- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Dutchfan
-
- 1576 berichten
- 754 stemmen
Filmactrice Elsa Martinelli op 82 jarige leeftijd overleden.
Italiaanse actrice Elsa Martinelli (82) overleden | Tv & Media | De Morgen - demorgen.be
http://iv1.lisimg.com/image/6270093/600full-elsa-martinelli.jpg
https://pics.wikifeet.com/Elsa-Martinelli-Feet-2347499.jpg
http://i.ebayimg.com/images/a/T2eC16N,!ygE9s7HHqTEBQwV6VuBog~~/s-l300.jpg Martinelli met John Wayne in "Hatari".
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Elsa Martinelli, Nanni Moretti had 't gisteren in een film nog over haar (of ging het nu alleen over Laura Antonelli?). Anyway.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5071 stemmen
TheBunk
-
- 746 berichten
- 3093 stemmen
http://www.indiewire.com/2017/07/nelsan-ellis-dies-39-dead-true-blood-1201852427/
Nelsan Ellis, Lafayette in True Blood, overleden door hartfalen. 39 jaar. Een van de betere acteurs/personages in een serie die in de eerste 2, 3 seizoenen best oké was.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
In Memoriam Elsa Martinelli 
Een vrouw met een aparte uitstraling.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ook weer vreselijk jong, net zo oud als ik 
Voormalig ADO-speelster Nooij (32) overleden | Telegraaf.nl - m.telegraaf.nl
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
George
RIP godfather van de zombies. Een eeuwige held.
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Vader van het zombiegenre George Romero overleden | NOS
https://www.moviemeter.nl/images/photo/4000/4211.300.jpg
Slechts een film van gezien: Night of the Living Dead uit 1968.
R.I.P.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5071 stemmen
Twee iconen in een weekend overleden. George Romero en Martin Landau. Mooi moment om deze week eindelijk Night of the Living Dead weer eens te kijken. Dat ben ik al jaren van plan.
beavis
-
- 6627 berichten
- 14782 stemmen
inderdaad, twee iconische figuren!
RIP
John Milton
-
- 24221 berichten
- 13386 stemmen
Damn.
Ik lees Romero op NOS, ga naar het RIP topic hier op MM en krijg Landau er bij. 
Dat raakt me misschien nog wel iets meer. Vond hem naast zijn glansrol in Ed Wood ok altijd erg fijn in The Majestic en in Rounders. Zo menselijk.
En idd, mijn vriendin bleek Romero nog niet te kennen (ik heb gefaald), dus hoog tijd om zijn films weer een keer op te zetten...
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Bah, een tijd geleden na al die jaren zijn twee ... of the Dead reeksen afgewerkt. Met een gemiddelde van 3.17 op 6 films dus niet echt één van mijn favoriete regisseurs, maar het was wel een icoon van jewelste.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
RIP Romero
Was niet persé fan (alhoewel ik Day of the Dead wel erg leuk vond). Maar ben hem dankbaar voor zijn bijdrage aan het zombiegenre!
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
RIP George A. Romero en Martin Landau
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
RIP Romero de man die het zombiegenre groot heeft gemaakt. Ik weet welke horrorfilms ik volgende week tijdens mijn vakantie ga herzien, zijn originele Living Dead films.
MENEER L3GIOEN
-
- 182 berichten
- 0 stemmen
R.I.P. George A. Romero. Triest nieuws, maar blijkbaar wel vredig ingeslapen terwijl hij luisterde naar zijn favoriete score van The Quiet Man.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
RIP Martin Landau, geweldig acteur die in mijn ogen altijd een beetje onderschat is gebleven. Die Oscar voor Ed Wood was de bekroning die hem eigenlijk al jaren toekwam. Hij kwam op mij ook over als een sympathieke man. Hij was bovendien bevriend met tragische filmsterren als James Dean, Steve McQueen en Marilyn Monroe. Met zo'n man had ik echt eindeloos kunnen mijmeren over het klassieke Hollywood...!
Ook RIP George A. Romero, legendarische horrorfilmer!
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
In Memoriam Martin Landau
Een acteur die inzetbaar was voor zowat álle filmgenres, en ALTIJD goed was.
Of hij nu als cowboy, indiaan, Mexicaan in westerns speelde, in SF of crime series en films, of (voor mij tenminste) als enige echte lichtpuntje (in die film) een Romein, in de megaproductie "Cleopatra".
Hij wist altijd de aandacht te trekken.
Martin Landau in "Cleopatra"( tussen Robert Stevens en Rex Harrison)
Met (zijn echtgenote) Barbara Bain in de populaire TV serie "Mission Impossible"
Nogmaals met zijn vrouw Barbara Bain in de TV serie "Space 1999"
In "Cleopatra", met Elizabeth Taylor
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Vond Martin Landau ook geweldig in Entourage.
Roger Thornhill
-
- 6012 berichten
- 2446 stemmen
R.I.P. Martin Landau, enorm veel filmcredits, maar ik herinner me hem vooral van zijn prachtige rol in Francis Coppola's Tucker : the man and his dream -- en natuurlijk als Leonard, de rechterhand van opperschurk James Mason in de film waaraan ik mijn gebruikersnaam heb ontleend.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
R.I.P. George A. Romero en Martin Landau
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.