• 15.805 nieuwsartikelen
  • 178.334 films
  • 12.225 series
  • 34.005 seizoenen
  • 647.590 acteurs
  • 199.097 gebruikers
  • 9.377.366 stemmen

Het grote muziektopic

zoeken in:

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Blijft een lief bandje; Shellac.

Bakema NL

• 858 berichten
  • 118 stemmen

Bartt88 schreef:

(quote)

Nooit van gehoord, maar klinkt goed.

Ik kocht een tijdje terug de laatste cd van Mark Lanegan, denkende dat ik niet eerder van de man had gehoord..........terwijl die Mad season cd echt al jaren en jaren in de kast staat...en in de cd-speler natuurlijk.

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

Deze klinkt ook wel relaxed.

hellboy.ray

• 2056 berichten
  • 2100 stemmen

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

een stukje pure poëzie...

uit: The Lightning Strike (parts I-III)

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Met afstand het beste, gezelligste, mooiste en meest sfeervolle festival waar ik ben geweest. Wát een dag!! Om nooit te vergeten. Zelden zo graag terug gewild naar iets. Man man man, wat een boel gare mensen ontmoet, van mexico tot australië. Een wereldfeest met wereldse setjes en optredens. Begon al steengoed met een keiharde set van Zedd, later zette Kraantje Pappie alles op z'n kop (enorm verrast! Wat een performance) en het hoogtepunt van alles was Porter Robinson. Anderhalf uur keihard geknald. Nog steeds spierpijn.

Lekker vooraan, omsingelt door mooie Zweedse blondines, gekke Amerikanen en een Duitser in een borat string. Awesome.

hellboy.ray

• 2056 berichten
  • 2100 stemmen

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1023 stemmen

Bakema NL schreef:

Ik kocht een tijdje terug de laatste cd van Mark Lanegan, denkende dat ik niet eerder van de man had gehoord..........terwijl die Mad season cd echt al jaren en jaren in de kast staat...en in de cd-speler natuurlijk.

Lanegan ken ik ook niet. Het album van Mad Season ga ik op vakantie eens luisteren.

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Bakema NL

• 858 berichten
  • 118 stemmen

2 nieuwe cd'tjes...

(afbeelding)

Paar euro, kan ik die lp eens weg doen.

(afbeelding)

hellboy.ray

• 2056 berichten
  • 2100 stemmen

hellboy.ray

• 2056 berichten
  • 2100 stemmen

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Ietwat verlaat, maar dan toch mijn zomernummertje gevonden. Heerlijk die panfluit.

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

net gehoord op de radio in de auto, sweet en ook wel zomerse beelden

Bakema NL

• 858 berichten
  • 118 stemmen

Allemachtig he, ontdek ik even een bandje zeg....wat een bloedmooie plaat, sjezus.

Bakema NL

• 858 berichten
  • 118 stemmen

En deze dan even voor de fun..........godsamme, hier kun je niet stil bij blijven zitten. Verder is het een beetje van wtf bij deze muziek/clip.

hellboy.ray

• 2056 berichten
  • 2100 stemmen

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

hellboy.ray

• 2056 berichten
  • 2100 stemmen

Bakema NL

• 858 berichten
  • 118 stemmen

Wat een lekker concert een tijdje terug zeg.

En in oktober een nieuw album van deze heren, dit is de single alvast...........en die mogen ook wel weer komen optreden, kan ik mijn zoon ook meenemen, die zal het nu vast wel leuk vinden.

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=s9bsasfyESs[/embed]

hellboy.ray

• 2056 berichten
  • 2100 stemmen

Bakema NL schreef:

En in oktober een nieuw album van deze heren, dit is de single alvast...........en die mogen ook wel weer komen optreden, kan ik mijn zoon ook meenemen, die zal het nu vast wel leuk vinden.

(embed)

Die heren wil ik ook nog wel eens live zien optreden, maar heel erg nieuwsgierig

naar het nieuwe album ben ik niet meer. Sonic Boom viel mij toch iets tegen.

Ben wel benieuwd naar de re-release van het album Destroyer met deze geweldige track.

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

Een huis klassieker dan maar weer.

En vooruit, ook nog wat gitaarmuziek.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2537 stemmen

Vlak voor Kim Jong-il's dood heeft die nog een muziekvideo uitgebracht.

Grappig film. Hoofdtekst is makkelijk te onthouden, ze dansen wel leuk en de beat is best te doen. Heeft wat weg van LMFAO.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Vorige week Rancid gezien in A'dam. Wat een heerlijke band blijft dat toch!

Bakema NL

• 858 berichten
  • 118 stemmen

Briljant !

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Ff mijn alternatieve wereld vergroot door een paar koning cd's aan te schaffen. Sex Pistols en Queens of the Stone Age. Ik heb daarvoor The Offspring nog links laten liggen (de oude wel te verstaan, toen ze er nog een beetje uitzagen) maar ik heb daar geen moment spijt van gehad. Mijn vader heeft wel van elke anonieme kutband wel tig cd's liggen maar niks van de Sex Pistols, vond hij teveel geschreeuw of zo. Nou, om je vingers bij af te likken. Dom raggen voor gevorderden. QOTSA hebben zich keurig aan het boekje gehouden hoe je een goede alternatieve plaat maakt en dat is te merken ook. Soms vond ik het nog wel iets te rommelig en had een beetje nuance tussen de nummers ook wel gemogen, maar voor de rest een topplaat. Geweldig!

hellboy.ray

• 2056 berichten
  • 2100 stemmen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.