• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.256 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.419 acteurs
  • 199.077 gebruikers
  • 9.375.880 stemmen

Het grote muziektopic

zoeken in:

beavis

• 6627 berichten
  • 14795 stemmen

beavis

• 6627 berichten
  • 14795 stemmen

stinissen (crew films & series)

• 23444 berichten
  • 76936 stemmen

Kan iemand mijn helpen in de disco in Turkije was er een nummer van een Zuid Amerikaanse zanger h de clip speelt zich af in een stadion en op een moment zingen ze tet tet tet tere of zoiets wie kan me helpen aub

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ricky Martin ofzo?

• 23444 berichten
  • 76936 stemmen

Nee was een jonge jongen en een geweldig nummer het lijkt op Michel Telo

• 23444 berichten
  • 76936 stemmen

dank u dank u dat is hem

dimi303

• 3418 berichten
  • 3669 stemmen

dimi303

• 3418 berichten
  • 3669 stemmen

Muziek hoor je graag of niet, maar ik vind die clip fantastisch gemaakt.

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

Martin Boer nam in 1993 het stokje over van Ben Liebrand, die tot en met 1992 de jaarmix verzorgde voor radio Veronica, de Grand Mix werd het genoemd. Vanaf 1990 zat ik iedere keer bij een nieuwe aflevering van de Grand Mix klaar met mijn cassettedeck om het op te nemen.

In 1993 werd de mix dus gemaakt door Martin Boer, en werd de Veronica Megamix 1993 genoemd. De stijl is praktisch hetzelfde als die van Liebrand dus wie vroeger de Grand Mixen mooi vond vind dit vast ook mooi. Sinds kort kun je een aantal van Martin Boer's mixes in onberispelijke kwaliteit (wav) downloaden:

Megamix_1993

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Take This Waltz.

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

eerste lied in Vanilla Sky, hoe mooi

Bakema NL

• 858 berichten
  • 118 stemmen

Jimmiie schreef:

Martin Boer nam in 1993 het stokje over van Ben Liebrand, die tot en met 1992 de jaarmix verzorgde voor radio Veronica, de Grand Mix werd het genoemd. Vanaf 1990 zat ik iedere keer bij een nieuwe aflevering van de Grand Mix klaar met mijn cassettedeck om het op te nemen.

In 1993 werd de mix dus gemaakt door Martin Boer, en werd de Veronica Megamix 1993 genoemd. De stijl is praktisch hetzelfde als die van Liebrand dus wie vroeger de Grand Mixen mooi vond vind dit vast ook mooi. Sinds kort kun je een aantal van Martin Boer's mixes in onberispelijke kwaliteit (wav) downloaden:

Megamix_1993

Die van Ben Liebrand kun je ook allemaal wel vinden. Geweldig was dat. Allerbeste blijft die van 1985, die ken ik uit mijn hoofd zo'n beetje.

Een paar nummertjes van Lacrimas profundere....hoe trieste muziek mooi kan zijn...

Piano...wat ander geluid en verder grunt/sopraan/gesproken tekst....vreselijk mooi.

En dit nummer is zo onwijs goed dat ik er bijna geen woorden voor heb. Begint met lekker gitaarwerk en effecten, beukt lekker door, maar tegen de 3 minuten aan slaat het nummer om in iets wat je niet verwacht en wordt het zo ontzettend mooi....slepende drum, synthesizer/orgel(?)...geweldig nummer.

En dit instrumentale nummer vind ik ook heerlijk...

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

en heb je het boek ook al gelezen?

en de verfilmingen gezien?

maxcomthrilla

• 15579 berichten
  • 2845 stemmen

Sergio

• 254 berichten
  • 6291 stemmen

Dreiecke schreef:

en heb je het boek ook al gelezen?

en de verfilmingen gezien?

Ik denk dat je het één en ander door elkaar haalt.

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

eh nee en ja, het boek is een 'droom' en het lied is een 'realiteit', het één kan inspiratie zijn voor het ander

van haarscherp contrast en ultieme tegenstelling via een droom in wording, of in teloorgang... vrije keuze

lees het boek eens zou ik zeggen, niet voor niets één van de beste Engelstalige boeken

en dus ook: ja, door elkaar gehaald, als in een continu (levens)proces, wat de schrijver Nevil Shute goed heeft gevat

en The Jam dan eveneens, zij wilden deze uitkomst van teloorgang uit de intentie van de 'droom' m.i. aankaarten door voor die titel te kiezen

stilstaan en 'vastheid' is het tegenovergestelde van 'leven', zoals duister het tegengestelde van licht is

maar zo is jouw visie en doel weer het jouwe, dat klopt

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

@ Bakema: My Brother The Wind - Torbjörn Abelli

@ Dreiecke: Everything In Its Right Place de uitvoering van dit nummer jaren geleden live in Nijmegen (Radiohead) was ook schitterend, net als How To Disappear Completely en Pyramid Song.

Bakema NL

• 858 berichten
  • 118 stemmen

Ok dan.

Dit is ook een prettig bandje...

beavis

• 6627 berichten
  • 14795 stemmen

beavis

• 6627 berichten
  • 14795 stemmen

beavis

• 6627 berichten
  • 14795 stemmen

beavis

• 6627 berichten
  • 14795 stemmen

en met Baudelaire zeggen wij, goede nacht

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

hellboy.ray

• 2056 berichten
  • 2100 stemmen

Bakema NL

• 858 berichten
  • 118 stemmen

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

voor mijn broertje...

U2 was een van zijn lievelingsbands

ik blijf hier even weg ivm opname, eerste behandeling is mijn 'computer' elektrisch resetten a.s. week

tot later dan (hoop ik:))

Bakema NL

• 858 berichten
  • 118 stemmen

ghostman

• 5740 berichten
  • 5 stemmen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.