• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.968 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.242 gebruikers
  • 9.387.789 stemmen

Just a joke...

zoeken in:

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

Een man komt op een avondje het cafe binnen en besteld een biertje. Dat is dan 5 cent zegt de barman.

"VIJF CENT!" roept de man.

De barman knikt met zijn hoofd. De man gluurt naar het menu en vraag: "mag ik een lekkere sappige steak van U?

Natuurlijk zegt de barman, dat is dan een kwartje.

"EEN KWARTJE!'" roept de man.

Waar is de eigenaar van deze tent?

De barman antwoordt: Die is boven met mijn vrouw.

Wat doet hij met jouw vrouw? vraagt de man.

De barman antwoordt met een lach: Hetzelfde wat ik nu met hem en zijn tent zaak doe!

Van Nunen

• 791 berichten
  • 0 stemmen

Er zit een man in de trein. Vraagt de persoon tegenover hem wat zijn beroep is. Zegt de man: "Ik ben professor in de

logica." Vraagt de ander: "Professor in de logica, wat is dat?"

"Dat is een beetje moeilijk uitleggen," zegt de prof, "maar ik zal

je een voorbeeld geven.

''Heb je een aquarium thuis?" "Ja." zegt de man."

''Als je een aquarium hebt dan heb je dus vissen." "Ja dat klopt".

''Als je vissen hebt, dan hou je ook van vissen.'' ''Yep.''

"Als je van vissen houdt, dan hou je dus van dieren." "Klopt ook", zegt de man.

"Als je van dieren houdt, hou je ook van mensen." "Ja, alweer goed!"

Gaat de prof. weer verder: "Als je van mensen houdt dan hou je van vrouwen!" "Ja, dat klopt.''

''Als je van vrouwen houdt, ben je dus een hetero.'' ''Dat ben ik inderdaad'', zegt de man.

''Nou, dat is dus logica'', zegt de prof.

Een dag later raakt de professor weer aan de praat met een treinreiziger. Deze vraagt aan de professor wat zijn beroep is. ''Ik ben professor in de logica.'' De treinreiziger vraagt wat dat inhoudt.

''Nou, heb je een aquarium?'', vraagt de professor. ''Nee'', zegt de reiziger.

''Dan ben je een homo.''

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

haha grappig

chiquita

• 1109 berichten
  • 1683 stemmen

Hahahaha.. super.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

FC KNUDDE

(afbeelding)

(afbeelding)

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

. Zo heerlijk droog altijd Knudde.

Echt knap dat ik er elke morgen weer een lach van op m'n gezicht krijg in de krant.

Tanita

• 547 berichten
  • 5064 stemmen

LOL, klopt. Relativeringsvermogen is zo sterk

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

de fee tegen pinokio(in het duits)is das ein erectroce(verzonnen duits voor erectie)pinokio.nein das is mein neus

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

@speedy23

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

klute89 schreef:

(quote)

zo moeilijk is hij toch niet??

Het zal wel aan mijn onderontwikkelde gevoel voor humor liggen, maar wat is hier dan grappig aan?

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

EmDee schreef:

GEZOCHT:

Een enthousiaste en levenslustige vrouw met perfecte

reputatie en de moederlijke drang om snel een gezin te

vormen, die intens kan genieten van een dagelijkse

dosis klassieke muziek en van een potje schaken, om de

beurt bij mij thuis of in het park. Conclusie: Ik wil

samen met jou de bijbel bestuderen en dus absoluut niet

zo'n goddeloos en op sex belust Pamela Anderson-type!

En nu: lees alleen regel 1, 3, 5 & 7

goede gevonden haha.

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

ich habbe eine scheitprobleme

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

Haha

"Once this minor diversion is complete, I will finish posting my comment, then sit there like the worthless human being I am and wait for other commenters to respond," he added. "Because, as I mentioned before, I have nothing better to do with my life."

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Na de opwarming van de aarde.

(afbeelding)

Mary_Shaw

• 238 berichten
  • 39 stemmen

Deze kent iedereen vast al maar ik waag het erop

Drie mannen, waaronder een zatlap gaan naar een hotel.

De jongen achter de balie verklaar met spijt dat er nog maar een kamer met drie bedden vrij is. De drie mannen kijken elkaar een en zijn het ermee eens dat ze die kamer delen. De jongen waarschuwt hun dat het een speciale kamer is, ieder bed stoot een andere geur af dat insecten aantrekt. De mannen halen hun schouders op. ze moeten toch ergens slapen.

In de kamer zelf zien ze dat ieder bed een sticker heeft waarop de geur staat en het insect dat er door aangetrokken word. het eerste bed ruikt naar bloed en trekt muggen aan, het tweede ruikt naar eten en trekt vliegen aan, het laatste bed ruikt naar aarde en trekt mieren aan. De eerste man loopt naar het tweede bed onder het motto dat hij niet tegen bloed en mieren kan. De tweede man loopt naar het eerste bed onder het motto dat hij niet tegen mierenbeten kan. De zatlap noemt hun beide mietjes en valt meteen op het derde bed in slaap.

De volgende ochtend zitten de eerste twee mannen aan de ontbijttafel beneden. De eerste viel half in slaap en had donkere kringen onder zijn ogen. "Man die vliegen hebben mij de hele nacht wakker gehouden."

De tweede man zat onder de bulten en krabde zijn huid verwoed open van de jeuk. "Ik denk dat ik te veel bloed verloren heb, ik heb zelfs muggebeten op platsen waarvan ik dacht dat het daar niet kon."

Beide mannen keken elkaar plots schuldbewust aan. "Dat is nog niet dan wat die arme stakker heeft moeten meemaken hij ligt vast te kreperen van pijn, door die muggebeten. Hij is er zelfs nog niet toe gekomen om te ontbijten."

Nieuwsgierig gingen beide mannen naar boven om te zien hoe het met de derde gesteld was. Toen ze hem een por gaven om hem te wekken werd hij zich uitrekkend wakker. de twee andere keken hem met grote ogen aan. "Heb jij geen last gehad van die mieren." "Ben je gek! ik sloeg een dood en ze gingen allemaal naar het kerkhof."

Ik vond hem goed

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

Mwah, niet zo grappig.

Mary_Shaw

• 238 berichten
  • 39 stemmen

Een blondje heeft het vermoeden dat haar vriend haar bedriegt met een andere vrouw.

Onverwachts gaat ze terug haar appartement binnen en ziet daar inderdaad haar man met een andere vrouw in bed.

Blind van woede neemt ze de revolver en mikt tussen haar eigen ogen. De man schreeuwt: Neen schat, doe het niet!!!!

Waarop het blondje zegt: Hou je kop, jij bent de volgende

Mary_Shaw

• 238 berichten
  • 39 stemmen

Een afrikaan gaat naar de dokter en zegt ik wil nieuwe hersenen. Waarop de dokter zegt: welke wilt u nederlandse of belgische. DE afrikaan die vraagt 'wat is het verschil?'. De Nederlandse kosten 10000euro en de belgische 100euro. de afrikaan vraagt waarom kosten die van hollanders meer?

Heb jij al eens een holander met hersenen gezien ?

niethie

• 7319 berichten
  • 7246 stemmen

Een Belg gaat met zijn vrouw en kinderen in de auto op vakantie en na een lange tijd rijden zien ze een wegversperring waar alle auto's door de politie tegen gehouden worden. Dus die Belg is wel nieuwschierig en vraagt aan die agent wat er aan de hand is. Waarop die agent antwoord, nou meneer het zit zo, we zoeken een serieverkrachter. Waarop die Belg eens goed nadenkt en zegt, oke ik doe het.

Friday the 13 th

• 2558 berichten
  • 2026 stemmen

Aangezien het late uur, wat flauwe onderbroekenhumor haha

Nieuwe condooms gelanceerd

Quick condooms: zijn smaak laat je nooit meer los

GB condooms, ik keer tevreden terug

Brantano condooms, telkens je komt, sta je verstomd

Meurisse condooms, ik ga er nog eentje maken

Er Liggen een banaan en een vibrator op een nachtkastje.

Zegt de banaan tegen de vibrator; "Is dit je 1e keer?"

zegt de vibrator; "Hoezo?".

zegt de banaan; "Je trilt zo!"

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Friday the 13 th schreef:

Er Liggen een banaan en een vibrator op een nachtkastje.

Zegt de banaan tegen de vibrator; "Is dit je 1e keer?"

zegt de vibrator; "Hoezo?".

zegt de banaan; "Je trilt zo!"

Jezus wat flauw!

Lovebreeze

• 201 berichten
  • 8 stemmen

Waarom is Christus niet in Nederland geboren?

Omdat ze daar geen 3 wijzen konden vinden !!!!!!

Waarom zijn Hollanders blij als ze een puzzel in 2 maanden afkrijgen? ..... Omdat er op de doos staat: van 3 tot 5 jaar.

Een Belg en een Nederlander willen ontsnappen uit een concentratiekamp. Eerst gaat de Belg over de omheining maar een bewaker hoort gerits en roept: HALT WIE IS DAS. De Belg doet AOE AOE Bewaker zegt ha het is maar een hond. Als de Nederlanderd volgt roept de bewaker weer HALT WIE IS DAS.

Antwoord de Nederlander: IK BEN OOK EEN HOND

Alle melkpakken moeten in Nederland uit de rekken.

De tekst "hier openen" moet vervangen worden door "thuis openen".

zowat alle hollander moppen dat ik ken

niet aanvallend bedoelt

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Een Belg en een Nederlander willen ontsnappen uit een concentratiekamp. Eerst gaat de Belg over de omheining maar een bewaker hoort gerits en roept: HALT WIE IS DAS. De Belg doet AOE AOE Bewaker zegt ha het is maar een hond. Als de Nederlanderd volgt roept de bewaker weer HALT WIE IS DAS.

Antwoord de Nederlander: IK BEN OOK EEN HOND

Alle melkpakken moeten in Nederland uit de rekken.

De tekst "hier openen" moet vervangen worden door "thuis openen".

Ook zo flauw, maar erg aanstekelijk

niethie

• 7319 berichten
  • 7246 stemmen

Hoeveel weegt de ideale schoonmoeder?.

700 gram (zonder urn)

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

niethie schreef:
Hoeveel weegt de ideale schoonmoeder?.

700 gram (zonder urn)

Lovebreeze

• 201 berichten
  • 8 stemmen

Er zitten drie poezen zich te pletter te drinken aan de bar, omdat ze geen werk meer hebben:

1e poes : Ik zou graag bij Stabilac werken: 's morgens melk, 's middags melk, 's avonds melk.

2e poes : Ik zou liever bij Whiskas werken: 's morgens Whiskas, 's middags Whiskas, 's avonds Whiskas.

3e poes : Ik wil bij Jupiler gaan werken ...

De andere 2 poezen : Hoezo, Jupiler?

3e poes : Wel, 's morgens ne kater, 's middags ne kater en 's avonds ne kater

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.