- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Andrea (The Corrs) + Ron Wood (Rolling Stones):
FARC-rap, featuring Tanja 'Alexandra' Nijmeijer:
(Opbrengst CD gaat naar Colombiaanse weeshuizen.
)
Andrea, momenteel het speeltje van miljardairszoon Steve Fossett Jr., hier nog met Paul 'Bono' Hewson:
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
@ Dogie Hogan Ik snap echt niet wat Tanja tussen The Corrs doet bij jou. Jammer genoeg mag hier geen politiek bedreven worden, maar als je steeds met die Farce blijft aankomen? 
@ Dimi303 e.a.: als je zin hebt in erg mooie en uitgebreide reviews en het nog niet kent: metal archives, een prachtige site en er staan ook veel lyrics op.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Lucy Rose - acoustisch (aug. 2011)
(720p)
dimi303
-
- 3418 berichten
- 3665 stemmen
@Dreiecke: Ik kende deze site nog niet maar het ziet er veel belovend uit. Daar ga ik wel even in grasduinen.
Alvast bedankt voor de link.
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Hier zit wel een lekker gitaartje in, werd volgens mij ook nog gebruikt in een reclamespot voor Sony minidisc een flinke tijd geleden. Het einde had wel weer beter gekund.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
@Dreiecke: vanavond maar kijken op Ned.2, vanaf 23.15 uur.
Maar misschien kun je deze protestsong wat meer waarderen:
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Mooi @ Human League 
@Dreiecke: vanavond maar kijken op Ned.2, vanaf 23.15 uur.
Maar misschien kun je deze protestsong wat meer waarderen:
(embed)
Hoezo? Zie ik er zo protesterig uit? 
Raperman of Krabi... nooit van gehoord trouwens, maar elke rapist of andersoortige violation van de intieme ruimte is er een te veel ja.
En als ik toevallig een tv in de buurt heb zal ik kijken vanavond
Net hoorde ik een mooi liedje op de belg (canvas of zo), op YouTube bleek er ook nog een leuk filmpje bij te zitten:
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
@Dreiecke. Nee, maar ook een rebelse song. Toen stond teller trouwens nog op 191.0000, inmiddels al de 307.000 viewers gepasseerd.
'I got the Blues':
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
@Dreiecke. Nee, maar ook een rebelse song. Toen stond teller trouwens nog op 191.0000, inmiddels al de 307.000 viewers gepasseerd.
Das 't mooie van 't sociale netwerk 
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Jij hebt altijd van die mooie psychedelische hoesjes, zijn al een feest om naar te kijken 
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
NachteGiel met Freaknacht is trouwens leuk om nu op de achtergrond aan te hebben staan, met allerlei onbekende en soms bekende bandjes en artiesten in de studio op bezoek. Op ned3 op tv
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Filmmuziek op een filmsite:
Idem, The Beatles