- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Nerd zijn
Nerd zijn
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Ik heb even onderzoek gedaan naar het kijkgedrag van 'de nerd', en het blijkt dat van ale users hier met nerd in hun naam, een deel van LOTR in hun top10 hebben staan.
LOTR is dus echt voor nerds, wat mij ook een nerd maakt. 
Oké, nu ga ik me maar even met nuttige dingen bezighouden. 
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
Het mooiste van dit topic is nog wel dat sommige users zich op hun teentjes voelen getrapt door 'nerd gerelateerde' opmerkingen van anderen.. 
Edie
-
- 3185 berichten
- 1220 stemmen
Ik kan je geen ongelijk geven, maar het heeft ook andere kanten. In mijn geval ben ik zo omdat ik al mijn klasgenoten gewoon niet mag. Allemaal egotrippende teringpatsers zijn het.
Ik heb ook slecht contact gehad met mijn klasgenoten sinds de middelbare school. Ik had in elke klas telkens een echte vriend met wie ik optrok, en de rest niet. In de laatste 2 jaar een beste vriend aan overgehouden, rest van de klas zie ik amper.. Spreken me wel aan, maar geen vrienden.
In jou geval kan jij er niets aan doen nee.
@Edie
Volgens mij zegt Moviefreak nergens dat hij het dom vind dat veel mensen uitgaan etc. Hij zegt alleen dat het gewoon niks is voor hem.
Kan best kloppen, maar het kwam zo over op mij.. Niet dat ik iets heb nu tegen Moviefreak hoor 
Ik heb even onderzoek gedaan naar het kijkgedrag van 'de nerd', en het blijkt dat van ale users hier met nerd in hun naam, een deel van LOTR in hun top10 hebben staan.
LOTR is dus echt voor nerds, wat mij ook een nerd maakt. 
Mwoah, en als je Irreversible kijkt (en goed vind) ben je een zieke klootzak zeker 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik kan je geen ongelijk geven, maar het heeft ook andere kanten. In mijn geval ben ik zo omdat ik al mijn klasgenoten gewoon niet mag. Allemaal egotrippende teringpatsers zijn het.
Hebje helemaal geen vrienden in je klas dan ?
Edie
-
- 3185 berichten
- 1220 stemmen
Ik heb ook een jaar in een klas gezeten waarin ik geen vrienden had
Pauze's alleen doorbrengen etc... Was in het 3de jaar (tevens het jaar dat ik was blijven zitten, was daar zeker een oorzaak van).
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
En nu is dat gelukkig niet meer zo? 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Hmm.. Ik heb 2 jaar op een school gezeten meet veel kinderen die het allemaal niet zo serieus namen .. ik heb me daar nog wel kunnen redden maar veel andere niet .. Hier ben ik ook blijven zitten , want ik ging er in mee en deed geen flikker meer .. hierna naar een andere vmbo school gegaan met bijna alleen maar Nederlanders .. ik wil niet discrimineren maar voor mij is het wel beter.
Nu ga ik naar het HBO en daar moet het wel goed komen denkik 
Edie
-
- 3185 berichten
- 1220 stemmen
En nu is dat gelukkig niet meer zo? 
Ik heb niet veel vrienden, dan bedoel ik echte vrienden he... Momenteel geen school, maar gewoon 1 goede vriend die werkelijk altijd klaarstaat... Daar heb ik meer dan voldoende aan. Tuurlijk ook nog enkele waarmee we de stad welleens ingaan e.d, maar zijn meer uitgaansvrienden 
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
De échte vrienden zijn ook schaars. Naast gewoon vrienden met wie je leuk kan omgaan heb je van hun meestal maar 1 of 2 (of 0!). Zuinig op zijn dus. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik heb 3/4 ECHTE vrienden.
daarbuiten een zooitje met nog wat mensen waar ik af en toe wel eens wat mee doe , dat zijn voornamenlijk vriendinnen.
kevin_vs
-
- 104 berichten
- 10 stemmen
weet je, scouts wordt in veel films anders voorgesteld dan het werkelijk is, misschien in amerika dat het anders is, maarja, als je er zelf niet bij bent moet je ook niet vooroordelen... zeker als je mij niet kent
Archeter,
Ik was vorige keer in de zaanse schans met een paar vrienden ( Gratis kaas
) kijken hoe chinezen praten
.
Maar toen liep er ook zo'n groepje scouts, allemaal bril, domme uitstraling. echte "nerds"
maar of jij dat bent, geen idee, maar waarom zit je bij scouts, en ga je niet op voetbal bijv.
Vind je het leuk om hutten te bouwen en knopen leggenen bij het kamvuur verhaaltjes te vertellen.
Ik heb daar geen problemen mee hoor 
Kevin.
kevin_vs
-
- 104 berichten
- 10 stemmen
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Dit is nou de eerste keer in dit topic dat iemand echt lullig gaat lopen doen...
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
tja, de typische jocks vs nerds kwestie he.
Edie
-
- 3185 berichten
- 1220 stemmen
Hij zal ook vast rond de 15 zijn.. Kevin.
Vast eentje die jaloers is dat hij niet bij de scouting zit omdat 'ie niet durft 
Lekker boeiend of iemand bij de scouting zit, of op voetbal zit..
archer
-
- 165 berichten
- 192 stemmen
nee zo ben ik niet, ik heb trouwens 6 jaar gevoetbald, maar toen was ik het gewoon beu, ik houd van afwisseling, en ook omdat heel veel van mn vrienden er ook bij zijn
en trouwens, hutten bouwen doen we al helemaal niet, er bestaat zoiets als een tent, en ja knopen, ik veronderstel dat iedereen wel een knoop kan leggen, meer houden we ons daar ook niet mee bezig hoor, mij lijkt het gewoon dat jij een totaal verkeerd beeld hebt, en als het zo was bij die scouts die je gezien hebt, bij ons is het ZEKER niet
die dingen die jij bedoeld, knopen leggen hutten bouwen verhaaltjes vertellen horen meer bij de scouts van 6 jaar of zo, volgende week gaan we bijvoorbeeld paintballen, als je dat nerderig kan noemen ?
kevin_vs
-
- 104 berichten
- 10 stemmen
volgende week gaan we bijvoorbeeld paintballen, als je dat nerderig kan noemen ?
Waar is die scoutings vereniging percies 
archer
-
- 165 berichten
- 192 stemmen
belgie, limburg, maar wat dat er toe ?
kevin_vs
-
- 104 berichten
- 10 stemmen
Mijn excuses, scouting is toch niet zo saai als ik d8
En ik wil ook wel heel graag paintballen. (nog nooit gedaan) Maar ik woon in Noord-holland, dus das wel iets te ver 
archer
-
- 165 berichten
- 192 stemmen
paintball zal je in nederland toch ook wel kunnen doen lijkt mij ? maarja het enige probleem is dat je dat alleen in groep kan doen
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Natuurlijk , Er zijn honderen Paintbal gelegenheden in Nederland .. ook in Noord-Holland overgens .. 
kevin_vs
-
- 104 berichten
- 10 stemmen
ja ook in spaarnwoude hier, maar dat is €30,- !!!
En als de vereniging dat organiseerd, en je hebt vrienden daar (mijn m8's hebben geen €30,- daarvoor over) lijkt het me wel cool om daar iedereen samen neer te knallen 
archer
-
- 165 berichten
- 192 stemmen
ja 30 is inderdaad wel veel, bij ons is dat maar 15, en zonder vereniging ook maar 20 of zo
en dit is daarmee mijn 100e bericht 
archer
-
- 165 berichten
- 192 stemmen
we zijn wel steeds meer non-topic aan het worden 
kevin_vs
-
- 104 berichten
- 10 stemmen
topic is ook een beetje afgesloten volgens mij, iedereen heeft iets kunnen zeggen 
archer
-
- 165 berichten
- 192 stemmen
ja, misschien moeten ze het maar afsluiten
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen