• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.231 gebruikers
  • 9.386.897 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Bedankt wederom voor de fijne dagelijkse updates otherfool en Finisterra, en felicitaties aan winnaars AHWA en moviefreak#1

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

Ja, bedankt voor de updates otherfool. Altijd weer leuk om lezen!

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Finisterra en Otherfool bedankt voor jullie updates en al het rekenwerk!

Voor wat betreft de MoMe Liga ben ik dik tevreden met een tweede plaats. Het is jammer dat ik 10 punten tekort kom voor de overwinning, ik dacht eigenlijk dat ik hem binnen had door de derde plaats van Navardauskas, maar ik ben een mooi aantal plaatsen gestegen in de jaarstand en dat had ik van te voren niet verwacht.

Voor wat betreft Sportpools ben ik ook tevreden met een zevende plaats. Door het uitvallen van onder meer Contador en Talansky had ik niet verwacht dat ik in de top 10 zou eindigen. Na een 6e plaats tijdens de Giro is mijn doel voor de Vuelta in de top 5 eindigen.

AHWA en moviefreak#1 gefeliciteerd met jullie overwinningen

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Dank voor de updates. Tevreden over de Tour. Nu hopen dat ik misschien nog kan uitlopen, want in de Vuelta zal er weinig te halen vallen, al weet ik nog niet wie er van mijn ploeg daar aan de start zal verschijnen.

LuukRamaker

• 2020 berichten
  • 925 stemmen

Ook mijn dank gaat uit naar beide updaters!

Mooi ook dat er af en toe nog reden was om mijn naam vermeld te zien worden.

Ben zo uiteindelijk toch maar mooi op beide podiums terecht gekomen.

Mijn felicitaties aan de winnaars!

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

moviemafketel schreef:

Bedankt voor de toffe updates wederom otherfool! Je bent net als Mart al bijna niet meer weg te denken bij de tour!

Oei, een vergelijking met De Mart, dat is het mooiste compliment wat je iemand kunt geven. Senk joe!

El Loco

• 1126 berichten
  • 2396 stemmen

moviefreak#1 schreef:

(quote)

In Parijs alsnog de Gele Trui gepakt, Albasini zij geprezen

Gefeliciteerd met de zege moviefreak#1. Wel knap dat de SW uiteindelijk de doorslag geeft na 3 weken koers, geklopt in de sprint op de Champs-Elysees heet dat dan.

Voor mij was het de eerste keer dat ik goed presteerde in een grote ronde. Ik had bewust gekozen om geen 5-punters in mijn ploeg te nemen, zodat ik een “bredere” selectie had. Door het uitvallen van Froome, Contador en Cavendish heeft die tactiek dus gewerkt.

Tot in San Sebastian en de Vuelta!

Justus18

• 699 berichten
  • 79 stemmen

otherfool, het is een rake vergelijking. Als trouwe volger heb ik enorm genoten van de verslagen.

Fox McCloud

• 951 berichten
  • 841 stemmen

Net naast het podium gegrepen. Toch mag dit de pret niet bederven, dus ben ik gewoon zeer tevreden met de 4e plaats. Volgend jaar ben ik weer van de partij. Ik hoop dat ik deze alsmaar stijgende lijn weet door te trekken naar de volgende tour, met als doel een plek op het podium te verwerven.

Hartelijk dank voor de geweldige verslagen otherfool, elke dag was het weer genieten!

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

Pfff, die Meersman gaat de Vuelta (en Polen) ook al niet rijden... Wat een totale misser als 2e pick. Vorig jaar scoorde 'ie nog rond de 1100 punten. Voorlopig amper 70 door z'n zware val in Parijs-Nice en nadien door de WT gewoon volledig te mijden... En hij is nochtans in vorm nu.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Wie zou het goed kunnen doen in San Sebastian? Ken die koers niet zo.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Jammer, Meersman is altijd een zekere pick. Zeker omdat Cav de Vuelta gaat rijden? Maar ook nog geen eens Polen (wel Eneco?)? Zijn programma was hiervoor San Sebastián - Ain - Vuelta.

Bij mij is LLS opeens in Portugal gaan rijden in plaats van San Sebastián. Is maar een eendagskoers, maar had gehoopt om dan met iedereen gescoord te hebben. Ik heb daar zo te zien nu maar twee man aan de start staan..

AHWA, dat vraag je toch niet als leider van onze pool? Ik vind het altijd wel een leuke koers, waar zowat de helft van het peloton een kanshebber is. Een mix tussen puncheurs en klassementsmannen. Ik zou de vorige edities eens opzoeken.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

AHWA schreef:

Weinig verstand van wielrennen, maar dat maakt denk ik niet zo veel uit. Beetje zoeken op internet helpt meestal wel.

McSavah Tot nu toe mag ik niet klagen. Ik volg het een beetje, maar niet zo actief. Al is dat dit jaar wel iets meer geworden natuurlijk.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

Finisterra pakt z'n eerste klassieker van dit jaar mee in San Sebastian.

CSS:

1. Finisterra 115

2. Pitakaas 80

3. McSavah 79

Stand:

1 AHWA 5855

2 McSavah 5456

3 Finisterra 4972

4 david bohm 4591

5 MatthijsGr00t 4287

6 LuukRamaker 4062

7 Knisper 4000

8 Montorsi 3671

9 Pitakaas 3658

10 otherfool 2810

11 Outsiders 1644

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Niet slecht met maar twee renners aan de start. In Polen heb ik er vier, maar wel voor elk soort etappe eentje (vlakke sprint: Lobato, heuvelachtige sprint: Gavazzi/Lobato, bergen: Arredondo, tijdrit: Malori. Montorsi heeft volgens mij de meeste renners aan de start staan, gevolgd door MatthijsGr00t en Pitakaas. Ook enkele teams met maar een of twee renners.

En moest even denken aan deze uitspraak voor de Tour:

McSavah schreef:

Majka moet ook een goede 1-punt kluns zijn. Aan de 2-punt klunzen kan je Pinot nog toevoegen.

Twee etappes, bergtrui, podium en witte trui. Hier sprak duidelijk een kenner

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

Gisteren waren alle ploegen nog aan het slapen, op Montorsi na. Een ongezien aantal punten gingen verloren... Vandaag was het eigenlijk maar iets beter met Finisterra als nipte winnaar voor de soevereine leider Montorsi.

Etappe 1 Polen:

1. Montorsi 100

2. Pitakaas 15

3. Outsiders 7

Etappe 2 Polen:

1. Finisterra 80

2. Montorsi 71

3. AHWA 15

Polen stand:

1 Montorsi 171

2 Finisterra 80

3 AHWA 15

Pitakaas 15

Jaarstand:

1 AHWA 5870

2 McSavah 5456

3 Finisterra 5052

4 david bohm 4591

5 MatthijsGr00t 4298

6 LuukRamaker 4062

7 Knisper 4004

8 Montorsi 3842

9 Pitakaas 3673

10 otherfool 2810

11 Outsiders 1651

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Eerste rit Lobato bij val betrokken, tweede rit geen zin om voor de tweede plek te spurten? Matthews had niet door dat het om de tweede plek ging Is wel handig voor de (WT-)punten, om dat niet door te hebben...

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

Outsiders winnen in Polen! Montorsi heeft de leiderstrui stevig om z'n schouders. Dat dat rondje maar rap gedaan is met al die onbekende namen om toe te voegen...

Etappe 3 Polen:

1. Outsiders 120

2. Montorsi 110

3. Finisterra 70

Polen stand:

1 Montorsi 281

2 Finisterra 150

3 Outsiders 127

Jaarstand:

1 AHWA 5910

2 McSavah 5456

3 Finisterra 5122

4 david bohm 4591

5 MatthijsGr00t 4303

6 LuukRamaker 4077

7 Knisper 4004

8 Montorsi 3952

9 Pitakaas 3733

10 otherfool 2860

11 Outsiders 1771

Ben benieuwd trouwens of Kruopis de Eneco gaat doen. Anders heeft hij dit jaar gewoon 0 WT koersen gereden... Dat blijf ik dus sowieso met één renner puntenloos. Howard is al voorzien in Eneco (ook al goed), dus de kans lijkt me niet zo groot. Al is Kruopis duidelijk een betere sprinter. Oorspronkelijk stond hij op voor de Giro met al die vlakke sprints...

Oh! Ik zie net dat die prijs al gaan vliegen is sinds zondag (met Nerz)! De puntenloze renners:

david bohm: Phinney (onverwacht maar door die val vooral)

McSavah: LLS (in de Vuelta zal die wel scoren)

AHWA: Danielson

Pitakaas: Brajko, Kern, Rein en Coppel

Finisterra: Kruopis

Montorsi: Guardini

MatthijsGr00t: GEEN

LuukRamaker: Gaudin, Ladagnous

otherfool: Andy, CA Sörensen

Knisper: Richeze

Outsiders: Rowe, Castroviejo, Hoogerland, Mohoric, Txurruka

MatthijsGr00t dus de eerste met ALLE 20 renners in de punten!!!

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Voor de Sportpools managers die met de éédagskoersen meedoen:

Aanstaande Zondag (10 Augustus) wordt de Prudential RideLondon Classic weer verreden en die zal meetellen voor het algemene klassement. Het deelnemersveld is onwaardig maar enfin, het gaat toch tellen.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Dat van Nerz was ik vergeten te melden, het was me al wel opgevallen. Feli's dan nog maar! En Lobato werd dit keer gehinderd door een valpartij in de laatste bocht, never in doubt. Wel raar dat hij nog een stuk later dan Swift en Boivin binnenkomt, terwijl ik dacht in de herhaling te zien dat hij niet viel. Volgens mij was er wel iets met zijn ketting.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Oh kijk eens aan; de eerste met alle renners in de punten. Pak ik toch nog een prijsje mee

Ik hoop in Polen eigenlijk nog wel wat te scoren, vooral in de bergen dan.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ja, ik hoop dat Majka nog iets van z'n tourvorm overheeft.

david bohm

• 3081 berichten
  • 3447 stemmen

Heb met Aru en Cataldo twee Italiaanse ijzers in het vuur.

EDIT Monfort rijdt ook mee zie ik nu. Verwacht ik helemaal niks van.

Rare tour trouwens daar in Polen zeg.

Van Phinney had ik veel verwacht, echt zonde van die val. Samen met Danel Martin grootste tegenvaller. Die laatste kies ik nooit weer in dit spel, die heeft de pech echt aan z'n kont hangen. Eerst in LBL 100 meter voor de finish en dan nog eens op z'n geboortegrond tijdens de Giro. Phinney zou ik zo weer kiezen.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

Montorsi zet in de laatste pure sprint nog even de puntjes op de i. De eindzege kan hem nog nauwelijks onlopen, lijkt het. Met zo een bonus moet hij kunnen standhouden in de twee heuvelritten en slottijdrit.

Etappe 4 Polen:

1. Montorsi 126

2. Pitakaas 60

3. Outsiders 44

Stand Polen:

1 Montorsi 409

2 Outsiders 171

3 Finisterra 160

Jaarstand:

1 AHWA 5910

2 McSavah 5461

3 Finisterra 5132

4 david bohm 4591

5 MatthijsGr00t 4303

6 Montorsi 4080

7 LuukRamaker 4077

8 Knisper 4019

9 Pitakaas 3793

10 otherfool 2860

11 Outsiders 1815

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Movistar zet ook steeds geen enkel mannetje bij Lobato, zat hopeloos geplaatst. Montorsi's Guardini (laatste 0-punter voor hem) gaat trouwens de Eneco Tour rijden en wint net in Denemarken. Hij en Kruopis - die samen met Howard reserve voor Eneco staat - hebben tot nog toe enkel één WT eendagskoers gereden.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

MatthijsGr00t wint het sprintje bergop en Montorsi blijft al bij al makkelijk in het zadel voor de eindzege. AHWA rond ondertussen al even de kaap van de 6000! Alleen een rampzalige Vuelta kan nog roet in het eten gooien, zo lijkt het.

Etappe 5 Polen:

1. MatthijsGr00t 165

2. AHWA 100

3. Finisterra 90

Stand Polen:

1 Montorsi 427

2 Finisterra 250

3 MatthijsGr00t 181

Jaarstand:

1 AHWA 6010

2 McSavah 5469

3 Finisterra 5222

4 david bohm 4616

5 MatthijsGr00t 4468

6 Montorsi 4098

7 LuukRamaker 4080

8 Knisper 4039

9 Pitakaas 3793

10 otherfool 2867

11 Outsiders 1817

Howard stond eerst al enige op voor de Eneco van Orica... Pfff. Dit moet het rondje van Stybar maar worden!

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Volgens de huidige startlijsten op PCS heb ik ook wel wat wapens tijdens Eneco Tour en hopelijk ook nog in de Vuelta. Misschien dat Ciolek dan vaak bij de sprints van voren kan zitten.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Lekkere etappe in Polen:) Gelukkig pak ik nog een mooi aantal punten mee in de bergen van Polen!

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

VDW

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.