- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
R.I.P. George A. Romero, schokkend nieuws.
thunderball
-
- 5878 berichten
- 1414 stemmen
Martin Landau ken ik voornamelijk van Tv series als Mission Impossible en Space 1999.
Ik had altijd een zwak ook voor Barbara Bain, geen idee dat dat zijn vrouw was.
Ook was hij sterk in een aflevering van Columbo, waarin hij een tweeling speelde.
Verder uiteraard bekend van films, geweldig als Bela Lugosi in Ed Wood en hilarisch in Ed TV.
R.I.P. Martin Landau.
frolunda
-
- 1115 berichten
- 4601 stemmen
R.I.P. Martin Landau ,laatst nog gezien in Remember in zoals bij hem gebruikelijk sterke rol en natuurlijk Zombie icoon George A. Romero (R.I.P.) waarvan ik eigenlijk elke film wel min of meer de moeite waard vond.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
MENEER L3GIOEN
-
- 182 berichten
- 0 stemmen
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Bizar.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Jeejtje dit is schrikken
scorsese
-
- 13165 berichten
- 11076 stemmen
Zo te zien geen grap. NOS meldt zijn dood ook al.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Zou niet de eerste keer zijn dat zoiets massaal wordt overgenomen en dan een hoax blijkt te zijn. Sowieso triest dat die mogelijkheid bestaat tegenwoordig, ik hoop dat hele death hoax-gebeuren nooit te begrijpen.
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Ik neem aan geen hoax. Andere bands nemen ook al afscheid op het moment van Chester.
R.I.P. Chester, dit is echt weer even schrikken!!
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5071 stemmen
In dit geval is de hoax een hoax. Mediamass is een waardeloze website waar je van zowat iedereen een hoaxpagina kunt vinden. Dat is de reden van bestaan van die site. Verkeer generen als mensen willen checken of iemand echt dood is. Google maar eens willekeurige celebrities met death hoax en je krijgt altijd die pagina.
Bennington is echt dood.
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
Triest nieuws en dat hoax gebeuren maakt het er niet beter op.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Verdomme. Geen absolute fan van LP, maar hebben toch paar nummers gemaakt die me echt raken.
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Verdomme. Geen absolute fan van LP, maar hebben toch paar nummers gemaakt die me echt raken.
Twee albums die mijn jeugd hebben bepaald naar mijn muziek smaak, elke dag luisterde ik naar de eerste twee albums van LP.
Shinobi
-
- 4305 berichten
- 2550 stemmen
Nog steeds niet te bevatten.
Deze video zegt genoeg, de pijn in zijn stem is echt kippenvel.
Spartaan1986
-
- 3612 berichten
- 2167 stemmen
Weer een stukje jeugdsentiment verdwenen 
R.i.p Chester, voor altijd 1 van mijn helden.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Zelfmoord gepleegd op de geboortedag van zijn maat Chris Cornell die onlangs zelfmoord pleegde en twee dagen na een (andere) hoax over zijn eigen vermeende dood...
R.I.P. Chester. Altijd een onderschatte band geweest binnen het conservatieve metalwereldje. Van het debuut tot aan hun spraakmakende nieuwe popplaat stond altijd één ding centraal: verdomd pakkende songs zonder ook maar een grammetje vet eraan. Perfectie vaak. Dat wil ik die bands die nummers van 10 minuten schrijven nog wel eens zien proberen.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Zo herinner ik me hem nog, van nummer one step closer uit 2000
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/df/c4/63/dfc46305e6ba882739ae6efaa522e926.jpg
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Nog steeds niet te bevatten.
Deze video zegt genoeg, de pijn in zijn stem is echt kippenvel. (embed)
Die uithaal, brrrr...
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
RIP Chester
LP was nooit "mijn" nu-metal band, maar meen me wel te herinneren dat ik hun eerste album in de zomer van 2000 flink heb gedraaid 
John Milton
-
- 24221 berichten
- 13386 stemmen
Hybrid Theory idd helemaal lek geluisterd die zomer, en ook de maanden erna. Daarna wat uit het oog verloren, maar ik schrok er toch een beetje van. Heel triest.
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Toch wel apart. Chris Cornell was een goeie vriend van Chester.. Chester mocht zelfs nog wat op zijn Facebook schijven.
Beiden artiesten die iets hebben betekent voor een nieuwe generatie, Grunge (Chris) en Nu-metal (Chester). Beiden hebben zichzelf opgehangen en Chester zelfs op de verjaardag van Chris, is hier toeval in het spel? Ik denk het niet!
Nu weer de twee albums Meteora en Hybrid Theory aan het luisteren, blijven toch echt wel goeie albums!!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
R.I.P. John Heard, wat heb ik de home alone films vroeger veel gezien tijdens kerst!
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
R.I.P. John Heard.
Roger Thornhill
-
- 6012 berichten
- 2446 stemmen
R.I.P. John Heard. Hij zal herinnerd worden vanwege de Home alone-films, maar in mijn geheugen staat vooral zijn rol als tegendraadse eenogige Vietnam-veteraan in Cutter's way (1981) gegrift. Een prima acteur die nooit het onderste uit de kan leek te hebben gehaald.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.