- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2843 stemmen
Stereolab
En sinds kort ook helemaal into Folk muziek, erg mooi:
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
(embed)
Dat laatste nummer ga ik nog een paar keer naar luisteren.....dat zou ik wel eens heel mooi kunnen gaan vinden.
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Jij hebt altijd van die mooie psychedelische hoesjes, zijn al een feest om naar te kijken
Die zitten er inderdaad best wel tussen ja. Ik houd ook wel van mooi artwork. Die hoezen van Baroness bijvoorbeeld vind ik ook geweldig.
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
van Sienna Miller bedoel je?
Nou, die bedoelde ik niet........maar ok, ook daar mag ik graag naar kijken. 
Brix
-
- 19677 berichten
- 5115 stemmen
Erg leuke compilatie van Laurel & Hardy filmscènes 
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
eigenlijk zielig voor sint, die zelf nooit cadeautjes krijgt,
hoewel dit liedje voor hem (door hem?
) gemaakt lijkt te zijn
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Sinterklaas moet niet zeuren want hij hoeft maar 1 keer per jaar iets te doen. 
Bovendien is al mijn hoop op Sinterklaas gevestigd, want kerst gaat niet door.

Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
De meest gestoorde clip ooit dit ??!?!?!??
WAARSCHUWING !!! Dit is niet voor de tere ziel of kleine kindertjes. Bij deze....
disneystore
-
- 1760 berichten
- 0 stemmen
De meest gestoorde clip ooit dit ??!?!?!??
WAARSCHUWING !!! Dit is niet voor de tere ziel of kleine kindertjes. Bij deze....
(embed)
Als je dat al een gestoorde clip vind. Zou nog zo op TMF uitgezonden worden als het de nieuwe Rihanna was.
dimi303
-
- 3418 berichten
- 3665 stemmen
eigenlijk zielig voor sint, die zelf nooit cadeautjes krijgt,
hoewel dit liedje voor hem (door hem?
) gemaakt lijkt te zijn
(embed)
Verdorie zeg Gonjasufi die was ik geheel uit het oog verloren. Heb zijn mini album MU.ZZ.LE een tijd geleden gekocht enkel voor volgend nummer:
en:
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Als je dat al een gestoorde clip vind. Zou nog zo op TMF uitgezonden worden als het de nieuwe Rihanna was.
Nou, behoorlijk prettig gestoord....heb er zelf geen problemen mee hoor, integendeel.
Toch zouden ze dit niet uitzenden denk ik. Ten eerste is het zogenaamd geen populaire muziek en wordt dus doodgezwegen en ze zullen het toch te erg vinden. En inderdaad, dat is hypocriet, want Rihanna en de gemiddelde (c)rapper met zijn biatches en hoes kan wel.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Percy Faith Orchestra - Crunchy Granola Suite
Pophistorie: nu de Norderney, het 2e zendschip van Rado Veronica, eindelijk terugkomt naar NL, deze station-herkenningstune.
Nog net te zien, op 1 zeemijl afstand, de m.v. Mi Amigo van Radio Caroline. Oude positie Norderney in clip: 52-graden, 11-minuten N.B. en 4-graden, 11 minuten O.L..
...and the beat goes on: zeer recente beelden 'thuiskomst' Norderney van Antwerpen naar naar A'dam, met historische jingles en muziektracks:
(Beide zendmasten [538 m.] zijn tijdelijk ontmanteld).
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
zegen de val
(of de herfst, dat mag ook:))