• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.956 films
  • 12.265 series
  • 34.067 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.241 gebruikers
  • 9.387.636 stemmen

Het grote muziektopic

zoeken in:

Tayama

• 1102 berichten
  • 522 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

Ik heb voor deze meneer en van dit nummer recentelijk een remix gemaakt

Laat maar horen dan. Of is dat de remix? Ik ben niet zo thuis in dat genre, dus weet niet wat ik kan verwachten. Maar altijd leuk als de originele artiest te spreken is over je werk.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Tayama schreef:

(quote)

Laat maar horen dan. Of is dat de remix? Ik ben niet zo thuis in dat genre, dus weet niet wat ik kan verwachten. Maar altijd leuk als de originele artiest te spreken is over je werk.

Ben nog niet helemaal klaar. Het nummer zelf is klaar maar moet 'm nog afmixen en masteren. Wil 'm graag op YouTube zetten maar heb geen flauw idee hoe. Heb wel al een account maar ben niet zo thuis in het uploaden van video's.

Tayama

• 1102 berichten
  • 522 stemmen

Windows Movie Maker openen. MP3 importeren. Leuk plaatje invoegen. Exporteren als .avi of ander formaat. Youtube openen. Video uploaden. Wachten. Op Moviemeter link plaatsen.

Is heel simpel. Als je weet hoe het werkt... (eigenlijk is dan alles simpel).

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Ah, bedankt.

Kent iemand deze nog?

Arkadi.

• 797 berichten
  • 870 stemmen

Wel weer een geweldige inbreng van Lanegan.

Word er niet vrolijk van maar heerlijk om in te zwelgen in moeilijke tijden.

Lanegan sowieso een geweldenaar,

Screaming trees, QOTSA, Mark Lanegan band....hij was geweldig in de melkweg jaren terug met een sigaret en een whiskey in zijn hand.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Vind de fragiele uitvoering van Palace Brothers toch krachtiger, Arkadi..

Arkadi.

• 797 berichten
  • 870 stemmen

oja en over drie weken naar deze man in Paradiso. Discutabel, verwarrend en qua levenstijl een beetje denkend aan Antony Hegarty. De uitlaatklep is weer totaal anders en ik vind dit ook

Arkadi.

• 797 berichten
  • 870 stemmen

danuz schreef:

Vind de fragiele uitvoering van Palace Brothers toch krachtiger, Arkadi..

Nah hoe fragieler dan dit kan je het hebben met een stem die zo door merg en been gaat met een minimale muzikale ondersteuning.

Eigenlijk de eerste keer dat ik een cover het orgineel vind overtreffen.

Nu ben ik wel licht bevoordeeld door mijn Lanegan fascinatie

.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Arkadi. schreef:

oja en over drie weken naar deze man in Paradiso. Discutabel, verwarrend en qua levenstijl een beetje denkend aan Antony Hegarty. De uitlaatklep is weer totaal anders en ik vind dit ook

(embed)

Ik ben er ook bij! Ik heb hem inmiddels twee keer gezien. Een keer een hele ingetogen set en een keer juist heel extravert. Het zal mij benieuwen waar hij nu mee komt.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Ik voorspel een minimeet.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1717 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Jep, dat is balen. Ik heb ook kuren met mijn set, en als je het koopt denk je dat je er 20 jaar mee kunt doen. Maar goed, verandering kan ook leuk zijn.

20 jaar is misschien iets teveel van het goede maar een jaartje of 10 a 15 mag wel inderdaad. Helaas is die van mij vroegtijdig gesneuveld dus en is reparatie geen optie meer. Zit nu wel te denken aan een merken switch, denk dat ik overstap naar Pioneer maar moet me er eerst weer eens goed in gaan verdiepen.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Ik voorspel een minimeet.

Dat doe ik hem maar niet aan.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Is toch leuk: boven de muziek uitschreeuwen wat leuk het is om hem eindelijk eens in het echt te zien en hoe anders je 'm had voorgesteld, etc.? Arkadi is volgens mij best wel een toffe vent.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Tayama schreef:

Windows Movie Maker openen. MP3 importeren. Leuk plaatje invoegen. Exporteren als .avi of ander formaat. Youtube openen. Video uploaden. Wachten. Op Moviemeter link plaatsen.

Doe ik het wel. Beter dan dit zal die remix toch niet zijn:

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12870 stemmen

Prachtige mix van Larvae. Sowieso is Dälek geweldig bronmateriaal om aan het mixen te gaan. Trotse bezitter van dat DVDtje trouwens

Ook maar eens iets plaatsen van Mad EP. Ook niet schuw om hiphop met electronic te mengen, maar z'n stijl is veel breder dan dat. Ook jazz, folk en snippets klassiek verweeft hij in z'n muziek:

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Niet onaardig, maar ik hoor dan liever iets van Tipper als het gaat over electronische hip hop met idm trekjes.

(afbeelding)

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Vanavond naar Coldplay

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Gecondoleerd.

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

Madecineman schreef:

Zit nu wel te denken aan een merken switch, denk dat ik overstap naar Pioneer maar moet me er eerst weer eens goed in gaan verdiepen.

Van Marantz naar Pioneer. Euhm, ik zou het níet doen.

Heb zelf Harman Kardon, wat prima bevalt (behalve dus dat m'n cd-speler wat problemen heeft na een jaartje of 8 en m'n tuner het niet meer doet. ).

Arkadi.

• 797 berichten
  • 870 stemmen

SelmaDuim schreef:

(quote)

Ik ben er ook bij! Ik heb hem inmiddels twee keer gezien. Een keer een hele ingetogen set en een keer juist heel extravert. Het zal mij benieuwen waar hij nu mee komt.

Leuk! Ben ook zeker benieuwd.

Ik zal mijn moviemeter t-shirt aantrekken.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1717 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Van Marantz naar Pioneer. Euhm, ik zou het níet doen.

Heb zelf Harman Kardon, wat prima bevalt (behalve dus dat m'n cd-speler wat problemen heeft na een jaartje of 8 en m'n tuner het niet meer doet. ).

Pioneer is toch erg goed bezig de laatste jaren, vooral in het middensegment (zeg maar tussen de E500,- en E1000,-) leveren ze hele puike recievers af met een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Mijn Marantz versterker geeft nu het digitale signaal niet meer door en ik heb nu de DVD speler maar analoog aangesloten zodat ik iig nog CD's in stereo kan luisteren, ook iets wat je niet verwacht na goed 7 jaar bij zo'n merk.

Hehe, overigens werkt mijn 9 jaar oude Pioneer DVD speler nog steeds perfect dus...

Stephan

• 7894 berichten
  • 1388 stemmen

Zalige tune. Doet me een beetje denken aan een jaren 60-serie.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Deze luitjes heb ik ondertussen ook alweer 3x live gezien: 2x Paradiso en 1x Melkweg. Geniaal nummer. Heerlijk voor op de snelweg.

Ik gok dat het gros van de mensen alleen dit nummer kent van ze:

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Linn schreef:

(embed)

Dit zijn ongetwijfeld de beste muzikanten ooit voor mij!! Matt Dom Chris

Dan heb je deze zeker ook al bekijkt?

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Deze luitjes heb ik ondertussen ook alweer 3x live gezien

Hier komen ze nooit meer overheen:

Easily 1 v/d beste nummers van de jaren '90...

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad een erg goed en aanstekelijk nummer.

Deze ook btw.

Stephan

• 7894 berichten
  • 1388 stemmen

Het blijft geweldig.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Erg goede muziek van Inglourious Basterds. Ennio Morricone is fantastisch.

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

Het nieuwe nummer van Whitney Houston is erg leuk!

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Ik werd aangenaam verrast door deze alternatieve versie van Informer op de radio:

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.