- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
niet een grap maar wel erg leuk gedaan probeer maar
http://www.yellowsoft.net/?id=flash&swf=games/maze1
succes
Whaha, geflipt... ! 
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Whaha, geflipt... ! 
ja soms erg lastig vind ik zelf
Friday the 13 th
-
- 2558 berichten
- 2026 stemmen
niet een grap maar wel erg leuk gedaan probeer maar
http://www.yellowsoft.net/?id=flash&swf=games/maze1
succes
Inderdaad erg leuk
Heb ik ooit eens via mail gekregen, ik wist dus wat er ging gebeuren 
aunuscus
-
- 591 berichten
- 115 stemmen
hoe noem je mensen die in zee plassen?peeraten!
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
hoe noem je mensen die in zee plassen?peeraten!

606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Inderdaad erg leuk
Heb ik ooit eens via mail gekregen, ik wist dus wat er ging gebeuren 
ja ik dus meer als 1 jaar geleden al weer
Scarecrow
-
- 563 berichten
- 170 stemmen
Bovenin een hoog flatgebouw is een bar. Een man in het zwart komt binnen en zegt: "Barman, het bekende recept!"
Vlug slaat hij het achterover, en springt uit het raam, 23 verdiepingen na beneden, een vrijwel zekere dood tegemoet. Hij doet de geschokte bezoekers echter verbaasd weer opkijken als hij even later weer de bar binnen komt lopen. "Barman, het bekende recept!" Weer slaat hij het achterover en springt uit het raam.
De man herhaalt dit trucje enkele keren tot een nieuwsgierige man op hem afloopt en vraagt: "He vriend, je komt hier binnen, drinkt wat, springt uit het raam, en komt even later weer binnen lopen. Hoe doe je dat toch?" De man antwoord: "Het ligt aan mijn recept. Als je het snel genoeg drinkt, kun je vliegen!" Waarop hij weer wat bestelt.
De nieuwsgeirige man, die intussen zelf ook al aardig wat op heeft, zegt tegen de barman: "Maak daar maar twee van!" vlug slaat hij het achterover, en spingt uit het raam, 23 verdiepingen naar beneden.
Waarop de barman zegt tegen de man in het zwart: "Jezus, Batman, je bent echt zo'n eikel als je dronken bent!"
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
vandaag een aantal moppen gehoord, sommige zijn nog grappig. 1 Nederlandse en Belgische mop, zo kunnen er geen ruzies ontstaan 
Waarom doet een dom blondje vrijdag avond haar deur open?
Het weekend staat voor de deur!
Waarom zet een dom blondje lege flessen water in haar koelkast?
Voor de gasten die niets willen drinken.
Een afrikaan gaat naar de dokter en zegt ik wil nieuwe hersenen. Waarop de dokter zegt: welke wilt u nederlandse of belgische. De Afrikaan die vraagt 'wat is het verschil?'. De Nederlandse kosten 10000 euro en de Belgische 100 euro. de Afrikaan vraagt waarom kosten die meer?
Heb jij al eens een Nederlander met hersenen gezien ?
1 Nederlander, 1 Belg en een Duitser krijgen de doodstraf omdat ze een misdaad hebben gepleegd. Ze kunnen kiezen uit de pil, de prik of de elektrische stoel. De Duitser is heel handig in elektriciteit
dus die kiest de elektrische stoel die doet het niet dus de Duitser is vrij.De Nederlander is aan de beurt hij is slim en kiest de elektrische stoel dus hij is ook vrij nu is de Belg aan de beurt dus hij zegt doe mij de pil maar want de stoel doet het toch niet
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Gaat u kamperen, nee ik ga kampappelen
Heeft u aardbeien? Nee, maar wel aardwespen
Erg erg stom 
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Altijd lachen met beesten (hilarisch dit)
Van Nunen
-
- 791 berichten
- 0 stemmen
Gaat u kamperen, nee ik ga kampappelen
Heeft u aardbeien? Nee, maar wel aardwespen
Erg erg stom 
Leg me eens uit waarom dit grappig is. Ik zie dit soort grappen wel vaker, maar ik kan hier nooit de clou uit vatten...
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
dit zijn zo een soort van grappen dat ze zo dom zijn dat je moet lachen 
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Leg me eens uit waarom dit grappig is. Ik zie dit soort grappen wel vaker, maar ik kan hier nooit de clou uit vatten...
Hela, ik heb ze niet bedacht en vind ze ook niet echt kostelijk. Maar wie weet zijn er anderen users/ mensen die ze wel leuk vinden. 
Van Nunen
-
- 791 berichten
- 0 stemmen
Je kunt dan beter iets plaatsen wat je zelf ook kostelijk vindt... 
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Je kunt dan misschien beter iets plaatsen wat je zelf ook kostelijk vindt... 
Zal ik doen, aangezien het niet echt aansloeg

Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Twee apen zitten in een bad. Roept de ene aap: "Oeeh oeeh aah aah!" Zegt de andere aap: "Man, doe er dan gewoon wat koud water bij."
Een parachutist springt uit een vliegtuig, trekt aan het koordje, maar er komt geen parachute. Dus hij trekt aan het reservekoord, maar ook daar komt geen parachute uit. Plotseling ziet de man iemand van beneden naar boven vliegen. Als deze hem passeert, vraagt de parachutist: "Heb jij verstand van parachutes?"
"Nee," zegt de man. "En ook niet van gaskachels."

Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Nee, maar ik ga met veel plezier naar de tandarts. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Mel Brooks. Wat een hilarische vent is dit... 
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
"We had an election... well... kinda sorta.." 
Staat al sinds de jaren 80 op mijn favorieten VHS-je.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen

En zeggen dat hij dan nog een jood is ook. (Melvin Chaminsky)
En laat die nu na de Engelsen de beste humor hebben.
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
Als hij geen jood was geweest had dit filmpje ook niet gekund.. (in die tijd)
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Twee apen zitten in een bad. Roept de ene aap: "Oeeh oeeh aah aah!" Zegt de andere aap: "Man, doe er dan gewoon wat koud water bij."

niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Een Belg en zijn familie gaan in de auto op vakantie en na een lange tijd rijden zien ze een lange rij auto's staan die allemaal stil zjjn gehouden door de politie. Dus die Belg vraag aan die politieman, wat is het probleem agent ?. Waarop die agent antwoord we zoeken een serieverkrachter. Dus die Belg die denkt even en zegt oke ik doe het.
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen

klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen

zo moeilijk is hij toch niet??