is hij inderdaad een meester in.

Nét iets beter dan Strobe vind ik:

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1030 stemmen

Ah Brazil, ja ook geweldig. Maar dan vind ik de tweede editie nét iets beter:

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ook héél wat afgedraait die, pfoeh! Als we doorgaan met toffe deadmau5 plaatjes posten zijn we over 10pagina's nog niet klaar. Z'n vocal house is ook al zo schitterend

Om het af te leren!

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1030 stemmen

Ja, dat is waar. Geweldige discografie heeft die. Toch hoop ik dat die een beetje in z'n eigen straatje blijft, dat nummer met Kaskade vond ik maar niks, te commercieel.

Iets anders dan. Als ik één evenement had mogen opnoemen waar ik bij had willen zijn was het absolut deze. Let wel, een goede diepe bass is belangrijk als je dit goed wilt horen.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ja, dat is waar. Geweldige muziek. Toch hoop ik dat die een beetje in z'n eigen straatje blijft, dat nummer met Kaskade vond ik maar niks, te commercieel.

Idd, z'n grootste commerciele succes is meteen ook z'n minste nummer als je 't mij vraagt . The Longest Road vind ik wel een mooi voorbeeld van een lekker trackie!

Kippenvel bij dat filmpje van Daft punk ook. Als ik er één uit zou mogen kiezen..hmm...dan toch Qlimax 2003 bij de set van Danielle Mondello, wat kan die kerel draaien zeg.

Ben te laat geboren

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1030 stemmen

Kijk aan, we gaan meer richting hardcore? Best gek, maar soms kan ik dit echt heel erg waarderen, moet er echt voor in de stemming zijn want meestal vind ik het te ruig. Zo'n feest wil ik nog wel een keer heen, moet toch wel een bijzondere ervaring zijn in zo'n gigantische massa.

Muziek die ik een tijd veel luisterde en je ongetwijfeld ook kent;

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Kijk aan, we gaan meer richting hardcore?

Daniello Mondelo is early hardstyle .

Donkey Rollers (deze track is dan weer net in die overgang periode van early naar de vorm van nu). Pfoeh, daar kan ik ook 10pagina's mee vullen. silver bullet, motherfuck, innocent, last city on earth, fusion of sound.. paar van m'n favo tracks. Showtek's oude tracks zijn erg fijn, veel klassiekers achter hun naam, maar tegenwoordig slaan ze vaak de plank mis . Vooral dat album van hun is een draak. Vind 't origineel van No One Can Stop Us trouwens beter dan de showtek remix

Overigens zijn de feesten écht de moeite waard, vaak geweldig volk (maak zelden vechtpartijen mee eigenlijk), prachtige aankleding...Ik ga d'r graag zo vaak mogelijk heen . Er draaien is nog veel mooier, machtig gevoel als je iets van jezelf kan laten horen en de feedback mag ontvangen of de mensen los zien gaan, daar doe je 't uiteindelijk allemaal voor.

Binnenkort staat Decibel op 't programma, tot die tijd nog wat kleinere, maar dat moet het hoogtepunt worden. Op Deqfon na denk ik wel 't mooiste outdoor feest voor deze stijl.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1030 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

Daniello Mondelo is early hardstyle .

Donkey Rollers (deze track is dan weer net in die overgang periode van early naar de vorm van nu). Pfoeh, daar kan ik ook 10pagina's mee vullen. silver bullet, motherfuck, innocent, fusion of sound.. paar van m'n favo tracks.

Overigens zijn de feesten écht de moeite waard, vaak geweldig volk (maak zelden vechtpartijen mee eigenlijk), prachtige aankleding...Ik ga d'r graag zo vaak mogelijk heen . Er draaien is nog veel mooier, machtig gevoel als je iets van jezelf kan laten horen en de feedback mag ontvangen of de mensen los zien gaan, daar doe je 't uiteindelijk allemaal voor.

Tja, hardcore, hardstyle. Je bent een kenner dus?

Er draaien moet inderdaad heel bijzonder zijn. Hoe je iedereen in principe kan laten voelen wat jij wilt en helemaal gek maken.

Die goede sfeer komt o.a. door X? Ben 1 keer op een technoparty geweest en kreeg een pilletje van een vriend. Wat een belevenis.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

ja, hardcore, hardstyle.

Je bent een kenner dus?

Al jaren een liefhebber, ben er daarnaast het grootste gedeelte van die periode zelf ermee bezig, maken en draaien.

En over de drugs..mwha, ik denk dat je die drugs clichés alleen nog maar in grote mate tegenkomt bij de hardcore, hardstyle zelf zie je het af en toe ook wel, maar niet zo aanwezig. Zelf gebruik ik niet dus zou d'r verder ook niet teveel over kunnen zeggen, wel dat je je helemaal rot kan lachen samen met die gasten .

Ga je hier lokaal uit, 200 man misschien in de tent, kerel helemaal de weg kwijt. Kom je 'm op In Qontrol weer tegen (is gigantisch), geweldig dan .

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1030 stemmen

Haha, ja ik kan het je zeker aanraden voor een keertje. Echt magisch.

Je bent 17 en draait al? Voor hoeveel mensen?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Pfoeh, dat zou dan in utrecht geweest moeten zijn. Ik weet niet hoeveel mensen dat waren maar 't hele plein bij de Dom stond vol toen we beneden kwamen na het draaien. Moeilijk in te schatten, van de normale plaatselijke tentjes komt het wel eens tegen de 400man aan. Maargoed, wanneer je wat uit kunt brengen komen de grotere aanbiedingen wat sneller, daar zijn we iig al goed mee bezig . Zo is bijvoorbeeld onze eerste plaat gedraait door Ivan Carsten op In-qontrol. Raw Inc, staan wel wat dingen op youtube mocht je nieuwschierig zijn!

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1030 stemmen

Hoe vet is dat, vanaf de Dom! succes verder!

Leland Palmer

• 23801 berichten
  • 4944 stemmen

Al jarenlang m'n favoriet. Dit is echt het beste nummer allertijden!

Walkure

• 1690 berichten
  • 0 stemmen

Mijn allerbeste nummer allertijden blijft (samen met Take On Me van a-Ha ), dit nummer;

The Byrds - Goin' Back Prachtig die close harmony, kippevel telkens weer..

Expecting to fly heb ik overigens ook erg erg hoog zitten, maar dat wist je waarschijnlijk al.

misterwhite

• 4726 berichten
  • 656 stemmen

Deze maakt men dag goed

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Dit blijft voor mij fenomenaal:

Met name de instrumentale appendix ontroert tot op het bot.

Fox McCloud

• 951 berichten
  • 841 stemmen

Mooi!

hellboy.ray

• 2056 berichten
  • 2100 stemmen

ik weet dat niet iedereen Dinand kan waarderen,

maar dit blijf ik toch wel een lekker nummer vinden!

Leland Palmer

• 23801 berichten
  • 4944 stemmen

Walkure schreef:

Mijn allerbeste nummer allertijden blijft (samen met Take On Me van a-Ha ), dit nummer;

The Byrds - Goin' Back Prachtig die close harmony, kippevel telkens weer..

Erg mooi! The Byrds zijn sowieso geweldig.
Expecting to fly heb ik overigens ook erg erg hoog zitten, maar dat wist je waarschijnlijk al.
Jazeker, maar dat kan ik niet vaak genoeg horen.

riesma

• 3706 berichten
  • 3093 stemmen

Vandaag heb ik een The Cure dag. A Forrest mag toch nog wel een keertje?

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3639 stemmen

Heerlijk..

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Heerlijker.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3639 stemmen

Neh, dat vind ik dan weer takkeherrie.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Dan Tony maar.

Onderhond

• 87698 berichten
  • 13079 stemmen

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1030 stemmen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.