- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Een "extra" PM. Dus de standen ook gewoon blijven plaatsen in dit topic.
Joy4ever
-
- 4617 berichten
- 1840 stemmen
Een "extra" PM. Dus de standen ook gewoon blijven plaatsen in dit topic.
Precies.
Sorry voor de mogelijke onduidelijkheid maar gewoon graag je toto hier blijven plaatsen! Maar je kan je toto dus ook tegelijkertijd via PM naar mij sturen.
Vervroegen van de deadline vind ik prima maar voor degenen die dit niet redden is er dan nog altijd de optie van de PM.
Mocht een deelnemer niet aan één van de voorwaarden hebben voldaan, dus OF een PM tijdig mijn kant op OF voor de 12 uur deadline je toto hier plaatsen, dan haal ik diegene uit het klassement. Ik heb geen zin om alles steeds extra te moeten checken cq een moderator voor dit soort dingen in te hoeven schakelen.
Dank!
Montorsi
-
- 9718 berichten
- 2381 stemmen
Oh ja, dat is wel goed te doen inderdaad. Maar zo'n pm is dan alleen nodig als je pas op de speeldag zelf je voorspelling indient lijkt me?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik denk dat ik dan door Joenne ben gehacked, want die 27ste plek klopt natuurlijk ook niet. Als Joy4Ever dit even zou willen corrigeren. Ik ga akkoord met een top 3 klassering.
Joy4ever
-
- 4617 berichten
- 1840 stemmen
Oh ja, dat is wel goed te doen inderdaad. Maar zo'n pm is dan alleen nodig als je pas op de speeldag zelf je voorspelling indient lijkt me?
Klopt. Maar als deelnemers het sowieso prettig vinden hun toto te PM-en dan is dat uiteraard prima.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Toch jammer dat ik die eerste week gemist heb.
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Ik ben voor een ban(minstens een waarschuwing), dit is echt triest en trek me voor dit seizoen wel terug, volgend jaar maar weer met een schone lei beginnen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Ik ben voor een ban(minstens een waarschuwing), dit is echt triest en trek me voor dit seizoen wel terug, volgend jaar maar weer met een schone lei beginnen.
Niet doen joh! Je laat die gozer toch zeker je toto niet verpesten?
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Kom op man. Ik wilde alleen iets aantonen en heb daar de terechte consequenties voor ontvangen en ben daar ook eerlijk over.
En met een schone lei beginnen? Heb jij dan ook iets verkeerd gedaan?
Bovendien verandert er niets in de stand. Dus om er nu mee te stoppen is net zo kinderachtig als mijn actie.
Maar ik wens jullie nog veel plezier. Moge de beste winnen. 
Montorsi
-
- 9718 berichten
- 2381 stemmen
Als je had willen aantonen dat er te frauderen valt had je het toch gewoon kunnen zeggen?
Om een ban vragen is dan wel weer erg overdreven, maargoed..
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Dit is ook weer overdreven.
Ik ga er vanuit dat J0enne als enige heeft gefraudeerd. En die doet dus niet meer mee.
De rest kan gewoon mee blijven doen. 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Het is daarnaast logisch dat je hier kunt frauderen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nou, ik ben anders wel voor een celstraf van 2 jaar, waarvan 1 voorwaardelijk.
Het argument van j0enne is bijzonder twijfelachtig en de actie beetje jammer maar niet overdrijven. Het is maar tijdverdrijf, zonder enige inzet van onze kant. Laten we niet gaan overdrijven wat betreft j0enne's daad.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ban
Voor een spelletje waarbij niks op het spel staat en wat onderling door leden geregeld wordt? Hij is publiekelijk afgegaan en zijn reputatie is niet meer; dat lijkt mij voldoende sanctie. Wat mij betreft doet hij volgend seizoen weer gewoon mee.
Moeten het ook niet buiten proporties gaan overdrijven.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Deadline vervroegen ben ik op tegen trouwens. Soms wil ik wel weten wie uiteindelijk speelt en of er last-minute afhakers zijn. Als het straks Bayern Vs. Barca is, en Messi haakt in de warming up af ben je de sjaak.
Niet dat het mij nog kan helpen dit seizoen, met mijn schandalige voorspellingen 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Goed argument van Materny.
Dat wordt dus PM-en voor je de komende tijd.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Doe normaal. Een ban slaat nergens op. Het is zeer flauw wat hij deed, maar meer ook niet.
Kan ik me ook terugtrekken, zogenaamd onder het mom van de lol is eraf? Met mijn 27e plek 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
De lol is er vanaf.
Heb ik eigenlijk ook wel een beetje. Is toch bespottelijk dat de regels nu moeten worden aangepast vanwege 1 valsspelende non-valeur? Heeft-ie daarmee de onovertroffen CL toto eigenlijk een dubbele dolksteek toegebracht. Wat mij betreft zwichten we niet en gaan gewoon verder volgens het honor system.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Haha, Joennes naam is ondertussen wel bezoedeld. Overigens wel terecht.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Sjemig, hoe je je humeur kunt laten verpesten door 1 persoon.
Hij is toch geen Balotelli?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik zal steeksgewijs wel een printscreentje maken.
Vind gewoon dat we het op de oude manier moeten blijven doen.
Dit komt echt zelden voor verder en al ken ik jullie niet, dat vertrouwen heb ik verder nog wel.
Eens met otherfool dus in dit geval.
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Of voortaan in topic plaatsen met pm haar Joy? Mocht je dan nog iets wijzigen voor de deadline, met een tweede pm dan ook naar Joy. Lijkt me de beste oplossing. Of alleen pm als je het nog op de dinsdag doet, om Joy enigszins te ontlasten in zijn inbox. Ikzelf doe het toch meestal al in het weekend invullen en kan dan niets meer veranderen.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Je kan natuurlijk ook gewoon doorgaan en er vanuit gaan dat dit een eenmalige actie is van één individu. Als iemand daadwerkelijk zo zou willen winnen, wat zou mij dat kunnen boeien?
Joy4ever
-
- 4617 berichten
- 1840 stemmen
We gaan gewoon op de oude wijze verder en vervolgens diskwalificeer ik de winnaar omdat hij de schijn tegen heeft. Zorg dus dat je tweede wordt deze editie
.
Ik zit ook niet te wachten op extra werk maar ik laat een ieder vrij waar hij zich het prettigst bij voelt. Liefst zoveel mogelijk toto's invullen voor de 12 uur deadline. En anders een PM mijn kant op. Voorts blijven een paar deelnemers hier alles in de gaten houden dmv maken Excel bestanden en is een moderator stand-by.
Maar ook ik denk / hoop dat dit een eenmalige actie was.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Vroeger nam ik nog wel eens screenshots om 20:45 in de hoop iemand te kunnen betrappen maar het ging altijd eerlijk. Laten we dat zo houden want de cheaters vallen toch wel door de mand ook met een goed verzonnen smoes!
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Het feit dat het in je opkomt om vals te spelen hier. 
edit. 
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
18 februari 2014
20:45
Bayer Leverkusen- Paris Saint Germain
Manchester City- FC Barcelona
19 februari 2014
Arsenal- Bayern München
AC Milan- Atletico Madrid
25 februari 2014
18:00
Zenit St. Petersburg-Borussia Dortmund
20.45
Olympiakos Piraeus-Manchester United
26 februari 2014
FC Schalke 04-Real Madrid
Galatasaray- Chelsea
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.