- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Marco van Basten moet maar zijn slechtste spelers op gaan stellen tegen Argentinië want we krijgen de slechtst mogelijke scheidsrechter : Luis Medina Cantalejo.
Hij floot bijvoorbeeld ook Duitsland - Polen. Met 7 gele kaarten en ook nog een rode kaart voor Polen.
Ik snap echt niet wat de zin is om nu spelers met gele kaarten te sparen. Je kunt ze beter geschorst hebben in de volgende ronde dan in de kwartfinale.
kappeuter (crew films)
-
- 74734 berichten
- 5988 stemmen
Omdat de gele kaarten die er nog staan na de eerste ronde kwijtgescholden worden.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
In de laatste groepswedstrijd kun je dus ongegeneerd schoppen of tijdrekken?
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Als je nog geen geel heb kun je een gele kaart lijen ja. Ongegeneerd schoppen kan niet, want rode kaarten blijven wel staan.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ook al 3-0 bij Oekraïne. Spanje - Saudi Arabië moet helemaal een doelpuntenfestijn worden dan.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Ook al 3-0 bij Oekraïne. Spanje - Saudi Arabië moet helemaal een doelpuntenfestijn worden dan.
Ik geloof best dat dat zal gebeuren maar zo mag je natuurlijk niet redeneren. De wedstrijd Spanje - Arabie is onafhankelijk en staat los van een eerder gespeelde wedstrijd.
Maar dat wist jij natuurlijk ook wel... 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik hoop het, ik ben erbij. Spanje is het sowieso waard maar een doelpuntenfestijn zal een bevestiging zijn dat die 500 euro het dubbel en dwars waard is.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Mwoah, hoeft niet, ik vond de uitslag van Spanje tegen Oekraine erg overdreven, de man met de buitenspelvlag, heeft ze daar de das omgedaan, anders had je een heel andere uitslag gehad.
Ik voorzie een stunt van Tunesie 
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Voor het eerst pas ik een uitslag aan en inderdaad, de wedstrijd stevent op een 0-3 af(ik heb er nu 0-2 van gemaakt...
)
Voor iedereen die nog twijfelt: je eerste ingeving is de beste!
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Gelukkig, 4-0.
*Slaakt een zucht van verlichting*
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop het, ik ben erbij. Spanje is het sowieso waard maar een doelpuntenfestijn zal een bevestiging zijn dat die 500 euro het dubbel en dwars waard is.
Da's mooi man. Dan hoop ik met je mee dat het een lekkere pot wordt.
Voorlopig bijten de landen uit die groep Nederland of Duitsland nog niet!
Pieter Montana
-
- 6681 berichten
- 2297 stemmen
Raul start weer vanop de bank 
En meteen een doelpunt voor Tunesië 
kappeuter (crew films)
-
- 74734 berichten
- 5988 stemmen
Nieuwe column van Cruijff:
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Waar is Spanje nu weer mee bezig 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Kan die man niet gewoon de afwas gaan doen of zo, of de keukenkastjes schoonmaken?
Wat een nietszeggend geouwehoer, zeg.
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Slecht spelen en terugkomen in de 2e helft 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
1-1 door Raul.
Naomi goes wild
.
[edit] 2-1 door Torres.
Naomi weet niet meer hoe hij het heeft
.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Lekker, toch nog 7 puntjes binnen door die penalty
.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Slecht spelen en terugkomen in de 2e helft
Dat dacht ik dus ook al. En het is gebeurd.
Jammer voor Tunesië, ik had wel een beetje gehoopt dat ze voor een stuntje zouden zorgen (misschien omdat ik er 2x geweest ben), maar dat was eigenlijk meer tegen beter weten in.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad Phoenix. 
Wat een wedstrijd. Bi jde goal van Raúl sprongen de tranen in mijn ogen. Mijn held Raúl is maandenlang bekritiseerd, uitgefloten en dat verdient hij niet. Maar nu krijgt hij eindelijk waar hij recht op heeft.
El Niño, de toekomstige beste spits van de wereld maakt heel cool af met een perfecte pass van Cesc.
En dan de penalty, wat een geniale pass van Raúl, geweldig om je terug te hebben Raúl. Op naar Kaiserslautern vrijdag.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad Phoenix. 
Wat een wedstrijd. Bi jde goal van Raúl spronge nde tranen in mijn ogen. Mijn held Raúl is maandenlang bekritiseerd, uitgefloten en dat verdient hij niet. Maar dit verdient hij.
El Niño, de toekomstige beste spits van de wereld maakt heel cool af met een perfecte pass van Cesc.
En dan de penalty, wat een geniale pass van Raúl, geweldig om je terug te hebben Raúl. Op naar Kaiserslautern vrijdag.
Oh, echt geweldig, wat zou ik er ook graag naar toe gaan.
Ik voel de jaloersheid opkomen 
En mooie ballen inderdaad op Torres.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Torres zal wel topscorer gaan worden op dit toernooi denk ik. Nu al 3 met de wedstrijd tegen Saudi-Arabië nog voor de boeg. En dan in de tweede ronde naar alle waarschijnlijkheid Frankrijk.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik had 2-1 staan voor de Spanjaarden. Maak ik er een half uur voor de wedstrijd nog gauw 3-1 van. Was ik gelukkig toen Spanje nog een penalty kreeg in de 90ste minuut. 
Ik stond al bijna laatste. En dat enkel omdat ik het niet laten kan om 'last minute' nog gauw mijn scores te veranderen.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Nog gefeliciteerd Gilles. Je hebt zeker lopen zweten he?
Toch zat het er dik in dat die Tunesiers het niet lang zouden volhouden, ook al speelde spanje matig. Heb je trouwens echt 500 euro neergelegd voor een kaartje tegen saudi arabie?
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Schnadalig die westrijd Zwitserland-Togo. 2 Penaltys werden Togo niet gegeven ... ( zeker die voetomhaal .... ) 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3424 stemmen
Jammer dat er vanaf morgen twee wedstrijden tegelijk worden gespeeld.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik ben er niet echt rouwig om dat ik Polen - Costa Rica moet missen hoor.
gotti
-
- 14091 berichten
- 5944 stemmen
Mijn god wat was Spanje slecht. Totaal onverdiende overwinning, ondanks die ene mooie goal van Torres (nee, niet de belabberd ingeschoten penalty). Zo'n Spanje maakt tegen een land als Argentinië geen schijn van kans...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.