- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Kun je geen excelletje maken? Ik heb geen Hyves.
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Ik ben ook benieuwd naar muziek dat gemaakt is in een uur. Improvisatie maakt de beste muziek.
Mijn heldin. En ongetwijfeld de mooiste vrouw die ooit op deze wereld geleefd heeft.
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12873 stemmen
Kijk, zo kan moderne muziek ook klinken.
Oók ja, hoewel het duidelijk véél klassieker is dan het eerdere nummertje. Maar er duidelijk veel meer dan dit soort muziek.
Baldur
-
- 691 berichten
- 3084 stemmen
Eén van mijn favoriete bands, al zullen weinigen hier dit kunnen waarderen. Heerlijke rauwe Franse muziek.
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12873 stemmen
En nog even iets dat perfect balanceert tussen done en not done, bijna op het humoristische af:
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Leuk, maar ik vind deze leuker:
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Wie heeft er reeds luistervaring met The Beatles, remastered?
Waarom niet op SA-CD?
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12873 stemmen
Hulde trouwens voor Ramon's nostalgische keuze. Nummer dat perfect een tijd en genre samenvat.
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Waarom niet op SA-CD?
Ik zag dat gisteren bij De Wereld Draait Door voorbijkomen.
Wat een grapjassen. Dat item kwam direct na een mini-debat over het sneuvelen van militairen in Uruzgan. Televisie kan echt pijnlijk zijn.
Sowieso The Beatles als beste band ooit bestempelen zegt al genoeg.
Hulde trouwens voor Ramon's nostalgische keuze. Nummer dat perfect een tijd en genre samenvat.
Wat is er nostalgisch aan Ramon's keuze?
Welke Ramon bedoel je eigenlijk?
Welke keuze bedoel je sowieso?
Dit mysterie raakt mijn interesse.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad, een mini-debat over het sneuvelen van militairen vóór een item over The Beatles..
Foei! Hou die debatten volgende keer ergens anders of op een ander tijdstip.
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12873 stemmen
Welke keuze bedoel je sowieso?
Sunbeam - Outside World (whatever mix dan ook)
geplaatst op 8 september 2009, 14:50 uur
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Oh, die...
Als je een geplaatst bericht van iemand bekijkt staat er rechtsboven in het berichtenkader een quote-icoontje. Die mogen we gewoon gebruiken.
Dat bericht is al 3 pagina's terug man
.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Ja. Ik ben ook al tijden op zoek naar de "serieus geweldige remake van het Prodigy nummer dat Stephan plaatste".
Trouwens, iemand gistermorgen dat kunstprogramma op één van de publieke zenders gezien? Volgens mij hoorde ik daar SubtractiveLAD langskomen (of waarschijnlijker: een sample dat SubtractiveLAD ook gebruikt heeft). Was in ieder geval heel tof. Daarna kwam een jazzgigant langs. Coltrane. Of Davis. In ieder geval: dat was ook leuk.
V
-
- 8369 berichten
- 3370 stemmen
Hoog tijd voor wat metal!
Megadeth - 1,320, van het nieuwe album Endgame:
Tayama
-
- 1102 berichten
- 522 stemmen
Metal, ja. Heel goed. Maar dan wel wat anders als dat oersaaie Megadeth.
Wat ik vaak luister in de auto. Prima muziek, lekker lol hebben.
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12873 stemmen
Ja. Ik ben ook al tijden op zoek naar de "serieus geweldige remake van het Prodigy nummer dat Stephan plaatste".
geplaatst op 31 augustus 2009, 23:01 uur
En hele YouTube filmpjes quoten vind ik wat vervelend.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Blijf ze belachelijk overrated vinden en het zal geremastered er niet beter op worden, vrees ik.
Heeft het uitkomen hiervan nu trouwens wat te maken met het overlijden van Michael Jackson? Waren deze rechten van hem? Zoja, mis ik hem nog meer
.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Blijft zo jammer van de belachelijke grunt, want muzikaal luistert het lekker weg. Nee, doe mij dan maar Megadeth. Hun beste nr:
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Beste clip ooit! En wat een heerlijk nummer
Als we het over heavy hebben rules Motörhead 'em all!:
Lemmy 
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Ook leuk: Kasabian! Eerste album dan, tweede was al wat minder en de derde heb ik nog niet gehoord. Wel een ontiegelijk vet nummer dit:
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14457 stemmen
Ik ben de heer Empire, na het stoppen van diens Digital Hardcore label, uit het oog verloren. Ik moest toen (1996 - 1998) alles hebben wat eruit kwam op dat label.
Persoonlijk was ik meer van acts als Shizou en Ec8or.
He, en dan verwijderd Pastichio Rocker zijn clip van Alec Empire! 
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Ik wilde Kasabian eronder zetten in dezelfde reactie maar ik heb het er per ongeluk overheen gezet.
Ec8or en Shizou ken ook wel. Christoph De Babalon maakte ook leuke dingen trouwens. 
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
ontzettend fout, maar zo leuk!!!!
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14457 stemmen
Ik moest altijd wel lachen dat de meeste gasten op het DHR label hun muziek maakten op een Amiga en niet een PC!
Ik had toen namelijk ook een Amiga en geloofde heilig dat dat de home-computer zou worden!
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Heb Atari Teenage Riot in de Melkweg gezien ten tijde van de hype van The Future of War. Hard... Niet normaal! De vullingen sprongen spontaan uit je kiezen door die dikke gabberbeats. 
Deze meneer bedoel ik overigens:
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
*Snif* mijn trouwe Marantz versterker heeft het begeven gisteren... Kan nu alleen nog maar CD-tjes draaien via de PC op een stel crappy speakers. Na de vakantie maar eens op zoek gaan naar iets nieuws. Films zijn ook niet hetzelfde met het geluid over de TV boxen trouwens.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Ik heb voor deze meneer en van dit nummer recentelijk een remix gemaakt 
En van deze meneren ook (voor een remix contest), en die hadden het volgende te zeggen over mijn remix:
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
*Snif* mijn trouwe Marantz versterker heeft het begeven gisteren... Kan nu alleen nog maar CD-tjes draaien via de PC op een stel crappy speakers. Na de vakantie maar eens op zoek gaan naar iets nieuws. Films zijn ook niet hetzelfde met het geluid over de TV boxen trouwens.
Jep, dat is balen. Ik heb ook kuren met mijn set, en als je het koopt denk je dat je er 20 jaar mee kunt doen. Maar goed, verandering kan ook leuk zijn.