- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Park Ji-Sung
Nee toch... Ik had 1-0 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik eerst ook maar een minuut voor de wedstrijd toch verandert. Ik had er lang spijt van maar mijn ingeving wordt beloond.
Erg terecht en heb ook wel heel wat sympathie voor de zuid koreanen. Dat inspiratieloze Frankrijk mag er wel uit van mij. Vooral die misselijke Vieira.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wat een draak dat Franse team !
Weer 0 punten , het zit me niet mee, veel pech.
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
1-1 een half uur voor de wedstrijd in 1-0 veranderd. 
kos
-
- 46806 berichten
- 8936 stemmen
Erg terecht en heb ook wel heel wat sympathie voor de zuid koreanen. Dat inspiratieloze Frankrijk mag er wel uit van mij. Vooral die misselijke Vieira.
. Die Koreanen krijgen 1 kans en daar scoren ze zo'n frommelgoal uit, terwijl Frankrijk de hele wedstrijd op hun gemak controleren. gewoon domme pech.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Wat waren die Fransen slecht zeg
Die lieten die frommelgoal nota bene gebeuren.... Overigens was die bal over de lijn in de eerste helft. Zo wordt je weer een terechte 2-0 door de neus geboord. 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3424 stemmen
Barslechte dag. Niet zo'n boeiende wedstrijden en ook 8 plaatsen gezakt met 6 verdiende punten 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
. Die Koreanen krijgen 1 kans en daar scoren ze zo'n frommelgoal uit, terwijl Frankrijk de hele wedstrijd op hun gemak controleren. gewoon domme pech. Als je dat Frankrijk ziet zeker terecht. Ze geloven het allemaal wel, ze voetballen niet er is geen inzet in die ploeg. Korea heeft het gewoon erg goed gedaan. Die hebben gewoon doorgezet en het werd beloond.
Alleen Abidal, Malouda en Sagnol heb ik zien voetballen, derest was inspiratieloos.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3306 stemmen
Ribery was goed. Toen hij in de ploeg kwam ging Frankrijk weer voetballen en werden ze gevaarlijk. De wedstrijd was uitermate saai op de laatste 10 minuten na, toen was het weer leuk.
Wat is Zidane ook een vervelend mannetje zeg. Slechts een parodie op zichzelf, en dan nog boos zijn als je gewisseld wordt (alhoewel dat eigenlijk ook nergens op sloeg).
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
De wissel van Dhorasoo (of hoe schrijf je dat), die sloeg nergens op !
Een opstelling waarbij Henry 80 minuten lang op een eiland staat en waar Wiltord 80 minuten in de weg loopt, dat slaat nergens op !
Een selectiebeleid waar Giuly thuis word gelaten, dat slaat nergens op !
De wissel van Zidane was volkomen terecht.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Treurig zooitje hoe het niet moet. Tenenkrommend om te zien. Wat een Uberslechte coach. En niks ondernemen als de druk groter wordt 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Terecht
. Die Koreanen krijgen 1 kans en daar scoren ze zo'n frommelgoal uit, terwijl Frankrijk de hele wedstrijd op hun gemak controleren. gewoon domme pech.
Zeer terecht verdorie. Frankrijk was erg ongeïnspireerd, onder z'n klasse, oud, versleten en futloos!
Zidane pakt geel, mist de volgende match en als Frankrijk zich niet plaatst, dan ziet u hem nooit meer aan het werk in een shirt van Les Bleus. Weg zo'n armoedige ploeg. Een wazige, duistere schim van 1998. En zeggen dat ik vroeger van het frisse Franse voetbal een grote fan was. Het kan verkeren...
kos
-
- 46806 berichten
- 8936 stemmen
Ik zeg ook niet dat Frankrijk zo geweldig was (verdedigend trouwens wel), maar ze waren natuurlijk wel nog een stuk beter dan Korea. Dus dat verdiende gelijkspel zie ik niet zo.
Padd0
-
- 804 berichten
- 3074 stemmen
Korea heeft het gewoon verdiend omdat het tenminste inzet en passie toont, Frankrijk tikt er 1 in en gaat de rest van de wedstrijd die knakegoal verdedigen.
Ze lijden een beetje aan het zelfde gebrek als Engeland en Zweden alleen dan in ergere mate.
Frankrijk moet zichzelf eens helemaal herpakken, eerst al die volgevreten vedette's aanpakken want die zijn echt duidelijk het zwakke punt van het elftal nu, zidane die niet geniaal meer is, Vieira trapt geen bal goed meer en Henry zit een beetje de verveelde vedette uit te hangen daar in de spits.
Het zal het franse voetbal goed doen als ze er nu weer na de 1e ronde eruit vliegen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
Korea heeft het gewoon verdiend omdat het tenminste inzet en passie toont.
Ik vond dat er van beide kanten weinig passie en overtuiging te zien waren wat dat betreft is een 1-1 gelijspel wel terecht maar vond dit echt de saaiste wedstrijd samen met korea - togo tot nu toe
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3306 stemmen
De wissel van Zidane was volkomen terecht.
Die wissel was ergens tegen het einde van de wedstrijd, daarom ging het helemaal nergens over. Hij had er al veel eerder afgemoeten.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Kroatië - Japan niet gezien?
Haha, het zal inderdaad moeilijk zijn om een nog saaiere match te spelen. 
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2197 stemmen
Vanmiddag op papier geen geweldige wedstrijden.
Togo-Zwitserland
Saudie Arabie-Oekraine
Alleen Spanje-Tunesie is het kijken waard
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Niet mee eens, Zwitserland is best een aardige ploeg en kan wellicht Frankrijk achter zich houden in de poule. Saudi en Oekraine moeten allebei winnen, kan idd een saaie pot worden, maar misschien vliegen ze er allebei wel in? In die andere poule is het superspannend, het kan alle kanten nog op. Ben benieuwd of Spanje weer zo ruim zal winnen.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2197 stemmen
Zwitserland is op papier geen geweldige ploeg en ze spelen saai voetbal.
Togo kan alleen maar schoppen en die hebben 1 topspeler die Adebayor maar voor de rest stelt het weinig voor.
Saudie Arabie spreekt voor zich wat die op een WK doen is voor iedereen een vraag en Oekrainie speelde zo belabberd tegen Spanje alhoewel ze zwaar genaaid werden door de grensrechter(s)
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
lol dat was echt een dikke penalty.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Nja, en toch is Zwitserland - Togo best een aardige wedstrijd.
Geen penalty overigens, volgens mij trok Müller zijn been net weg en dook Adebayor er overheen. Ik zag geen contact vanuit de camerastandpunten. Zo in de rust maar eens goed kijken.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3424 stemmen
Had het ook maar ff snel gezien, de wedstrijd is er wel op, maar ik ben ondertussen bezig, dus ik kan het fout gezien hebben 
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
Kroatië - Japan niet gezien?
Was inderdaad ook niet veel aan maar ik vond de andere twee nog erger.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Marco van Basten moet maar zijn slechtste spelers op gaan stellen tegen Argentinië want we krijgen de slechtst mogelijke scheidsrechter : Luis Medina Cantalejo.
Hij floot bijvoorbeeld ook Duitsland - Polen. Met 7 gele kaarten en ook nog een rode kaart voor Polen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.