menu

Overig / Algemeen / Sigaretten, sigaren en andere rookwaar

zoeken in:
melvddonk
Nu vraag ik me echt af waar je woont. Als je tussen Den Bosch en Tilburg woont zal dat niet ver bij me vandaan zijn. lol.

TheShadowking
Zeg ik nie

melvddonk

Aangezien je het gister wel gezegd hebt, snap ik het nut van dit berichtje nu niet.

Weet iemand of waterpijp roken met gewoon druiven/meloen tabak slecht voor je is? Heb me een beetje om laten praten xD

Definieer slecht.

Naomi Watts schreef:
Definieer slecht.

Maar waarom want het is toch vooral waterdamp, ik heb iets gehoord over het kooltje maar is er hier iemand die er meer van weet?

maxroelofs schreef:
(quote)

Maar waarom want het is toch vooral waterdamp, ik heb iets gehoord over het kooltje maar is er hier iemand die er meer van weet?
Water is zeg maar de filter, het is gewoon net als een sigaret gewoon slecht niet alleen die kool.

stfuympos schreef:
(quote)
Water is zeg maar de filter, het is gewoon net als een sigaret gewoon slecht niet alleen die kool.

Maar in de druiventabac zit geen nicotine of iets, wat sigaretten juist zo schadelijk maakt. Hoe hom je er dan bij dat het even schadelijk is?

Bedankt voor de tip, geld dit alleen voor wiet of ook voor dat fruitspul?

Artikel gaat over 'waterpijptabak' dus in eerste instantie over het 'normale' fruitspul.

Zit trouwens 0.5 nicotine in.

Zucht misschien toch maar eens stoppen dan.

Ik blaas het topic maar nieuw leven in.

Weet iemand iets van zippo's? Ik wil voor oud en nieuw graag een aansteker die het ook goed doet bij wind en andere tegenslagen. Is een zippo dan veel beter dan een normale aansteker of zijn er nog betere opties?

jumpstylemovie schreef:
of zijn er nog betere opties?

Stoppen

Ik rook niet, het is voor vuurwerk!

jumpstylemovie schreef:
Ik blaas het topic maar nieuw leven in.

Weet iemand iets van zippo's? Ik wil voor oud en nieuw graag een aansteker die het ook goed doet bij wind en andere tegenslagen. Is een zippo dan veel beter dan een normale aansteker of zijn er nog betere opties?

Ik geloof dat je dan het beste voor zo'n gasbrander kunt gaan, sterke vlam die niet uit gaat. en met een druk knop, na 15 min met zo'n tandwieltje heb je dan meestal een lamme duim.(bij aanstekers/zippo's)
Of je kiest voor een aansteek lont natuurlijk
Bij harde woei wil een zippo nog wel eens uit gaan, maar is wel beter als een aansteker over het algemeen.

btw. iemand een voorkeur voor aanstekers?
ik gebruik nu al een hele poos BIC aanstekers, normale grote met een tandwieltje niet zo'n klik ding. ik haal dan altijd wel even de beveiliging er af, voor het gemak

jumpstylemovie schreef:

Zippo is inderdaad nog altijd de beste aansteker ter wereld. Maar voor een gegraveerde Zippo betaal je toch al gauw € 50. Voor een gewone versie een € 30 à 35.

Kijk hier eens.

laundromat
4jaar van de Camel af!! Trots!

jumpstylemovie schreef:
Ik rook niet, het is voor vuurwerk!
Dan moet je geen Zippo gebruiken maar een sigaar ofzo.

laundromat schreef:
4jaar van de Camel af!! Trots!

Wat nu? Winchester of Lucky Strike?

laundromat
Die had ik kunnen verwachten ja! Na ooit met Davidoff begonnen te zijn en vrij snel op Camel over te gaan ben ik 4 jaar geleden cold turkey gestopt met roken van Camel en andere rookwaren. Zelfs de in mijn vriendenkring geliefde waterpijp sla ik over

stfuympos schreef:
(quote)
Dan moet je geen Zippo gebruiken maar een sigaar ofzo.

Doe ik ook maar moet je wel eerst die sigaar aansteken.

Nee maar een goede aansteker is gewoon handig. Zo'n gas aansteker had ik 2 jaar terug maar die was in no time leeg. Wel super handig!

laundromat schreef:
Die had ik kunnen verwachten ja! Na ooit met Davidoff begonnen te zijn en vrij snel op Camel over te gaan ben ik 4 jaar geleden cold turkey gestopt met roken van Camel en andere rookwaren. Zelfs de in mijn vriendenkring geliefde waterpijp sla ik over

Proficiat. Veel gezonder, veel geld in je zak, geen vuiligheid meer en je valt niemand anders lastig. Niets dan voordelen dus.

laundromat
speedy23 schreef:
(quote)

Proficiat. Veel gezonder, veel geld in je zak, geen vuiligheid meer en je valt niemand anders lastig. Niets dan voordelen dus.

reden van stoppen had 1 heel grote reden: de verslaving zelf, er mee bezig zijn. waar kan ik roken op dat feestje en heb ik wel genoeg bij me. de stank, gezondheid, geld enzo is mooi meegenomen...

Ik heb al bijna 2 maanden geen pakje sigaretten gekocht. Voorheen rookte ik max een half pakje per dag op. Nu rook ik alleen met uitgaan. Heb ook niet meer zo'n trek in een sigaret als voorheen. Alleen met uitgaan krijg ik zin. Vind deze tussenweg prima. De rede om te 'stoppen' was dat ik af en toe een piepende ademhaling had en niet erg diep kon inhaleren. Ik hoest nu niet meer en voel me goed. Hoewel ik veel fitness, moet ik wel hoesten als ik heel hard heb gerent en buiten adem ben.

Ik wissel Luckies en Gauloises (Blauw) met mekaar af. Ookal vind ik dat de smaak van die Luckies het beste blijft. Zou het liefst wel willen stoppen maarja het lukt me maar niet. En ik weet het, dan zeggen mensen, dan wil je niet stoppen! Rook ongeveer half pakje per dag nu, laatste keer dat ik wilde stoppen was ergens vorig jaar maar toen heb ik het nieteens langer dan 3 weken volgehouden...

Kan je niet met jezelf afspreken dat je alleen rookt wanneer je alcohol drinkt? Werkt bij mij!

Dan is 'ie over een tijdje ook nog alcoholist.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:53 uur

geplaatst: vandaag om 08:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.