• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.963 gebruikers
  • 9.370.069 stemmen

Je favoriete online-spel

zoeken in:

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

dan maar orgineel!

en oh wat ben ik goed met southampton!

Zozo Ik ben goed op weg met Ajax

Riddick

• 434 berichten
  • 650 stemmen

Battlefield 2 Rocks..

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Snowbowling

Zoveel mogelijk mensen raken met je gigantische rollende sneeuwballen. Voor de punten is het vooral goed om ze met z'n tweeën of drieën tegelijk te raken. Mijn record is 1087.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

COD Uo. online.

Was een clan-leader in m'n jonge dagen maar mn pc trekt zware grafische spellen niet meer dus sta ik nu al 6 maanden aan de zijlijn.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

counter strike! Inmiddels weer naar een tijd!

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Stratego

ewalk

• 767 berichten
  • 1059 stemmen

Ik ben de laatste maanden helemaal verknocht aan Battleground Europe(de verbeterde versie van WWIIonline)

Het is een unieke MMOG met WWII als thema. Het spel speelt zich af in de tweede week van mei 1940. Je kan kiezen om een Duitse of een geallieerde(franse of BEF) soldaat te spelen. Je kunt rennen, vliegen, rijden, varen op een kaart van West-Europa(West-Duitsland, Zuid-Nederland, Belgie, Luxemburg en Noord-Frankrijk) die een schaal van 1 op 2 heeft, met duizenden anderen tegelijk. Het spel bestrijkt een oppervlakte van 1200 vierkante meters. Kortom dit spel is uniek en enig in zijn soort!!

Het spel is niet voor mensen zonder geduld en voor personen die van snelle schietspellen houden waarbij je tijdens het neerschieten van tegenstanders eerst zelf nog flink wat kogels opvangt om vervolgens een healthkit op te pakken. Het gaat hier echt om een simulatiespel waarbij strategie van belang is. One shot, kan one kill zijn.

Let wel dit spel is gemaakt door en voor liefhebbers en niet geschikt voor de grote massa. Geen groot softwarehuis en geen reclamebureaus. Ze vragen daarom een maandelijkse bijdrage om zo het spel steeds up to date te houden en steeds opnieuw te ontwikkelen.

Het maandelijks abonnement, gedateerde graphics en de hoge leercurve schrikt veel mensen af. Prik je hier door heen dan wil je niet anders meer.

Op de site http://www.dutchd.nl kun je zien wat het inhoud. Voor een 14 daagse free trial surf je naar http://www.matrixgames.com.

Tip: Voordat je deelneemt aan het slagveld breng dan toch eerst een bezoekje aan het forum van http://www.dutchd.nl. Dit geeft je meer inzicht in het spel.

gotti

• 14075 berichten
  • 5883 stemmen

World of Warcraft & Call of Duty II.

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4553 stemmen

Ik ben grote fan van Hattrick: verslavend spel, dat al bij al toch niet al te veel tijd van je in beslag neemt (al kun je er wel ver in gaan, als je wil )

ewalk

• 767 berichten
  • 1059 stemmen

Er is een free-trial voor Battleground Europe! Wees er snel bij! Voor de liefhebbers: http://www.dutchd.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=119

chiquita

• 1109 berichten
  • 1683 stemmen

Point 'n' Click spelletjes bij Lazylaces

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2242 stemmen

Grand Theft Auto San Andreas Multplayer, soms Joint Operations, Call of Duty 2, en heel soms eens Pro Evolution Soccer 5.

Ik ben nu trouwens ook pas begonnen met het spelen van een spel wat heet; Rakion.

Soort Lord of the rings achtig spel, je kan kiezen uit verschillende characters, zoals een warrior, wizzard etc.

Dan een map ingaan en zwaargevechten houden met anderen. En ik moet zeggen, voor een spel wat je gewoon kan downloaden zijn de graphics zeer aangenaam en de gameplay is ook wel stoer.

gotti

• 14075 berichten
  • 5883 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Grand Theft Auto San Andreas Multplayer

Sinds wanneer is dit online te doen en hoe ziet deze online opzet eruit?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2242 stemmen

De Multplayer is ontworpen door een groepje hobbiesten en is dus niet van Rockstar zelf. Maar de opzet is zeer professioneel gedaan, momenteel zijn ze nog bezig met het maken van een deathmatch, dat betekend dat je dus ook uit de auto kan en vrij kan bewegen. Tot op heden kan je dus nog niet uit de auto en dus zijn er nog maar enkele keuze moeglijkheden; Races, Freeroam en Cops and Robbers. Races spreekt voor zich lijkt me. Freeroam betekent dat je dus gewoon zonder beperkingen kan bewegen in de gehele San Andreas map, met een voertuig naar keuze. Cops and Robbers is wat ikzelf voornamelijk speel, het concept is vrij helder; of je bent een Cop in een politievoertuig, of een robber in een normaal voertuig. Als je dus een cop bent dan is je taak om zoveel mogelijk robbers op te sporen en uit te schakelen (veelal door gewoon zijn of haar voertuig kapot te rammen) ben je een robber, dan is het beste om te maken dat je wegkomt en zolang mogelijk uit handen van de cops blijft. Allemaal heel erg leuk gedaan, tevens is er ook de mogelijkheid om te spectaten, dus als je net inlogt in een server, of je bent dood, dan kan je dus bij andere users meekijken met 3 soorten cameraposities. Ook kun je chatten via het chatscherm, en zelfs voten voor een nieuw map. Weet wel dat de meeste servers de cheatdetector aan hebben staan, en dat betekent dus dat een gemodde versie de meeste servers niet binnen komt. Ook moet je de 1.0 versie van GTA hebben om MTA te kunnen draaien.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Battlefield 1942

gotti

• 14075 berichten
  • 5883 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

[grote lap tekst]

Ok. Bedankt voor de info. Hoop zelf nog steeds op een grootse World of Warcraft achtige opzet (niet bij SA, maar bij een nog veel grote spel), waarbij verschillende gangs het tegen elkaar opnemen. Wellicht waagt Houser zich eraan. Zou groots kunnen worden...

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2242 stemmen

Dat zou wat worden dan, ik hou wel van dit soort spellen.

ewalk

• 767 berichten
  • 1059 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Dat zou wat worden dan, ik hou wel van dit soort spellen.

Wat vind je dan van dit soort spel maar dan met de Blitzkrieg Battle of France 1940 als thema?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2242 stemmen

klingt interessant..

ewalk

• 767 berichten
  • 1059 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

klingt interessant..

Kijk eens op www.dutchd.nl en je krijgt genoeg info over de moeilijkste PvP(personversusperson) game ter wereld.

Bedenk dat mensen deze game spelen om wat het niet is en niet om wat het is!

Van Nunen

• 791 berichten
  • 0 stemmen

Catan online.

www.catanweb.nl

De meesten zullen het spel wel kennen. Dit is een online variant met iets van 16000 leden of zo.

Ook online is het spel zeer verslavend.

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2167 stemmen

Bomberman

www.jippii.nl

Tomas

• 33 berichten
  • 37 stemmen

NEt kampioen geworden met Hattrick. Mijn team is

VV LTC-Assen//FcG

ewalk

• 767 berichten
  • 1059 stemmen

Tomas schreef:

VV LTC-Assen//FcG

hm, LTC Assen? Zeker zelf bij gevoetbald?

Dead01

• 1167 berichten
  • 1975 stemmen

America's Army speel ik. Is volledig gratis,regelmatig nieuwe maps en zeer realistisch.

http://www.americasarmy.com/ voor de mensen die intresse hebben.

Mocht je vragen hebben pb maar ,speel dit al enkele jaren.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3859 stemmen

Tomas schreef:

VV LTC-Assen//FcG

Succes met je promotie wedstrijd want directe promotie zla er wel niet in zitten.

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

Final Fantasy XI

daandiebanaan

• 13 berichten
  • 22 stemmen

Call Of Duty 2 al vond ik UO leuker om te doen...:\

ewalk

• 767 berichten
  • 1059 stemmen

Battleground Europe komt weer met een nieuwe patch waarbij er mortieren worden geintroduceerd. Ook een supplytruck en TOEs(tables of Organisation and Equipment) Het laatste houdt in dat voorraden niet meer zijn gebonden aan de steden die je verovert maar aan de brigades. Is een brigade zijn voorraden bijna kwijt zal hij zich moeten terugtrekken anders wordt hij vernietigd. Of hij moet vervangen worden door een verse brigade. Terugtrekken naar een stad met voorraden kan niet meer omdat de stad zelf geen voorraden meer heeft. Dit levert interessante situaties op. Dit worden lange lange gevechten denk ik. Ik ben benieuwd hoe de HC(High Command )hier mee omgaat!

Brigades kunnen nu gemechaniseerd zijn, puur infanterie, puur pantsers, of pantserinafanterie, parabrigades etc.

www.dutchd.nl[/url]

Adrenal

• 1381 berichten
  • 0 stemmen

Is een online spel zo'n spel dat je op internet met andere mensen samenspeelt of zo een dat je gewoon op een spelletjessite vindt en dan alleen kan spelen. Die van de eerste categorie speel ik nooit maar van de tweede categorie speel ik wel eens een puzzelspelletje of Commando 2.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.