- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Dat kun je niet vergelijken. Spanje speelde met alle respect tegen Tunesië en dan ga je toch net iets anders het veld op. Daarbij kun je met veel zekerheid zeggen dat Argentinië niet 70 minuten lang met 11 man voor de goal gaat hangen.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Mijn god wat was Spanje slecht. Totaal onverdiende overwinning, ondanks die ene mooie goal van Torres (nee, niet de belabberd ingeschoten penalty). Zo'n Spanje maakt tegen een land als Argentinië geen schijn van kans...
Onverdiende overwinning? Als je 80 minuten op de helft van de tegenstrever staat te voetballen en nog eens drie keer weet te scoren kan je moeilijk van een onverdiende overwinning spreken.
kappeuter (crew films)
-
- 74734 berichten
- 5988 stemmen
Van wkvoorspellen.nl
Extra voorspellingen
dinsdag 20 juni 2006 - We hebben besloten om de extra voorspelling punten al toe te kennen zodra alle wedstrijden in een groep gespeeld zijn. Zo zullen vandaag de punten worden toegekend voor groep A en B.
Op deze manier worden de punten geleidelijk toegekend en wordt de stand nog realistischer!
stinissen (crew films & series)
-
- 23807 berichten
- 77558 stemmen
KLOSE
En ik heb hem 
maxcomthrilla
-
- 15583 berichten
- 2872 stemmen
Vergeten mee te doen..
Balen..... 
kappeuter (crew films)
-
- 74734 berichten
- 5988 stemmen
KLOSE
En ik heb hem

Ik kan bij Duitsland geen speler selecteren bij deze wedstrijd.
gotti
-
- 14091 berichten
- 5944 stemmen
Zal wel bij WK manager zijn, van VI.nl.
kappeuter (crew films)
-
- 74734 berichten
- 5988 stemmen
Gefeliciteerd met het selecteren van de topscorer van Duitsland. Briljant!
gotti
-
- 14091 berichten
- 5944 stemmen
Onverdiende overwinning? Als je 80 minuten op de helft van de tegenstrever staat te voetballen en nog eens drie keer weet te scoren kan je moeilijk van een onverdiende overwinning spreken.
Die drie goals kwamen pas na 70 minuten, nadat er kort achter elkaar een 3 nieuwe mensen in kwamen. Daarvoor had Tunesië toch echt het beter spel; veel aanvallender, feller en attractiefer. Die winst van Spanje komt gewoon, omdat Tunesië het spel maakte en zich na verloop van tijd stuk speelde. Zo goed was Spanje echt niet hoor...
-
- 23807 berichten
- 77558 stemmen

Ik kan bij Duitsland geen speler selecteren bij deze wedstrijd.
Ik bedoel als de topschutter van het toernooi
kappeuter (crew films)
-
- 74734 berichten
- 5988 stemmen
Ach so.
1. 1. AFC Doom Ruud 6-6-2006 247 (+37)
2. 7. NEC forever Marco 7-6-2006 245 (+62)
3. 13. Jelle's MM Team Jelle 7-6-2006 239 (+65)
4. 17. 7 Raúl Gilles 7-6-2006 238 (+67)
5. 2. kapp Alexander 7-6-2006 233 (+27)
Ik glijd hier gigantisch uit met die poulevoorspellingen. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ja inderdaad, wat een verschillen ineens 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Met mijn poulevoorspellingen zit het volgens mij ook niet helemaal goed. Ik zit o.a. mis met Frankrijk (en daardoor Zwitserland) en Kroatië (en daardoor Australië). Hopen dat ik het in de finalewedstrijden nog wat goed kan maken, misschien heb ik dan nog net recht op een prijsje.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Een beetje dom van me dan om die extra voorspellingen alles behalve serieus in te vullen 
kappeuter (crew films)
-
- 74734 berichten
- 5988 stemmen
Voor mij hetzelfde verhaal. Ik had toen niet in de gaten dat daar zoveel punten mee te verdienen zijn.
Ik dacht dat het een aardigheidje was.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2624 stemmen
Van plek 6 naar 12, omdat ik slechts 1 extra voorspelling goed had van de 4.. 
maxcomthrilla
-
- 15583 berichten
- 2872 stemmen
Yes! Wat een veranderingen in het klassement ineens zeg! Met stip gestegen van plaats 7 naar plaats 2!
Het is punten scoren met die poulevoorspellingen!
kappeuter (crew films)
-
- 74734 berichten
- 5988 stemmen
It ain't over till it's over... 
maxcomthrilla
-
- 15583 berichten
- 2872 stemmen
It ain't over till it's over...
Het wordt nog erg spannend. Vooral als je je bedenkt dat je 50 punten kunt binnenhalen als je de wereldkampioen juist voorspeld 
-
- 23807 berichten
- 77558 stemmen
Ik kom er aan 
Leno
-
- 5922 berichten
- 4455 stemmen
Het wordt nog erg spannend. Vooral als je je bedenkt dat je 50 punten kunt binnenhalen als je de wereldkampioen juist voorspeld
Hmm dat heb ik niet echt serieus ingevuld, of Nederland moet ineens goed gaan voetballen dan ga ik wel punten pakken..
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik begin steeds meer angst te krijgen dat die Duitsers achtereenvolgens Engeland, Argentinië en Brazilië eruit knikkeren
. In dat geval kan ik het wel schudden.
-
- 23807 berichten
- 77558 stemmen
Duitsland ole ole 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Ik begin steeds meer angst te krijgen dat die Duitsers achtereenvolgens Engeland, Argentinië en Brazilië eruit knikkeren
laat de Duitsers maar eerst eens voetballen tegen een fatsoenlijk land.... Zwakke poule zeg
Ik hoop echt dat ze tegen Engeland moeten de volgende ronde
de kwart finale komen ze zeker niet door tegen de oppermachtige Argentijnen 
kos
-
- 46807 berichten
- 8936 stemmen
laat de Duitsers maar eerst eens voetballen tegen een fatsoenlijk land.... Zwakke poule zeg
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik heb het in dit topic al weken geleden voorspeld. Sterke ploeg, ze groeien altijd in een toernooi én het feit dat ze thuis spelen. Wie Duitsland verslaat zal wereldkampioen worden. 
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Wat is dat toch met die commentatoren dat ze een lucky-lel bestempelen als goal van het toernooi en zich afvragen waarom een prachtige passje achter het standbeen langs herhaald wordt (gisteren bij Spanje). Afstandsschoten en vrije trappen worden zwaar overschat. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.