- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Zag ik vroeger eens bij Ab Normaal. 
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
owja vandaar
die Ab normaal is gek joh! 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen

Yes, daar heb ik hem ook vandaan. Weet nog goed dat ik echt onwijs heb gelachen. Jammer dat dat lieve konijn niet meer op tv is.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Yes, daar heb ik hem ook vandaan. Weet nog goed dat ik echt onwijs heb gelachen. Jammer dat dat lieve konijn niet meer op tv is.
Inderdaad , altijd leuk die vrijdagavond humor. lekker met een biertje erbij , perfect cafe sfeertje.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen

En niet te vergeten Robbie Ronalds in z'n foute glitterpakjes.

kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
Elke keer toen ik dat keek moest ik wel lachen 
Stephan
-
- 7895 berichten
- 1388 stemmen
Ff de trein halen...
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Die zuigkracht
Op zich ook wel het risico waard, in India heb je toch nog zoiets als reincarnatie...
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
kijk dit is grappig:
http://www.youtube.com/watch?v=V9mZE74QI_s
MTV Cribs..
(voor mensen die fan zijn van MTV Cribs)

Dead01
-
- 1167 berichten
- 1983 stemmen
Er zitten vier generaties hoertjes te praten over het vak. Kleindochter, moeder, grootmoeder en overgrootmoeder. Kleindochter: "ik vraag voor pijpen 25 euro, wat vroeg jij daarvoor, moeder?" Moeder: "15 euro" Kleindochter: "en u, grootmoeder?" Grootmoeder: "5 euro" Kleindochter: "en u, overgrootmoeder, wat vroeg u vroeger voor pijpen?' Overgrootmoeder: "oh kind, in mijn tijd deden we het gratis; we waren blij als we een warme hap binnenkregen."
Dead01
-
- 1167 berichten
- 1983 stemmen
Jantje rent door de straat. Hij botst tegen een agent. "Hé mannetje, waar gaan wij zo snel naar toe?" Antwoordt Jantje: "Naar de hoeren, meneer agent." "Kwajongen", roept de agent en geeft hem een schop onder z'n kont. Jantje rent verder en breekt bijna zijn nek over de pastoor. "Hé Jantje, waar ga jij zo gauw naar toe?" Jantje antwoordt weer met: "Naar de hoeren, meneer pastoor." "Foei Jantje, snel naar huis en over je zonde nadenken." Jantje loopt huilend terug naar huis. Thuis aangekomen vraagt z'n vader hem: "Wat scheelt er jongen?" "Ik vertik het langer", zegt Jantje huilend, "je gaat zelf je paraplu maar ophalen."
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Een giraf komt terug in de dierentuin. Zegt de bewaker: 'Wat kijk je chagrijnig!' De giraf zegt: 'Ja, dat is ook niet zo gek. Ik ben naar de kapper geweest, en heb mijn nek laten uitscheren: €1500!'
De onderwijzer heeft het over vliegende vissen. 'Heeft één van jullie die ooit gezien?' Vraagt hij.
'Ja, ik!' Roept Jantje. 'Op de markt, toen twee vishandelaren ruzie hadden!'
Een biggetje vraagt aan zijn moeder: 'Mam, moet ik voor het eten mijn pootjes wassen met zeep?'
'Zeep?' Roept de zeug kwaad. 'Waar heb je dat vieze woord geleerd? Ga onmiddelijk je mond spoelen met modder!'
Dead01
-
- 1167 berichten
- 1983 stemmen
Echt de moeite waard
Via de link beneden krijg je een video te zien van een TV-programma waar mensen
zich kunnen ontplooien, en waar een jury van beroepsartiesten bepaalt of ze inderdaad
talent hebben voor een artistieke loopbaan. Een beetje zoals idool maar dan in de USA.
Toen dit paar optrad bleef iedereen sprakeloos!!
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Filmpje is van bedroevend slechte kwaliteit, wel erg knap gedaan. Maar dit kan misschien beter naar http://www.moviemeter.nl/forum/13/5364 verplaatst worden. 
Stephan
-
- 7895 berichten
- 1388 stemmen
Echt de moeite waard
Bij de paarse hoepel zie je 'iets' gebeuren, maar een fantastische act... "YES"...
Stephan
-
- 7895 berichten
- 1388 stemmen
Maar dit kan misschien beter naar http://www.moviemeter.nl/forum/13/5364 verplaatst worden. 
Een thread waar letterlijk maar één link naar een matig filmpje staat? Dacht het niet 
Dead01
-
- 1167 berichten
- 1983 stemmen
Een thread waar letterlijk maar één link naar een matig filmpje staat? Dacht het niet 
Heb het gekregen maar vond het toch de moeite waard hoe ze het doen en zeker op het einde