• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.963 gebruikers
  • 9.370.069 stemmen

Je favoriete online-spel

zoeken in:

meneertjenilson

• 53 berichten
  • 18 stemmen

Spelen jullie wel eens online games, en welk spel vinden jullie het leukst om (online) te doen..

Mijn favoriete spel is Onlinesoccermanager.Je managed een (voetbal)team en het is erg leuk om te doen.

gotti

• 14075 berichten
  • 5883 stemmen

World of Warcraft.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het broertje van onlinesoccermanager, Het Bondscoachspel. Kan ik eindelijk de pijnlijke toernooien eens goed overdoen met Spanje.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

www.Orisinal.org[/url] is mijn favoriete spellenstek.

Critical Zone, Midnight Serenade, Snowbowling, Bubble Bees, Chicken Wings, The Perilous Voyage, These Little Pigs en Firedragon zijn mijn favorieten. Prachtige muziek overigens.

Nadeel is dat de spellen snel vervelen omdat je oneindig door kan gaan. (als je de behendigheid hebt)

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Ja Online Soccer Manager doe ik ook. Ik heb '5 van die premium seizoenkaarten aangeschaft en meteen de drie subaccounts geactiveerd. Ik speel nu in 4 verschillende competities

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Er gaat niets boven het oude vertrouwde Red Alert2.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Mahjong. Uren kan ik dit spelen.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Klopt het trouwens dat er ook spel is dat is gebasseerd op das boot ??

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Van Mahjong heb ik nooit iets begrepen, we hadden het vroeger ook op de spelcomputer zitten. Maar wat is nou de bedoeling?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

jassonn schreef:

Van Mahjong heb ik nooit iets begrepen, we hadden het vroeger ook op de spelcomputer zitten. Maar wat is nou de bedoeling?

Simpel. Telkens twee dezelfde stenen verwijderen door op te klikken. Dit tot de ganse layout verdwenen is. De ene versie is om de hoogste score, een andere zo snel mogelijk. Men kan zo verschillende 'levels' uitspelen. Er zit ook wat taktiek in, maar dat ondervind je snel. Leuk spel. Ik speel het al een paar jaar op Yahoo (Mahjong Solitaire).

timbo_

• 13116 berichten
  • 3859 stemmen

Een onlinevoetbalspel wat mij vele malen beter bevalt dan Online soccer manager is Hatrrick. Hierbij beheer je ook een eigen team maar het is een wereld van verschil met OSM. Dit spel eindigt ook nooit aangezien je steeds verder kunt promoveren tot in de erdevisie. Hier gaan echter wel wat seizoentjes inzitten. Een seizoen wordt ook heel anders opgebouwd aangezien je iedere zondag een wedstrijd speelt van 2 keer driekwartier en een seizoen duurt 14 weken. Dus als je wat meer diepgang in een management spel wilt als bij OSM kan ik je hattrick aanraden. Je moet er wel enig geduld voot hebben want het gaat allemaal niet vanzelf.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

U-96 schreef:

www.Orisinal.org[/url] is mijn favoriete spellenstek.

Critical Zone, Midnight Serenade, Snowbowling, Bubble Bees, Chicken Wings, The Perilous Voyage, These Little Pigs en Firedragon zijn mijn favorieten. Prachtige muziek overigens.

Nadeel is dat de spellen snel vervelen omdat je oneindig door kan gaan. (als je de behendigheid hebt)

Mooie muziek, maar kan die ook uit?

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

speedy23 schreef:

Ik speel het al een paar jaar op Yahoo (Mahjong Solitaire).

Alleen het nadeel van Yahoo vind ik, dat je eerst moet registreren. Voor een spelletje heb ik dat niet over. Ik speel de versie van 555games, waarin ook een puntentelling zit.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Timmy757 schreef:

Klopt het trouwens dat er ook spel is dat is gebasseerd op das boot ??

Das Boot: German U-Boat Simulation (1990)

Voor zijn tijd een geweldig en realistisch spel. Heb het helemaal grijsgespeeld. Maar er zijn veel meer spellen in die stijl: Aces of the Deep, Command Aces of the Deep, Silent Hunter II en III.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

jassonn schreef:

Mooie muziek, maar kan die ook uit?

Nee, is toch wel een minpunt.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Dustyfan schreef:

Alleen het nadeel van Yahoo vind ik, dat je eerst moet registreren. Voor een spelletje heb ik dat niet over.

Je hoeft enkel een naam aan te maken en een paswoord te bedenken. Je mag nog een fake mailadres opgeven. Ik heb op al die tijd van Yahoo nog geen enkel bericht of iets dergelijk gekregen.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Thx voor de info u-96.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Graag gedaan.

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Quake 3 Team Arena

J.S.

• 11754 berichten
  • 3060 stemmen

Speelt er hier niemand Counterstrike dan ?

Quentin

• 10202 berichten
  • 8538 stemmen

Ja soms wat CS, vaker DOD en joint operations.

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

Favoriete online game ? Lijkt me wel duidelijk.. F1 Challenge, heb zelfs met Sniper en Tortuga (ook lid hier) een eigen race league voor opgezet....

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Wolfenstein Enemy Territory

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

AHWA schreef:

Wolfenstein Enemy Territory

Ja dat spel ownd ook wel ja

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Hattrick is leuk ja. Slorpt niet teveel tijd op en geeft het leven op zondag wat meer spanning

Ben (wie niet?) een tijdje zwaar verslaafd geweest aan Bubbels, maar dat kan ik nu niet langer dan twintig seconden meer spelen voor het mijn strot uitkomt. Voor de rest vind ik de woordspelletjes bij Zylom ook wel leuk, vooral dat met die treinen.

Echte spelletjes speel ik niet on line eigenlijk. Vroeger ook nog veel vier op een rij gedaan ergens, maar omdat ik altijd won was dat ook niet meer leuk (vier op een rij wordt onderschat, als je een beetje nadenkt is dat een zwaar intelligent spelletje )

timbo_

• 13116 berichten
  • 3859 stemmen

Freud schreef:

Hattrick is leuk ja. Slorpt niet teveel tijd op en geeft het leven op zondag wat meer spanning

Zeker. Die zondag krijgt inderdaad heel wat meer spanning. En de woensdag trouwens ook zolang je nog in de beker zit. Hoe heet je team trouwens en in welke klasse speel je?

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Heb ook heel lang Enemy Territory gespeeld (clans enzo). Lig nu een beetje stil op gamesgebied, maar de laatste dagen speel ik af en toe de Battlefield 2 demo.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

timbo_ schreef:

Hoe heet je team trouwens en in welke klasse speel je?

Mijn team speelt met de inspirerende naam 'Fc Freud' en zit enthousiast in de zesde klasse van de Belgische competitie. Maar ik blijf er niet lang vrees ik, is eigenlijk (voorlopig) net een tikje te hoog voor het niveau van mijn spelers. Maar daar wordt aan gewerkt

meneertjenilson

• 53 berichten
  • 18 stemmen

Ik heb ook Hattrick gespeeld maar ik vond het aanmelden enzovoort al lastig genoeg bij dat spel ik had er zo geen zin meer in. Onlinesoccermanager is anders ook een erg leuk spel waar je je zo kan aanmelden en spelen maar! :)

timbo_

• 13116 berichten
  • 3859 stemmen

Nee ik vond OSM ook wel leuk. Alleen ben ik dat spel na een week of 3 moe. Hattrick blijft interssant en de uitdaging is gewoon groter dan bij OSM.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.